<knip> <plak>quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:03 schreef Bendoverp het volgende:
Gelukkig. Volgens mij zat je ff te lang bij de mooie sportvrouw te loeren.
Hoe kan je die begin post snel maken?
Inderdaad... ik heb de OP als textbestand opgeslagen. dus even dat bestandje openen, kopiėren->plakken en klaarquote:
weet ik dat ook weer...quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:07 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Inderdaad... ik heb de OP als textbestand opgeslagen. dus even dat bestandje openen, kopiėren->plakken en klaar
Er zit daar een 80-jarige die aan de touwtjes trekt... Alzheimer is een sluipmoordenaar...quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:13 schreef Royal_Flush het volgende:
Ik blijf die draft picks vd Bills toch raar vinden.Whitner was al verrassend,maar John McCargo?Voor 'n 2de en 3de round draft pick?![]()
Er zitten ook wat Bills fans in 't publiek.Die konden hun oren niet geloven toen ze hun draftpicks hoorden...quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:15 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Er zit daar een 80-jarige die aan de touwtjes trekt... Alzheimer is een sluipmoordenaar...
Terecht, echt zoiets van: WTF heb ik een paar rondes gemist en is het stiekem al zondag?quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:17 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Er zitten ook wat Bills fans in 't publiek.Die konden hun oren niet geloven toen ze hun draftpicks hoorden...![]()
Ligt er maar net aan welke reports je lees. Degene die ik gelezen heb vonden WHitner and McCargo 1st round caliber. Is gewoon heel subjectief en team afhankelijk.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:13 schreef Royal_Flush het volgende:
Ik blijf die draft picks vd Bills toch raar vinden.Whitner was al verrassend,maar John McCargo?Voor 'n 2de en 3de round draft pick?![]()
Ik denk OLB.Hij 'n goede snelle pass-rusher.Hij heeft natuurlijk 'n goede mentor in McGinest...quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:17 schreef DaMayan het volgende:
Gaat Wimbley voor de browns eigenlijk OLB spelen of toch DE?
Zijn de Pats de Broncos,die de volgende pick hebben,ook sneller af....quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:27 schreef Bendoverp het volgende:
Jackson is wel een kleine ILB voor een 3-4.
Hoe groot/zwaar is hij dan?quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:27 schreef Bendoverp het volgende:
Jackson is wel een kleine ILB voor een 3-4.
Zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:31 schreef Royal_Flush het volgende:
De Broncos hadden gehoopt op Chad Jackson.Broncos traden nu met GB.Possible Javon Walker-trade?
Dan zal Lelie ook binnen een paar dagen een nieuw team gaan vinden lijkt me...quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:38 schreef Bendoverp het volgende:
Walker naar Broncos.
Kemoeatuquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:43 schreef Bendoverp het volgende:
Die hadden toch die DT van Ravens.
Hoe heet die ook al weer, Dinges?
An Eagle dus ...quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:40 schreef Royal_Flush het volgende:
Winston Justice nog steeds niet gedraft.Bijna alle analysten hadden hem in hun top 15 staan in hun mock draft....![]()
27..quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:47 schreef Bendoverp het volgende:
Ik weet niet hou oud Kemoeatu is?
een van onze favorieten en een teleurstelling voor sommige teams dat hij nu weg is...quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:51 schreef ScienceFriction het volgende:
Bullocks has been drafted by Detroit... that's just bullocks!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |