Ik denk dat Bergkamp een extra luxe coupé heeft geboekt voor hem en z'n gezin aan boord van de Eurostar trein van Londen naar Parijsquote:Op maandag 15 mei 2006 21:24 schreef tong80 het volgende:
Nog 2 dagen Dennis. Stap maar vast in de auto.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:38 schreef Beschouw het volgende:
Die gekke Wenger laat hem geen minuut spelen, vrees ik.
Denk ik ook. Of ze moeten dik voorstaan maar ik ga er dus vanuit dat ie niet gaat spelen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:38 schreef Beschouw het volgende:
Die gekke Wenger laat hem geen minuut spelen, vrees ik.
Inderdaad. Wat Bergkamp voor Arsenal heeft betekend is met geen pen te beschrijven.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:48 schreef RedFever007 het volgende:
Het zou van de gekke zijn als die fransman (Wenger) hem niet zou laten spelen natuurlijk![]()
Laten we het hopen. Maakt me niet veel uit wie er wint, maar Bergkamp moet spelen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:39 schreef methodmich het volgende:
De persconferentie deed vermoeden dat hij wel wat minuten gaat maken.
Plus de verlengingquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:52 schreef golfer het volgende:
Gezien de persconferentie van Wenger van gisteren verwacht ik wel dat Bergkamp nog wat speelminuten krijgt. Laatste 20 minuten ofzo.
Als Bergkamp erin komt bij een stand van 2-0 in de laatste 5 minuten hoeft het niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:39 schreef methodmich het volgende:
De persconferentie deed vermoeden dat hij wel wat minuten gaat maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |