Is dat zo? Of is dit een soort aanval op PGR3?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat zegt tegenwoordig niets meer. Microsoft heeft immers de eis van 720p & 2x FSAA ook al nietig verklaard.
Dat is zo. Games worden nu gemaakt in 8??x5?? (beetje ingedeukt) en dan uitgerekt naar 720p.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:02 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Is dat zo? Of is dit een soort aanval op PGR3?.
Heb je ook een bron?quote:Op maandag 1 mei 2006 20:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is zo. Games worden nu gemaakt in 8??x5?? (beetje ingedeukt) en dan uitgerekt naar 720p.
Dus van HD kun je ook al niet meer spreken.
Ik zal jou eens een beetje indeuken en uitrekken!quote:Op maandag 1 mei 2006 20:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is zo. Games worden nu gemaakt in 8??x5?? (beetje ingedeukt) en dan uitgerekt naar 720p.
Dus van HD kun je ook al niet meer spreken.
quote:Developer A: Even 2xMSAA is not required by Microsoft anymore.
quote:Developer B: FP10-32bit / 880x720 / 32bit Z / 2xMSAA (9.9MB) rendered to look right when upscaled to 16:9 is also possible.
quote:Developer C: You can render it in a certain low-res then to display it you can create a 720p frame by your own shader. In converting the original low-res frame into a 720p frame by the shader you can do color dithering, which may result in smooth color expression or alleviation of the resolution deficiency in FP10.
quote:Developer D: At any rate I want to reduce jaggies. Since the eDRAM pixel processor is penalty-free upto 4xMSAA, it will be interesting if it's fully exploited. Though it becomes 640x480 with 4xMSAA and FP10-32bit if it's not tile-rendered, aliasing-free images will be totally different from what we have seen in older games.
Meer info hierquote:So much for "HD consoles" in the "HD Era".... More like "Upscaling consoles"...
Dus het is mogelijk maar ze zeggen niet dat ze het gebruiken?quote:Op maandag 1 mei 2006 20:24 schreef BMH het volgende:
GFT (tomassje toch
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Meer info hier
ik alleen maar een hoop vraagtekensquote:Op maandag 1 mei 2006 20:24 schreef BMH het volgende:
GFT (tomassje toch
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Meer info hier
succes met dit verliesquote:Op maandag 1 mei 2006 20:40 schreef Ipho het volgende:
Ik heb me Xboxje rustig in zijn 2e doos gelegd. Gewikkeld in een handdoek. Schuimrubber propjes, luchtzakjes aan de zijkant. En kranten er boven op!
gecondoleerd en sterktequote:Op maandag 1 mei 2006 20:40 schreef Ipho het volgende:
Ik heb me Xboxje rustig in zijn 2e doos gelegd. Gewikkeld in een handdoek. Schuimrubber propjes, luchtzakjes aan de zijkant. En kranten er boven op!
Dank jullie! Als hij het kon lezen, zou die tot diep in zijn chip blij en emotioneel zijn.quote:
Nu je er over begintquote:Op maandag 1 mei 2006 23:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Eigenlijk best kut, volgens mij heb ik die bon niet meer van me xbox 360..
nou hoop ik maar dat ie niet kapot gaat, heb de doos nog wel
als ie nu stuk gaat kunnen ze moeilijk bewijzen dat je hem langer dan een jaar hebtquote:Op maandag 1 mei 2006 23:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Eigenlijk best kut, volgens mij heb ik die bon niet meer van me xbox 360..
nou hoop ik maar dat ie niet kapot gaat, heb de doos nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |