Hier spreekt een laterdanlaatbloeier tegen je: Beter laat en weelderig groeien en bloeien, dan vroeg uitgebloeid zijn...quote:Op zondag 30 april 2006 01:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, groeien zal ik zeker nog wel, maar ik heb het gevoel dat ik te laat begin met groeien. Ik had het liever eerder gehad.
Je twijfelt niet langer?quote:Op zondag 30 april 2006 01:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Inderdaad, beter laat dan nooit. Maar ik heb in ieder geval nu wél echt het gevoel dat ik vooruit kan. En dat doet me toch goed.
Eigenlijk ook tijd om mijn sig te veranderen
Nee, al een tijdje niet meer. En dat is een fijn gevoel, dat zeg ik je.quote:
Altijd fijn je te zien broedert!quote:Op zondag 30 april 2006 01:06 schreef broer het volgende:
Ik dacht dat ik 'Pi' nog op video of avi had, maar ik kan hem nergens vinden. Godver.
quote:Op zondag 30 april 2006 01:08 schreef broer het volgende:
O, sorry. Jullie waren in gesprek. Nu voel ik me net Do2.
Dat is dan in elk geval al een hele stap vooruit.quote:Op zondag 30 april 2006 01:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, al een tijdje niet meer. En dat is een fijn gevoel, dat zeg ik je.
Waarover twijfelde je dan?quote:Op zondag 30 april 2006 01:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, al een tijdje niet meer. En dat is een fijn gevoel, dat zeg ik je.
Do2 is net als jij, altijd welkom.quote:Op zondag 30 april 2006 01:08 schreef broer het volgende:
O, sorry. Jullie waren in gesprek. Nu voel ik me net Do2.
'Lief' neem ik onmiddellijk van je aan. 'Raar' had ik inderdaad ook in de gaten.quote:Op zondag 30 april 2006 01:09 schreef wyccie het volgende:
Do2 is lief. En raar.
De grote mededelingquote:
Wat jij je niet voelt, vind ik je wel...quote:Op zondag 30 april 2006 01:11 schreef broer het volgende:
[..]
'Lief' neem ik onmiddellijk van je aan. 'Raar' had ik inderdaad ook in de gaten.
En ik voel me geen van beide, dus kennelijk was ik dus toch niet net als Do2...
Dat moet vast een hele opluchting voor je zijn...quote:Op zondag 30 april 2006 01:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De grote mededeling.
Nou, in de brugklas was het zo dat iedereen vriendinnetjes kreeg enzo, dat hoorde erbij. Ik wilde wel meedoen, maar ja, ik was al niet zo goed emt contacten en het deed me allemaal niks.
Na veel wikken en wegen kwam ik er achter dat de meisjes niets voor mij waren. Ik val op jongens. En dat is in die tijd best lastig om te realiseren. Maar sinds een tijdje heb ik het gewoon omarmd, en sinds anderhalve week ook gedeeld met het gezin hier thuis..
Oh, nog net gelezen voor ik ging slapen....quote:
Dit is trouwens de eerste keer dat ik dit op 't forum deelquote:Op zondag 30 april 2006 01:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat moet vast een hele opluchting voor je zijn...
Goed dat je de stap zowel voor jezelf, alswel openlijk hebt genomen.
Ja, maar toen wilde ik er nog niet op ingaan, en al helemaal niet van zijn vragenvuur.quote:
Nou, geen idee wat je zegt. Want op zich verandert er niks.quote:Maar wel goed dat je het hebt omarmd en ook thuis hebt gedeeld. Kan me zo voorstellen dat dat niet de gemakkelijkste mededeling is om te doen.
Wat zeg je in zo'n geval eigenlijk? Gefeliciteerd?
Raar, dus. Want lief voelde ik me stiekem wél.quote:Op zondag 30 april 2006 01:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wat jij je niet voelt, vind ik je wel...
Wees trots op WIE je bent, niets om je voor te schamen.quote:Op zondag 30 april 2006 01:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is trouwens de eerste keer dat ik dit op 't forum deel. Dus de aanwezigen mogen zich wel gelukkig prijzen
.
En met dat in mijn hoofd, ga ik naar bedje toe. Trusten allemaal! Voor vragen kun je een andere keer bij me terechtquote:Op zondag 30 april 2006 01:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wees trots op WIE je bent, niets om je voor te schamen.
Mijn kat is met slaperige ogen uit de slaapkamer gekomen om te kijken wat er aan de hand was. Ik had feestmuziek aangezet en danste door de kamer. Dus ja: ik prijs me gelukkig.quote:Op zondag 30 april 2006 01:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus de aanwezigen mogen zich wel gelukkig prijzen.
Dan voel jij je toch enigzins zoals ik vind.quote:Op zondag 30 april 2006 01:16 schreef broer het volgende:
[..]
Raar, dus. Want lief voelde ik me stiekem wél.
Dank je wel.
Slaap lekker Erik!quote:Op zondag 30 april 2006 01:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En met dat in mijn hoofd, ga ik naar bedje toe. Trusten allemaal! Voor vragen kun je een andere keer bij me terecht.
Eindelijk broer...quote:Op zondag 30 april 2006 01:18 schreef broer het volgende:
We zijn met ons tweeën, AE.
Meen me te herinneren dat jij niet van cyberneuken houdt...?quote:Op zondag 30 april 2006 01:18 schreef broer het volgende:
Neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |