Lijkt wel een beetje paniekvoetbal bijna...quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:56 schreef Guard het volgende:
er wordt ook wel heel veel getraded in de tweede ronde
Oh those bright studio lightsquote:Op zondag 30 april 2006 00:02 schreef ScienceFriction het volgende:
Waarom heeft Torry Holt een zonnebril op in de studio?
Ik zit steeds wat te switchen tussen espn.com en foxsports.comquote:Op zondag 30 april 2006 00:04 schreef Bendoverp het volgende:
Zie alleen first round analysis.
Heb het al gevonden.
broertje van Santana... speedsterquote:Op zondag 30 april 2006 00:08 schreef Royal_Flush het volgende:
Moss naar de Giants.Kan ook op returns gebruikt worden.....
Hmmmm.Burress,Toomer,Shockey,Barber en nu Moss.Aan de WR's/RB zal ´t niet liggen in NY.Misschien de QB?quote:
Manning-Bashing, my favorite hobbyquote:Op zondag 30 april 2006 00:15 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Hmmmm.Burress,Toomer,Shockey,Barber en nu Moss.Aan de Wr´s-RB zal ´t niet liggen in NY.Misschien de QB?![]()
Een manning en playoffs? That's gotta spell disaster...quote:Op zondag 30 april 2006 00:15 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Hmmmm.Burress,Toomer,Shockey,Barber en nu Moss.Aan de Wr´s-RB zal ´t niet liggen in NY.Misschien de QB?![]()
Ik weet nog dat Delmar78 daar altijd zo moe van werd als ik dat deed... en het was geen bashing, het ws gewoon de realiteit...quote:
Dammit, zo krijgt Payton wel heel weinig kans bij de Titans...quote:Op zondag 30 april 2006 00:18 schreef ScienceFriction het volgende:
White naar de Titans... hehe... mag hij eindelijk opgelucht ademhalen.
Naar de Titans dus....quote:Op zondag 30 april 2006 00:19 schreef Royal_Flush het volgende:
By the way,iemand nog interested in 'n RB genaamd Lendale White?He's still available...![]()
-edit-quote:Op zondag 30 april 2006 00:18 schreef Bendoverp het volgende:
Waar staat het precies bij ESPN. Onder welk kppje?
je verneukt de lay-outquote:Op zondag 30 april 2006 00:20 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
http://insider.espn.go.com/blabla
Tot nu toe alleen nog round 1 met een analysis
Je loopt een beetje achter... OT Colledge, Daryn naar Green Bayquote:Op zondag 30 april 2006 00:27 schreef Royal_Flush het volgende:
GB zal wel voor 'n WR gaan,nu Walker weg is.Ze hebben toch 2 picks in deze round...
Ben nu af en toe honkbal aan 't kijken.Tempo ligt er nu weer 'n beetje uit...quote:Op zondag 30 april 2006 00:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Je loopt een beetje achter... OT Colledge, Daryn naar Green Bay
ja het is nu weer tergend langzaam, maar ik wil toch nog even de pick van de Panthers zien voordat ik de rolluiken voor mijn ogen sluitquote:Op zondag 30 april 2006 00:37 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Ben nu af en toe honkbal aan 't kijken.Tempo ligt er nu weer 'n beetje uit...![]()
Ze moesten wel een QB nemen met die fragile QB's die ze nu hebben...quote:Op zondag 30 april 2006 00:39 schreef Royal_Flush het volgende:
Clemens:de Jets' QB of the future?
Ik wacht ook op de Steelers' 2nd pick,maar om 01:05 begint Braves-Mets en dat is toch 'n mooie rivalry in de MLB.Daar pik ik toch wel 'n paar innings van mee.....quote:Op zondag 30 april 2006 00:40 schreef Guard het volgende:
[..]
ja het is nu weer tergend langzaam, maar ik wil toch nog even de pick van de Panthers zien voordat ik de rolluiken voor mijn ogen sluit
Vergeet niet Nick Mangold(I love that name) die ze ook in de eerste ronde hebben gedraft.Jets hebben verstandig gedraft....quote:Op zondag 30 april 2006 00:40 schreef Bendoverp het volgende:
WTF!
Wat zei ik. Ferguson en een 2nd round QB voor de Jets.
En ik dacht al aan Clemens (hoewel ik dat niet gezegd heb).
Brad, nog even...quote:Op zondag 30 april 2006 00:51 schreef Bendoverp het volgende:
Maar wie is hun QB?
PP zal deze vraag wel kunnen beantwoordenquote:Op zondag 30 april 2006 00:53 schreef Bendoverp het volgende:
Zijn er nog kandidaten voor de positie aangezien Brad al 38 is.
quote:Despite becoming only the 11th player in NCAA Division 1-A history to gain over 1,000 yards receiving three times in a career, this versatile athlete toiled in relative anonymity throughout his collegiate career. Still, when you look at his production as a Bronco, you can see that he ranks with the nation's elite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |