Reageer normaal of anders zal ik je moeten scalperen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:24 schreef martinlutherking het volgende:
Jezus is zwart.
Zet het dan wel even in de brontaal: cogito ergo sum.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:29 schreef berc het volgende:
ik besta omdat ik denk
ik denk omdat ik besta.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:29 schreef berc het volgende:
ik besta omdat ik denk
heb je wat tegen zwarten ofzo?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Reageer normaal of anders zal ik je moeten scalperen.
was descartes niet fransquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:34 schreef berc het volgende:
het was meer zo geschreven vanwege de reactie van bonke
Je kunt niet bewijzen dat je ouders seks hebben gehad. Je kunt zelfs niet bewijzen dat ze bestaan.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:28 schreef bonke het volgende:
ik besta omdat mijn ouders sex hebben gehad, en hun ouders ook, en de ouders van die ouders ook enzzzzzz
Je kan ze toch doodmaken, en DNA enzo.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:35 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je kunt niet bewijzen dat je ouders seks hebben gehad. Je kunt zelfs niet bewijzen dat ze bestaan.
Maar wie zegt je dat je al die handelingen niet slechts in je geest voltrekt?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:36 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Je kan ze toch doodmaken, en DNA enzo.
Een goede vraag, Alicey.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:28 schreef Alicey het volgende:
Het is een filosofie die ik wel vaker heb gehoord. Op welke manier wil je er echter over discussieren, gezien het niet falsifieerbaar is?
Jezelf dood maken met slechts je geest. Dat kan niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:38 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar wie zegt je dat je al die handelingen niet slechts in je geest voltrekt?
Juist, net zoals een droom. In een droom realiseer je je doorgaans niet (tenzij je lucide droomt) dat je droomt en ga je volledig op in hetgeen er zich voltrekt. Datgene wat zich vervolgens voltrekt lijkt de werkelijkheid, maar is niet de werkelijkheid.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:38 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar wie zegt je dat je al die handelingen niet slechts in je geest voltrekt?
Je maakt jezelf niet dood. Slechts een ander. Maar het bestaan van die ander kun je niet bewijzen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:39 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Jezelf dood maken met slechts je geest. Dat kan niet.
Hersenactiviteit meten.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je maakt jezelf niet dood. Slechts een ander. Maar het bestaan van die ander kun je niet bewijzen.
Dat bewijst niets. Dat bewijst alleen dat je kunt bedenken dat hersenactiviteit meten een oplossing van het probleem zou kunnen zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |