Ehm, dat ding is elke keer anders! Ik heb het 4x geprobeerd (gewoon andere email invullen) en elke keer is het fout.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:47 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
...Maar daar moet je wel wat voor doen...
Zie nu dat je de juiste volgorde moet zoeken van 4 nummers. Is me niet gelukt.
Sirens moet in ieder geval op 2, dat was de enige juiste zet van me geweest. Andere oplossingen zijn welkom! Samen kraken we die code wel en kunnen we elkaar aan kaarten helpen!![]()
Haha daar was ik ook; in het prachtige Veenendaal waren wel 10 (!) mensen inclusief Marinusquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:45 schreef Yozzz het volgende:
Ik ben naar een van de "pinconcerten" van de SNS Bank geweest deze zomer. Het was bijna een privé-concert, aangezien er bijna niemand kwam kijken naar de band.
was niet enorm indrukwekkend, het hele meezinggebeuren was toch wel het algehele dieptepunt... op zich is de muziek best ok, alleen mist het de nodige energie en hooks om live ook overeind te blijven (vind ik!). en om op het podium toe te geven dat dit optreden een veredelde try-out voor Noorderslag was, was wel erg sneu en bijzonder onhandig.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:19 schreef funrider het volgende:
11/107 Bibelot in Dordrecht.. kaartjes via bibelot.net voor slechts 4,50 t stukgelijk 6 ingeslagen
die komt elke dag wel een paar keer voorbij op TMF NLquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:33 schreef Smeich het volgende:
Net kwam de clip van Robin II voorbij op de tv
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:21 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
was niet enorm indrukwekkend, het hele meezinggebeuren was toch wel het algehele dieptepunt... op zich is de muziek best ok, alleen mist het de nodige energie en hooks om live ook overeind te blijven (vind ik!). en om op het podium toe te geven dat dit optreden een veredelde try-out voor Noorderslag was, was wel erg sneu en bijzonder onhandig.
Ik ookquote:Op zondag 28 januari 2007 21:57 schreef Boeman het volgende:
Ik begin het eigenlijk steeds meer te waarderen, deze zoetsappige luisterliedjes!
Ik vind ze wel erg verbeterd sinds 2004, maar ik zie ze nog steeds heel duidelijk als een band 'in de groei'. Hier kan nog veel meer uit komen. Eigenlijk verwacht ik meer scherpe randjes op album nr. 2. Dit album gaat voornamelijk over één bepaalde gebeurtenis en dat heeft het hele album gekleurd als het ware.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:02 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Toen ik ze afgelopen zomer op westpop zag, vond ik ze wel goed spelen maar het optreden kon mij niet echt boeienMaar nu ik ze meer geluisterd heb lukt dat wel meer
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |