Stone Island vriend!quote:
Nou_idd_whehehhequote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:44 schreef schatje het volgende:
Ik zie het strak om de achter bovenbenen niet zo. Zo valt de broek nu eenmaal.
Staat je verder goed Stansfield. Je hebt een goed gekeurd kontje.
Daar geef ik je wel gelijk in ja, waren de eerste die ik zag liggen dus had die maar even aangetrokken. Heb nog wel keuze genoeg uit andere schoenen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:01 schreef D-MIXXX het volgende:
Mooi broekje Stansfield, alleen ik vind die schoenen er niet bij staan...sorry
Is maar net waar je van houdt. Ik vind G-stars een beetje standaard, Nudie heeft juist wel lekkere aparte modellen en washings.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:28 schreef A_L_N_F het volgende:
wat een gruwelijke lelijke broeken. dan vallen g-stars toch veel mooier uit!
Dat model van Straight Sven heb ik dus, topbroekie! Aanrader voor iedereen.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:49 schreef A_L_N_F het volgende:
bootcut ola en straight sven zien er wel aardig uit.
vraag is tot welke maat ze gaan.
ik heb maatje 36 en dan moeten ze wel lang uitvallen
Dat ging ik net zeggenquote:Op zondag 25 juni 2006 12:05 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat model van Straight Sven heb ik dus, topbroekie! Aanrader voor iedereen.
duidelijk geen verstand van kleding medio 2006.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:51 schreef Lassekjus het volgende:
Jongens, die omgeslagen broekspijpen kan echt niet meer hoor..
Held! leg jij het anders even uit dan!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:39 schreef GaNgStErRR het volgende:
[..]
duidelijk geen verstand van kleding medio 2006.
wat is er mis met met omgeslagen pijpen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:49 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Held! leg jij het anders even uit dan!
Nee joh geen verstand van mode.. Laten we het daar maar op houden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:39 schreef GaNgStErRR het volgende:
[..]
duidelijk geen verstand van kleding medio 2006.
Ligt er net aan hoe je hem wilt dragen. Zo heel baggy en heel laag vind ik niks, maar dat vind jij misschien wat mooier. Post anders even een foto hoe jij je RR draagt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:01 schreef revolutionx het volgende:
sorry hoor stansfield maar die broek zit echt te strak bij jou!
Precies zo draag ik hem meestal ook. Gewoon beetje netjes.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:38 schreef Quintuss het volgende:
Stansfield aan die foto's te zien draag je nudie best netjes. ik heb zegmaar dan 1 maat groter en dan een stuk meer baggy.
Laatst was ik in een chique winkel waar ze nudie verkochten. ze verkochten daar voor de rest vooral hilfiger en scapa enzo. en die verkoper had ook een nudie aan. vet netjes zoals een gewone broek. en dan een blouse met een trui met v-hals erover.
Je kunt je nudie op zo veel manieren dragen...
Hij zit zeker niet a-relaxed strak hoor maar ik vind het gewoon niet lekker zitten zoals sommige heb hebben zo heel erg laag. Maar ja ieder zijn eigen stijl natuurlijk, dat is ook het geweldige van Nudie.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:31 schreef revolutionx het volgende:
yo stansfield, ieder natuurlijk zijn eigen stijl. ik vind et ok als je broek aansluit op je lichaam maar strak zitten is a-relex.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:34 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Hij zit zeker niet a-relaxed strak hoor maar ik vind het gewoon niet lekker zitten zoals sommige heb hebben zo heel erg laag. Maar ja ieder zijn eigen stijl natuurlijk, dat is ook het geweldige van Nudie.
net of het aan Nudie ligt dat iedereen ze op zijn eigen manier kan dragenquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat is je punt?
Enne revolutionx, plaats jij dan ook even wat foto's.
Vind ik wel, er zijn verschillende modellen genoeg dus voor iedereen wat wils. Dit in tegenstelling tot andere merken die toch heel erg hip zijn of heel erg skate. Nudie wordt gedragen door echte hippe knapen, mensen die gewoon een nette mooie broek willen, en alles wat ertussenin zit.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:11 schreef GaNgStErRR het volgende:
[..]
net of het aan Nudie ligt dat iedereen ze op zijn eigen manier kan dragen![]()
Dat is natuurlijk dikke bullshit wat je zegtquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:31 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Vind ik wel, er zijn verschillende modellen genoeg dus voor iedereen wat wils. Dit in tegenstelling tot andere merken die toch heel erg hip zijn of heel erg skate. Nudie wordt gedragen door echte hippe knapen, mensen die gewoon een nette mooie broek willen, en alles wat ertussenin zit.
nudie wordt over het algemeen gedragen door mensen die exclusief kleding kopen. (teminste dat zeggen ze)quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:59 schreef Stansfield het volgende:
Vind ik niet, er zijn maar weinig merken die een breed publiek aanspreken. Bij de meeste merken kom je al snel in een bepaald segment terecht. G-star is ook een voorbeeld van een merk wat door een breed publiek gedragen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |