Dat kan, maar toch, dat hij opeens kinderen ging doodmaken. Vond ik nogal een stap.quote:Op zondag 30 april 2006 13:04 schreef mrkanarie het volgende:
[[Op zondag 30 april 2006 12:04 schreef outcast_within het volgende:
revenge of the sith: Ik zit nu bij 1:35
Maar ik vind het vreemd dat hij plots van oeps morpheus dood naar baby killer is gegaan.
(trouwens dat donkere leren pak opeens, had ie dat al of is dat een bonus die je krijgt als je sith word?)]]
Nou, plots wil ik het niet noemen. Eerder waren ook al enige trekjes van zijn 'Dark Side' te ontdekken...
Dat is ook een leuk discussiepunt.quote:Op zondag 30 april 2006 13:14 schreef outcast_within het volgende:
vorige post
[..]
Dat kan, maar toch, dat hij opeens kinderen ging doodmaken. Vond ik nogal een stap.![]()
Ja dat ging zoiets van..quote:Op zondag 30 april 2006 18:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
TVP
by the way.. Morpheus(vorig topic)
ga weg met je Morpheus. Niet alle kale negers zaten in the Matrix, hoor.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ja dat ging zoiets van..
ik ga met 4man iemand arresteren waarvan ik weet dat deze persoon erg sterk is. slash/hack/gompf o de side chars zijn al dood. Morpheus vs evil sith lord. Anakin komt erbij. Slaat per ongeluk morpheus zijn hand eraf. En een minuut later maakt hij kinderen dood.
Eindelijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:04 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Groot nieuws, de originele Star Wars trilogie komt in september op dvd!
bron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |