sry er was al iemand eerder met the beach boys.... als dat niks wordt contact kun je contact opnemenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:25 schreef Nico35 het volgende:
The Beach Boys - The Platinum Collection & The alternative album voor 9 euro incl?
Dat klinkt wel goedquote:Op zondag 7 januari 2007 22:24 schreef Treinhomo het volgende:
Stranglers, Beach boys en Weezer voor 20 incl. ?
k tofquote:Op zondag 7 januari 2007 22:51 schreef _dirkjan_ het volgende:
als ik binnen 24 uur geen mailtje van hem heb dan is ie voor jou :-)
De 3 voor een tientje, en dan hoef ik geen gratis cadeautjequote:Op zondag 7 januari 2007 22:56 schreef _dirkjan_ het volgende:
niemand geinteresseet in de cd's van live? die wil ik het liefst kwijt... alle 3 samen voor 12 inclusief, en dan mag je nog iets gratis uitkiezen...
de cd's zijn in perfecte staat, de hoesjes stonden op een schap naast elkaar, dus daar kunnen wat krasjes op zitten...quote:Op maandag 8 januari 2007 00:59 schreef Daklem het volgende:
[..]
De 3 voor een tientje, en dan hoef ik geen gratis cadeautje
ps; ik neem aan dat ze wel in uitstekende staat verkeren (ivm mijn kritische cd speler).
"snippets", zijn het wel volledige nummers? Voor die ¤1,50 heb ik wel interesse dan. Kan het ook, als ik er geen andere cd bijkoop? Ik lees dat namelijk net pasquote:Op maandag 8 januari 2007 10:28 schreef _dirkjan_ het volgende:
a balladeer promo: gewoon een papieren 'single' hoesje, met dezelfde opdruk als het officiele album, + de tekst "snippets taken from the album".
1 swim with sam
2 blank
3 all i wanted
4 sirens
5 robin II
Verzendkosten bedragen 2 euro, maar omdat dit een single is zal het iets goedkoper zijn, ik verzend het wel in een bubbeltjesenvelop zodat het niet beschadigt, dus reken op 1,50 ofoz...
hmm het idee is dat je iets koopt en er dan iets gratis bij krijgtquote:Op maandag 8 januari 2007 11:04 schreef koenimex het volgende:
[..]
"snippets", zijn het wel volledige nummers? Voor die ¤1,50 heb ik wel interesse dan. Kan het ook, als ik er geen andere cd bijkoop? Ik lees dat namelijk net pas.
Gemaild.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:37 schreef _dirkjan_ het volgende:
degene die zou mailen vandaag heeft nog niet gemaild... mja 24 uur is nog niet om
sund =)quote:Op maandag 8 januari 2007 20:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Gemaild.![]()
'k ben net thuis, joh...![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:49 schreef SFRje het volgende:
Verkoop 'a balladeer - Panama Promo' nou maar anders moet ik m kopen en dan moet ik de Live cd's ook kopen en dat wil ik niet omdat ik alle nummers al ongeveer heb en dat zou zonde zijn van het geld wat ik tegenwoordig uitstrooi alsof het niets is en dat is irritant. Dus hup verkopen!
Tevens gratis kickje en heeeel diep van binnen een tvp.
Dan hebben we een dealquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:03 schreef CrazyRay het volgende:
Moch de Live cd`s nog niet verkocht zijn.
Ik bied voor de 3 live cd`s + alternative cd 11 incl.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |