IK heb liever een spannende wedstrijd met veel doelpuntenquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:41 schreef mark_03 het volgende:
Zou toch prachtig zijn als ie de 1-0 maakt in de 89e minuut ofzo.
Barca heeft toch wel laten zien dat er in een spannende wedstrijd niet altijd veel doelpunten hoeven te vallen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:42 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
IK heb liever een spannende wedstrijd met veel doelpunten
Idd, jammer hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:48 schreef tong80 het volgende:
Dag Dennis we hadden je moeten zien vanavond.
Maar bedankt jongen.
Hij krijgt nog zijn testimonial als eerste wedstrijd in het nieuwe stadion tegen Ajax.quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:36 schreef DrDentz het volgende:
gaat hij dan zelf spelen?
Had ik ook een beetje.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:40 schreef Trancelocator het volgende:
Helaas hij kwam er niet meer in. Toen was ik ook helemaal voor Barça.
Bij mij lag het anders: Ik was 100% voor Barça. Als Bergkamp erin had gekomen 99,9%, toen hij er niet meer in kon komen was ik 200% voor Barça.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Had ik ook een beetje.
Als Bergkamp inkwam had ik arsenal (bergkamp) 100% gesteund.
Nu ben ik blij dat Barca heeft gewonnen.![]()
Kut scheids![]()
Bergkamp![]()
hear hear!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Had ik ook een beetje.
Als Bergkamp inkwam had ik arsenal (bergkamp) 100% gesteund.
Nu ben ik blij dat Barca heeft gewonnen.![]()
Kut scheids![]()
Bergkamp![]()
Het was inderdaad een klotescheidsrechter, maar het is belachelijk om te stellen dat het zijn schuld is dat Dennis niet gespeeld heeft.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:53 schreef pos het volgende:
[..]
Idd, jammer hoor![]()
Als we niet zo'n k.t scheidsrechter hadden gehad......
Dat klopt, maar de scheidsrechter kon volgens mij niet anders dan rood geven aan Lehmann. Onzin om dan te stellen dat het zijn schuld is dat Dennis niet mocht spelen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:02 schreef Smeich het volgende:
Nou.. als Lehmann geen rood had gehad, had Wenger niet al zo vroeg een wissel hoeven op te offeren... ik kan me niet voorstellen dat Wenger Bergkamp niet had laten spelen als t normaal had gelopen.
En daarom zou hij moeten spelen? Wat een onzin zeg ...quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:50 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat Bergkamp voor Arsenal heeft betekend is met geen pen te beschrijven.
Onzin je past de voordeel regel toe en dan is het gewoon een doelpunt en is de kous daarmee af. Hij heeft Barcelona bijna van de CL berooft met die beslissing. Want 1-0 voorstaan met 11 tegen 11 is stukken beter dan voetballen tegen 10 man die met zen alle op de 16 gaan rond hangen. Met een 1-0 voorsprong zou Arsenal gedwongen zijn om aanvallend te gaan voetballen en van achter een man door te schuiven .quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de scheidsrechter kon volgens mij niet anders dan rood geven aan Lehmann. Onzin om dan te stellen dat het zijn schuld is dat Dennis niet mocht spelen.
Dat het lullig is voor die andere spelers zal best, maar daar moet je niet naar kijken. Ze gaan niet voor de leukigheid mee, maar om wereldkampioen te worden. Had hem wel graag gezien in plaats van Sneijder of Maduro trouwens.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:00 schreef Nielsch het volgende:
Wat vonden jullie er trouwens van dat Van Gelder in de voorbeschouwing meldde dat de vrouw van Dennis had gezegd dat hij best met Oranje mee had gewild naar Duitsland!
Aan de ene kant had het me heel erg mooi geleken als hij was meegegaan, aan de andere kant heb ik ook zoiets van dat het lullig is tegenover de jongens die er de hele voorbereiding zijn bijgeweest. Als Van Nistelrooy of Kuyt straks geblesseerd raakt mag Bergkamp van mij alsnog mee en niet Huntelaar
Ja! Jje doet alsof hij nu helemaal geen bal meer kan raken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En daarom zou hij moeten spelen? Wat een onzin zeg ...
Misschien wel. Maar het blijft zonde. Al was ie maar als 23ste speler meegegaan. Zo iemand is altijd welkom.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan had hij het sowieso maar eerder moeten aangeven.
Hoezo?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:21 schreef DutchGooner het volgende:
wat een janktopic zeg na de pot van gister zeg
Dat gejank dat Bergkamp gisteren had in moeten vallen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoezo?
Deed ie daar aan mee en was ie mede-verantwoordelijk voor jullie nederlaag?![]()
Hij had hem na de 1-1 moeten laten invallen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
Dat gejank dat Bergkamp gisteren had in moeten vallen.
Een goede beslissing van AW na de 2-1 om iig DB niet in te laten vallen.
idd,dan was de 2-1 niet gevallen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij had hem na de 1-1 moeten laten invallen.
Maar goed, ik ben niet ongelukkig met die beslissing.
Geweldige beslissing. Dat bleek vooral toen Reyes de 2-2 en de 2-3 maakte.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat gejank dat Bergkamp gisteren had in moeten vallen.
Een goede beslissing van AW na de 2-1 om iig DB niet in te laten vallen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |