Regular Ralf, Destroyed. Ik pas hem niet:( Wil eventueel ook wel ruilen tegen een grotere maat dan 29/32"quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:16 schreef gfo het volgende:
Wat voor broek ?
type?
wassing?
dry?
alst dry si hoelang gedragen en hoevaak gewassen?
Kan je mij even contacten op de e-mail in me profiel? Graag even aangeven hoeveel cm breedte hij is (dus bovenin).quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:58 schreef DonnyBB het volgende:
D-MIXXX ik heb n Regular Ralf Dry Selvage 32/32 voor je, wil hem evt wel ruilen ook, of de jouwe kopen...
Strepen is niet echt het goede woord maar weet niet goed hoe ik het uit moet leggen. Het is niet helemaal ff 1 kleur zeg maarquote:Op maandag 1 mei 2006 00:45 schreef DonnyBB het volgende:
lekkere broekies, ik heb zelf de Regular Ralf Dry Selvage en de Straight Sven Dry Selvage:
lekker stug spul, voelt geweldig aan en goeie kwaliteit
Niet in de droger, want zeker als je hem voor het eerst wast krimpt ie behoorlijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:17 schreef Jett het volgende:
Mn nudie word een beetje bah..kheb hem nog niet gewassen en elke dag gelucht... maar ik blijf het vies vinden in een broek lopen die je amper mag wassen.. maar hij zit wel goddelijke en perfect
.
MAAR mijn vraag is, hoe kan je zoiets 't beste ff wassen, 30 graden en wel/niet in de droger?
Thnx babequote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Niet in de droger, want zeker als je hem voor het eerst wast krimpt ie behoorlijk.
BINNENSTEBUITEN wassen! Anders krijg je afdrukken van de wastrommel in je broek...
En ik zou een heel klein beetje wasmiddel gebruiken om het toch wat schoner te krijgen en het hangt er heel erg vanaf hoe jij hem wilt hebben, hoe heet je hem moet wassen.
Op 60 graden krijg je veel meer contrast dan op 30 graden. Toen ik hem de eerste keer op 30 waste, zag je echt nauwelijks verschil...
Trouwens, heb jij ooit die Denimbirds broeken geprobeerd? Dat is het zustermerk van Nudie en hebben ook Dry Jeans, ik heb geen idee hoe ze zitten en vallen, maar misschien is dat iets voor je?
Hoewel het kontzakdesign van Nudie veel sexier is dan Denimbirds![]()
Ja het maakt mij niet uit hoe het precies heet, maar ik vind het niet zo. Maar ff op zoek naar een andere nudie die ik nu in de uitverkoop kan scoren.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:36 schreef gfo het volgende:
sommige noemen het ook wel flame indigo door het streep effect
Hoe duur was die Sven dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:41 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ja het maakt mij niet uit hoe het precies heet, maar ik vind het niet zo. Maar ff op zoek naar een andere nudie die ik nu in de uitverkoop kan scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |