Ach gut ja, dat was ik vergeten...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:43 schreef grandmommy het volgende:
er zijn wel bandjes in dit genre die ik wel digg, maar dat zijn dan voornamelijk niet-nederlandse. het valt me op dat er bij nederlandse bandjes zo'n bepaalde racoon-kneuterigheid overheen ligt.
Alleen dan nog een stukje leuker wat mij betreft. Al is een nummer als Feel Like Flying wel een klassieker.quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:56 schreef methodmich het volgende:
Dat was de Engelse Racoon.
Dat ging over Nizlopi in Indie Central.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:51 schreef Lieke_K het volgende:
Op internet las ik o.a. een duo dat de overdreven treurliedjes van de Counting Crows combineert met de opgewektheid van Racoon . Ook las ik dat er de 25e een showcase is van Nizlopi in de Melkweg.
"Summer" is ook zeker de moeite waard! ...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:05 schreef Sammy3000 het volgende:
Ken Swim With Sam van de radio. Erg goed nummer!
Als ik de reacties hier zo lees, lijkt de CD me ook wel de moeite waard!
Hebbes! Leuk liedje. Niet zo moeilijk te vinden, vond ik. Waar kon ie anders zitten dan daar? Anders was je hem bij het afspelen wel tegengekomen. Bedankt voor de tip!!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:59 schreef Maravilla het volgende:
Op de cd staat trouwens ook nog een bonus nummer, met de tekst die op de eerste bladzijde in het boekje geschreven staat.Erg slim verborgen, maar ga eerst zelf maar eens zoeken voor ik 't hier neerplemp.
quote:Op maandag 19 juni 2006 18:24 schreef zoo het volgende:
Welke oude cd bedoel je? De EP? Die is af en toe nog ergens te krijgen maar zo goed als uitverkocht overal.. helaas.. (want kheb hem ook nog niet..)
Andere cd hebben ze niet uitgebracht (iig geen heel album...)
Tarot&Tequila is niet uitgebracht zover ik weet..![]()
zie ook www.aballadeer.com en www.aballadeer.nl/forum![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |