das fijn om te horen. Kortom, met het huidige weer en zo'n hydro ding kan het 1 een week droog zijn.quote:Op zondag 30 april 2006 13:42 schreef Garbageman het volgende:
Muur gestuct terwijl het buiten warm en vochtig was, drogen duurde 2 á 3 weken, maar dan was het ook zéker weten droog. Bij een later gestucte muur was het buiten niet te warm en droog, toen duurde het een week.
Pas nieuw; dat systeem is pas ontwikkeld en werkt erg fijn als dozen er even iets verder onder zitten dan normaal is (cm of 3 / 4 / 5)quote:Op zondag 30 april 2006 13:28 schreef Gompy58 het volgende:
ja hem ff vragen ga ik ook zeker doen, maar vroeg me af wat de ervaring ermee was in praktijk....
He, vonkeboer, ben trouwens wel blij dat ik van die electra doosjes heb gekocht die van de "alarm"stripjes hebben.. Pijpenzoeker langs de muur en ze begingen vanonder je stucwerk te janken....
Op sommige stukken is het 5 misschien 5 mm terwijl op ander plekken de 3 cm wel gehaald zal worden.... tsja....quote:Op maandag 1 mei 2006 08:53 schreef sanger het volgende:
Bij mij duurde het droger 4 dagen voordat de toplaag helemaal droog was. Dit zie doordat het wit uitslaat, terwijl het nat grijs is.
Nu was dit alleen niet een erg dikke laag.
En kan gaan scheuren!quote:Op maandag 1 mei 2006 15:53 schreef Marsepein het volgende:
Niet te snel laten drogen he. Dat is voor de hechting niet goed (Het 'verbrand')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop