Zal beginnen op special teams, als kickblocker...quote:
James Anderson (ook al een hookie).quote:Op zondag 30 april 2006 19:58 schreef Bendoverp het volgende:
Goede draft voor de Panthers.
Wie hebben ze ipv Witherspoon aangetrokken.
quote:On if he considers himself as similar to Will Witherspoon: Yes. Once I started playing weakside linebacker I started watching how he plays. I try to pattern myself off of some of the things he did well.
On why he chose Will Witherspoon to emulate: I watched a couple of guys, actually. I watched (Will), Shawn Barber, and some of the best weakside players in the League, and tried to pick up some of the things they do well.
quote:Op zondag 30 april 2006 20:30 schreef Bendoverp het volgende:
Is wel fijn zo'n lengte. In Madden heb ik een WR van 6'7" en die vangt echt alles wat hoog wordt gegooid
.
Helaas is Madden niet altijd realistisch...quote:Op zondag 30 april 2006 20:30 schreef Bendoverp het volgende:
Is wel fijn zo'n lengte. In Madden heb ik een WR van 6'7" en die vangt echt alles wat hoog wordt gegooid
.
Dan zouden de Patriots 7 titels achter elkaar hebben gewonnen...quote:Op zondag 30 april 2006 20:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Helaas is Madden niet altijd realistisch...
Bijvoorbeeld die draft pick van Colts: Tim Jenningsquote:Op zondag 30 april 2006 20:40 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]En dan een 5'9 CB die hem covered...
of de Rams hadden dan vorig jaar in de derde ronde een QB gedraft die hen direct de titel bezorgde...quote:Op zondag 30 april 2006 20:41 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dan zouden de Patriots 7 titels achter elkaar hebben gewonnen...
Zelfs in Madden kan dat niet hoor...quote:Op zondag 30 april 2006 20:43 schreef Guard het volgende:
[..]
of de Rams hadden dan vorig jaar in de derde ronde een QB gedraft die hen direct de titel bezorgde...
Jawelquote:Op zondag 30 april 2006 20:45 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zelfs in Madden kan dat niet hoor...
Het was een geimporteerde draft class.quote:Op zondag 30 april 2006 20:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Helaas is Madden niet altijd realistisch...
Dat misschien wel maar ik had het meer over het feit dat je receiver alle "up for grabs" zou vangen...quote:Op zondag 30 april 2006 20:46 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Het was een geimporteerde draft class.
Eugene Siegel heet hij. Dus de lengte en positie kloppen waarschijnlijk.
Het was maar een grapje...quote:
Hij laat wel een paar vallen maar niemand wint van hem.quote:Op zondag 30 april 2006 20:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat misschien wel maar ik had het meer over het feit dat je receiver alle "up for grabs" zou vangen...
En lag tijdens het multiplayeren.quote:Op zondag 30 april 2006 20:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het was maar een grapje...Oh, wat trouwens écht niet kan in Madden is [insert Peyton Manning joke]
"I'm trying to be a good player here, but let's just say we had some joypad issues... "
hehehe dat begrijp ikquote:
quote:Oh, wat trouwens écht niet kan in Madden is [insert Peyton Manning joke]
"I'm trying to be a good player here, but let's just say we had some joypad issues... "
Waarom? Sommige mensen worden juist beter als het erom spant, terwijl anderen juist niet tegen die druk bestand zijn. Zijn in de sport tal van voorbeelden van.quote:Op zondag 30 april 2006 20:59 schreef Bendoverp het volgende:
Ik vrees wel dat er zon moment komt waarop hij succesvol is.
Het zijn bijna altijd O-line of D-line spelers met dat soort namen...quote:Op zondag 30 april 2006 21:01 schreef Guard het volgende:
Scrabble anyone?
Babatunde Oshinowo (DT, Stanford) to the Cleveland Browns
Addai is geen slechte pick, maar ja of hij the Edge kan doen vergeten... denk het niet...quote:Op zondag 30 april 2006 21:10 schreef Bendoverp het volgende:
Colts hebben geen spetterende draft lijkt me.
Je bent bezig met Madden?quote:Op zondag 30 april 2006 21:30 schreef Bendoverp het volgende:
Hmm, mijn 11 man blitz werkte niet helemaal.
Over Mincey. Prototype Pats player dus.quote:Interesting prospect who you'd maybe dismiss based on measurables but really impresses on game film.
Ik doe wel eens een 10 man coverage (met de shift stick even snel alle spelers op coverage) en dan met een snelle LB de QB rushen.quote:Op zondag 30 april 2006 21:33 schreef Bendoverp het volgende:
Moest ff een potje afmaken ja.
Hoi allemaal, leuke draft weer.....quote:Op zondag 30 april 2006 21:30 schreef Bendoverp het volgende:
Hmm, mijn 11 man blitz werkte niet helemaal.
De QB heeft heel wat meer tijd, en neemt die ook, om de open man te vinden. Levert dus ook meer tijd op voor jou om bij de QB te komen voor een sack.quote:Op zondag 30 april 2006 21:38 schreef Bendoverp het volgende:
Dat is dus de andere kant van het spectrum.
Levert dat vaak iets op?
Top van het collegeniveau is wel hoger dan NFLE. Dus gaat moeilijk denk ik.quote:Op zondag 30 april 2006 21:41 schreef Maleficium het volgende:
Ik lag vannacht trouwens aan iets te denken....
als Andrus erin slaagt om de World Bowl weer te winnen, zou hij dan geen goede prospect zijn om volgend jaar head coach te worden in de 'grote' NFL?
ik bedoel: er worden vaak coaches van het college level geïmporteerd, een overstap voor hem zou toch vlekkeloos moeten kunnen verlopen?
weet je dat wel heel zeker?quote:Op zondag 30 april 2006 21:44 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Top van het collegeniveau is wel hoger dan NFLE.
Denk niet een NFLE coach zo maar meteen head coach wordt, kijk naar Rick Lantz, die kwam de afgelopen paar jaren steeds in de wordlbowl en zit nog steeds in Europa.quote:Op zondag 30 april 2006 21:41 schreef Maleficium het volgende:
Ik lag vannacht trouwens aan iets te denken....
als Andrus erin slaagt om de World Bowl weer te winnen, zou hij dan geen goede prospect zijn om volgend jaar head coach te worden in de 'grote' NFL?
ik bedoel: er worden vaak coaches van het college level geïmporteerd, een overstap voor hem zou toch vlekkeloos moeten kunnen verlopen?
Dat is niet zo... Alle spelers die NFLE spelen geven aan dat de game sneller is dan in college...quote:Op zondag 30 april 2006 21:44 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Top van het collegeniveau is wel hoger dan NFLE. Dus gaat moeilijk denk ik.
Ik weet daar natuurlijk helemaal niks van. Maar de top spelers lijken me beter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |