Dat is uhm.. die ken ik.. Ninja of the night?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:01 schreef outcast_within het volgende:
op newsgrounds ooit gezien.
naruto: i'm a ninja it's my birthday i'm a ninja
die ja. zeker OP waardigquote:Op zondag 7 mei 2006 11:40 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dat is uhm.. die ken ik.. Ninja of the night?
edit : gevonden!
Wat zegt de preview van deze week erover?quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:47 schreef mschol het volgende:
zouden ze volgende week dan eindelijk verder gaan
ikamaru is kinda sick deze week, volgende week komen er vreemd wezens naar konoha en ik zag wat beelden van ochimaru tsunade en die andere jojo (ben z'n naam kwijt, naruto nioemt em ero-sennin) in hun jongere jaren..quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:58 schreef outcast_within het volgende:
nee het gaat deze keer over een hondje
die wegloopt en verandert in een boze wolf. (wat ik van de preview gezien heb)
(naruto komt nooit meer goed) Ik kijk over een jaar wel deze serie.
iedere week een ministapje/geen stapje vooruit in het verhaal schiet toch niet op.
Akamaru, Jiraia (dacht ik)quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ikamaru is kinda sick deze week, volgende week komen er vreemd wezens naar konoha en ik zag wat beelden van ochimaru tsunade en die andere jojo (ben z'n naam kwijt, naruto nioemt em ero-sennin) in hun jongere jaren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar de manga gaat daar verder waar wij de fillers kregen, dus lijkt me logischquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:38 schreef koffiegast het volgende:
is dat al bekend gemaakt ofzo ?
Mooi ! En het wordt ook weer tijd dat Naruto wat nieuwe skills gaat leren, want hoeveel keer hebben we hem wel niet kage bunshin met rasengan gebruiken ? Wordt nu wel een beetjequote:Op donderdag 11 mei 2006 11:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ikamaru is kinda sick deze week, volgende week komen er vreemd wezens naar konoha en ik zag wat beelden van ochimaru tsunade en die andere jojo (ben z'n naam kwijt, naruto nioemt em ero-sennin) in hun jongere jaren..
mee eens....dat kagebunshin en rasengan is helemaal uitgekauwd nuquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:47 schreef Speedski het volgende:
[..]
Mooi ! En het wordt ook weer tijd dat Naruto wat nieuwe skills gaat leren, want hoeveel keer hebben we hem wel niet kage bunshin met rasengan gebruiken ? Wordt nu wel een beetje![]()
Alhoewel hij in de film wel de rasengan gebruikte met 9-tails chakra![]()
Opzich wel mee eens, al kan ik niet genoeg krijgen van de stukjes waar naruto in flinke problemen zit, en dan dat muziekje erbij en kage bunshin en eindigen met rasenganquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:07 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
mee eens....dat kagebunshin en rasengan is helemaal uitgekauwd nu![]()
Ja, maar hoe vaak hebben we dat al wel niet gezien? In het begin, tijdens het gevecht met Sasuke, was het gaaf om te zien .. maar nuquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:12 schreef Orealo het volgende:
[..]
Opzich wel mee eens, al kan ik niet genoeg krijgen van de stukjes waar naruto in flinke problemen zit, en dan dat muziekje erbij en kage bunshin en eindigen met rasengan![]()
Ja klopt Naruto Rendan oid.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:13 schreef koffiegast het volgende:
en die nieuwe moves die hij bedachte ;p uzumaki naruto combo is nou ook niet echt een nieuwe move ?
ik blijf er bij dat nine-tails naruto (a la tegen neji in dat tournament, of net als de eerste keer , in een van de aller eerste afleveringen )quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:12 schreef Orealo het volgende:
[..]
Opzich wel mee eens, al kan ik niet genoeg krijgen van de stukjes waar naruto in flinke problemen zit, en dan dat muziekje erbij en kage bunshin en eindigen met rasengan![]()
sasuke stage 2 curse vs naruto one tailsquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik blijf er bij dat nine-tails naruto (a la tegen neji in dat tournament, of net als de eerste keer , in een van de aller eerste afleveringen )
Dat stukje was ook erg cool!quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:19 schreef koffiegast het volgende:
[..]
sasuke stage 2 curse vs naruto one tails
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:22 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dat stukje was ook erg cool!wat houdt dat in precies? 1e/2e/3e ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk is het z'n tweede, denk ik.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:33 schreef koffiegast het volgende:
[..]
wat houdt dat in precies? 1e/2e/3e ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.damn ik voel me een narutard
quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:38 schreef Orealo het volgende:
[..]
Eigenlijk is het z'n tweede, denk ik.
[afbeelding]
Meneer uchiha had 'm eerst met 2 "comma's" (daar is een andere benaming voor)
Maar des te meer comma's , des te beter hij is, des te beter hij de bewegingen kan 'voorspellen' en sneller kan reageren.Je beste vriend doodmaken toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.damn ik voel me een narutard
Yep, dat was 'm!quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:42 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Je beste vriend doodmaken toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |