Kan ik me wel in vindenquote:Op maandag 1 mei 2006 08:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ja graag
Simon Cizommer
Jan Kromkamp
Steven Defour
Edgar Davids
Christian Wilhelmson
Nee, dankje:
Collins John
Mendes da Silva
Anouar Diba
Julian Jenner
Ze zouden echt wel gek zijnquote:Op maandag 1 mei 2006 08:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Koeman word nadrukkelijk genoemt als opvolger van Guus bij PSV
Het is voor het bestuur te hopen, dat we de play offs en beker niet winnen. Ik voorspel dan een roerig seizoen voor Ten Cate. Het grootste gedeelte van de fanatieke aamhang steunt Blind en is tegen zijn vertrek. Vooral de manier waarop het bestuur zich gedraagd zet veel kwaad bloed.quote:
Als je alleen al ziet hoe Jaakke zich presenteert in de media de laatste wekenquote:Op maandag 1 mei 2006 09:30 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Het is voor het bestuur te hopen, dat we de play offs en beker niet winnen. Ik voorspel dan een roerig seizoen voor Ten Cate. Het grootste gedeelte van de fanatieke aamhang steunt Blind en is tegen zijn vertrek. Vooral de manier waarop het bestuur zich gedraagd zet veel kwaad bloed.
Dat Blind zijn prestaties niet al te best waren telt allang niet meer mee in deze. Wanneer we volgend seizoen de resultaten er niet zullen zijn, dan zullen de Blind spreekkoren niet van de lucht zijn. Jaakke en Fontein zullen sowieso nu al onder zware druk komen.
Voorlopig dus nog geen rust in Amsterdam
Boerrruuuuhquote:Op maandag 1 mei 2006 08:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
AJAX Kampioenen! ! !
Iedereen moet eens niet zo zeiken. Het bestuur zit ook in een lastige positie als de supporters iedere 2 weken van mening veranderen. Ze nemen de enige juiste beslissing dus valt ze weinig te verwijten.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:30 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Voorlopig dus nog geen rust in Amsterdam
bron?quote:Op maandag 1 mei 2006 08:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
De supporter veranderen echt niet iedere twee weken van mening natuurlijk. Er komen geleidelijk aan steeds meer feiten naar buiten, waardoor je het in een ander perspectief gaat zien. Ze houden Blind aan het lijntje. Dan komt het wij Ajacieden gevoel bij de supporters weer boven. En een Ajacied daar is Blind er 1 van. En in het bestuur zit er toevallig geen 1.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Iedereen moet eens niet zo zeiken. Het bestuur zit ook in een lastige positie als de supporters iedere 2 weken van mening veranderen. Ze nemen de enige juiste beslissing dus valt ze weinig te verwijten.
O.a.voetbal inside. tegenover Jack van gelder wilde Koeman als enige geen commentaar geven. Stevens en nogiemand zeiden absoluut niet naar psv te gaan..quote:Op maandag 1 mei 2006 10:52 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
bron?
en geloof, koeman gaat jullie nog verbazen, hij past beter bij de sfeer van PSV![]()
42 verliespunten en beroerde beslissingen, dat noem ik feiten. En bijna iedereen vond een paar weken terug nog dat Blind weg moest omdat het zo niet langer kon, van alle supportersgroepen. Met een paar goede resultaten zijn ze weer volledig om. Blind is ook een echter Ajacied als hoofdopleidingen, daar hoeft ie geen coach voor te zijn. En ik heb meer vertrouwen in van Geel dan in Blind.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:53 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
De supporter veranderen echt niet iedere twee weken van mening natuurlijk. Er komen geleidelijk aan steeds meer feiten naar buiten, waardoor je het in een ander perspectief gaat zien. Ze houden Blind aan het lijntje. Dan komt het wij Ajacieden gevoel bij de supporters weer boven. En een Ajacied daar is Blind er 1 van. En in het bestuur zit er toevallig geen 1.
Het heeft ook niks met het feit te maken of Blind wel of niet weg moet. Daar was iedereen het inderdaad wel mee eens.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
42 verliespunten en beroerde beslissingen, dat noem ik feiten. En bijna iedereen vond een paar weken terug nog dat Blind weg moest omdat het zo niet langer kon, van alle supportersgroepen. Met een paar goede resultaten zijn ze weer volledig om. Blind is ook een echter Ajacied als hoofdopleidingen, daar hoeft ie geen coach voor te zijn. En ik heb meer vertrouwen in van Geel dan in Blind.
Ja, maar nu opeens niet meer en dat brengt het bestuur in een lastige situatie. Heb het idee dat ze niet goed durven.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:04 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Het heeft ook niks met het feit te maken of Blind wel of niet weg moet. Daar was iedereen het inderdaad wel mee eens.
mwaoh, hij werd in de beginfase van de zoektocht ook al genoemd, en wie weet is al tijden geleden benaderd..quote:Op maandag 1 mei 2006 11:00 schreef M0NTANA het volgende:
Ronald Koeman dus naar PSV? Leuk om als vijfde/zesde keuze benaderd te worden.
Ik vind degene die dat elk topic moet verkondigen een stuk negatiever. We zitten nu eenmaal met een dilemma, lijkt me vreemd als je daar niet over mag praten.quote:
Heb hem dit seizoen (natuurlijk) niet in actie gezien, maar lijkt me geen Ajax-materiaal.quote:Gerrie Muhren bekijkt Riga Mustapha
Maandag 1 mei, door SV, Amsterdam, 08.35u GMT+01.00, Las Provincias
De Spaanse krant Las Provincias weet vandaag te melden dat Ajax-scout Gerrie Muhren bij de Spaanse tweede divisie club Levante naar aanvaller Riga Mustapha heeft gekeken.
De Ghanese aanvaller (24), eerder spelend voor Vitesse, RBC en Sparta, maakt indruk bij Levante met tien doelpunten op zijn naam.
Zijn contract loopt dit seizoen af, maar Levante zegt de eerste optie op hem te hebben. Riga gaat overigens ook naar het WK in Duitsland.
En we hebben spitsen zat lijkt me zo...quote:Op maandag 1 mei 2006 11:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb hem dit seizoen (natuurlijk) niet in actie gezien, maar lijkt me geen Ajax-materiaal.
wat jij wiltquote:Op maandag 1 mei 2006 11:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik vind degene die dat elk topic moet verkondigen een stuk negatiever. We zitten nu eenmaal met een dilemma, lijkt me vreemd als je daar niet over mag praten.
Omdat het bestuur hem geen duidelijkheid heeft gegeven, maar hem openlijk afviel. Zo zet je een trainer voor lul voor de hele wereld. Had dan gewoom gezegd, dat we niet met hem verder waren gegaan. Dat had iedereen begrepen. Maar nee ze doen er geen uitspraken over, maar vallen hem in de pers af. Zo ga je gewoon niet met mensen om en al helemaal niet met Blind. Want ondanks zijn prestaties is hij altijd populair gebleven. Met die handelswijze zijn ze gewoon de mist in gegaan. En een betere manier om tegen het bestuur te zijn als weer achter blind als trainer te gaan staan is er niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, maar nu opeens niet meer en dat brengt het bestuur in een lastige situatie. Heb het idee dat ze niet goed durven.
Maar 1 echte scorende spits en weinig variatie. Als het een boom van een vent is gelijk contracterenquote:Op maandag 1 mei 2006 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En we hebben spitsen zat lijkt me zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |