Bekrompen mensenquote:
Nou, dat lijkt me niet erg praktisch en ze heeft daar ook een afkeer van, dus dat helpt ook al niet ...quote:Op zondag 30 april 2006 10:46 schreef mantamanta het volgende:
Je kunt ook je vriendin vragen een vinger in je kont te steken tijdnes het neuken...... Dat kan als heel prettig worden ervaren. (en een butplug is mischien wat onhanig... weet niet hoe vast die dingen zitten, maar kan me voorstellen dat het lastig is)
Op naar de sexshop voor een plug en een flesje glijmiddel! Zoveel kosten simpele plugs niet, zo vanaf de 15 euro. En het voegt zeker iets toe aan de sex.quote:Op zondag 30 april 2006 13:01 schreef Rico64 het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me niet erg praktisch en ze heeft daar ook een afkeer van, dus dat helpt ook al niet ...
quote:Op zondag 30 april 2006 09:52 schreef Rico64 het volgende:
Pas geleden ontdekt hoe lekker het is om mijn prostaat te kietelen tijdens het masturberen. Mijn lul werd harder en ik kwam lekkerder klaar.![]()
Hoe had jij zo'n standje precies in gedachten?quote:Op zondag 30 april 2006 10:46 schreef mantamanta het volgende:
Je kunt ook je vriendin vragen een vinger in je kont te steken tijdnes het neuken...... Dat kan als heel prettig worden ervaren. (en een butplug is mischien wat onhanig... weet niet hoe vast die dingen zitten, maar kan me voorstellen dat het lastig is)
Wees een fuckin' creatief of zo! Of volg een avondopleiding biologie voor beginners.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:47 schreef ymme het volgende:
Als ik mijn aftrek/pijp hoe kan ik dan zijn prostaat 'kietelen'?
Aaaah, dude! Ik moet zo nog BBQ'en!quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:06 schreef MikeyMan het volgende:
Probeer eens net te doen alsof je naar de gspott van een vrouw opzoek bent... Zelfde idee...
Jezus... Stel je anders even aan ofzo...quote:
Weer zo'n opmerking die precies de reden bevestigd waarom bij vrouwen het bi-zijn wel vaker geaccepteerd wordt en bij mannen niet. Een kont is een kont voor zowel vrouw als man, bij een vrouw een buttplug zou je niks zeggen.. maar ok, de vrouw is van de gaatjes en de man van uitsteekselsquote:
Stel je niet aan, zo dacht ik ook, maar ik ben ook opzoek gegaan naar mijn prostaat, was even wennen, heb hem gevonden, maar ik vind het geen succes.. ik heb het in ieder geval geprobeerd en iedereen die zo bekrompen reageerd met "Homoquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:47 schreef Darkwolf het volgende:
No way!
Eenrichtings verkeer bij mij.
En dat het wat toevoegd?
Onmogelijk.
Het is al zo perfect!
Nee hoorquote:
doh, misschien omdat homo's elkaar enteren via de anus, en voor de vrouw is het gewoon een extra pleasure-hole (voor sommige dan)quote:Op donderdag 4 mei 2006 07:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee hoorMijn mokkel is dol op een buttplug tijdens ´t neuken maar dat dwaalt af vanaf ´t feit waarom voor vrouwen wel geaccepteerd en voor kerels nog steeds niet?
Toch moet 't kunnen voor een kerel zonder dat er gelijk homfoob over gedaan wordt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:00 schreef Thrilled het volgende:
[..]
doh, misschien omdat homo's elkaar enteren via de anus, en voor de vrouw is het gewoon een extra pleasure-hole (voor sommige dan)
Ik ben het er niet mee eens dat er zo raar over gedaan wordt maar ik kan het wel begrijpen..
En dan puntmuts-first , of met de voetjes naar voren? Want dat maakt wel verschil zo te zien...quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:26 schreef KlappernootatWork het volgende:
Bij gebrek aan plug kun je natuurlijk ook zo'n gele kabouter nemen die te pas en onpas overal opduiken...
[afbeelding]
![]()
Ik gok dan op inderdaad de muts eerst.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
En dan puntmuts-first , of met de voetjes naar voren? Want dat maakt wel verschil zo te zien...![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:26 schreef KlappernootatWork het volgende:
Bij gebrek aan plug kun je natuurlijk ook zo'n gele kabouter nemen die te pas en onpas overal opduiken...
[afbeelding]
![]()
Vinger van de niet rukkende hand (quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:47 schreef ymme het volgende:
Als ik mijn aftrek/pijp hoe kan ik dan zijn prostaat 'kietelen'?
Reageer eens fuckin' normaal ofzo!quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:05 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
[..]
Wees een fuckin' creatief of zo! Of volg een avondopleiding biologie voor beginners.
Je bent net een holenmens. "Hoe kan ik met twee stenen vuur maken?"
Een lastigequote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:27 schreef frankium het volgende:
Wat ik me dan afvraag? Ruk je met rechts en zit je linkerarm in je poepert, of ruk je met links en zit je met je rechterarm in je poepgat?
Hmm.... ik denk dat je eerst een buttplug in je promenadekont moet instaleren, nadien heb je je beide handen vrij...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:27 schreef frankium het volgende:
Wat ik me dan afvraag? Ruk je met rechts en zit je linkerarm in je poepert, of ruk je met links en zit je met je rechterarm in je poepgat?
meteen bekrompen omdat je geen butplug in je reet schuift....quote:Op zondag 30 april 2006 10:02 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Bekrompen mensen![]()
-edit- ontopic: geen ervaring met plug, maar dat masseren vd prostaat lekker is behoeft hier geen uitleg![]()
Nee bekrompen omdat ze gelijk rare dingen gaan roepen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 08:56 schreef piere het volgende:
[..]
meteen bekrompen omdat je geen butplug in je reet schuift....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |