och saai zou ik niet willen noemenquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:19 schreef superhero87 het volgende:
Ok nu saai nummer
nee in vergelijking met Jamie Cullum is dit zeker niet saaiquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
och saai zou ik niet willen noemen
Anouk is bezig, klink goed!quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond, net thuis (behoorlijk aangeschoten) van Koninginnedag in Den Bosch, vond het een beetje teleurstelllend qua ambiance en het weer maar gelukkig was er bier
Hoe is het hier?
ik iets meer...quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:21 schreef superhero87 het volgende:
nog 13 berichtjes en ik heb de 3000 berichten gehaald op FOK![]()
![]()
Anouk is toppiejoppiequote:Op zaterdag 29 april 2006 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond, net thuis (behoorlijk aangeschoten) van Koninginnedag in Den Bosch, vond het een beetje teleurstelllend qua ambiance en het weer maar gelukkig was er bier
Hoe is het hier?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:23 schreef DaiSaigo het volgende:
jammer van die enorme brom :S
quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:21 schreef superhero87 het volgende:
nog 13 berichtjes en ik heb de 3000 berichten gehaald op FOK![]()
![]()
Oh ze heeft hier wel een plaats in de line-up die naar haar zin is... heb de stream aanstaan. klinkt weer top zoals altijd bij Anouk, jammer van die sterallures voor Pinkpopquote:
Kansloos nummer, idd.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:24 schreef superhero87 het volgende:
Waar gaat dit nummer nou over...
volgens mij is dat dik bullshit.. geloof er niks vanquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ze heeft hier wel een plaats in de line-up die naar haar zin is... heb de stream aanstaan. klinkt weer top zoals altijd bij Anouk, jammer van die sterallures voor Pinkpop
quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat moet ik nog maar zien te bereiken
over neuken bij de Klaagmuur volgens mijquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:24 schreef superhero87 het volgende:
Waar gaat dit nummer nou over...
ligt aan joequote:Op zaterdag 29 april 2006 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ligt het aan mijn pc of is Fok retetraag
aan jou pc denk ik dan hier gaat alles snel...quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
over neuken bij de Klaagmuur volgens mij
nee, dat snap ik ook welquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:27 schreef snellejelle het volgende:
btw, dit nummer gaat dus niet over israelis-palestijnse kwestie
Hier geen problemenquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
over neuken bij de Klaagmuur volgens mij
ik ben 19quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
och, je weet maar nooit met die jeugd van tegenwoordig
Hoezo bullshit, ze heeft afgezegd omdat ze haar plaats in de line-up niet goed genoeg vond, dan heb je volgens mij toch last van kapsones hoor als je jezelf groter waant dan de RHCP of Franz Ferdinandquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:25 schreef superhero87 het volgende:
[..]
volgens mij is dat dik bullshit.. geloof er niks van
in NL is ze groter dan FF (vind ik). over RHCP ben ik nog niet uitquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoezo bullshit, ze heeft afgezegd omdat ze haar plaats in de line-up niet goed genoeg vond, dan heb je volgens mij toch last van kapsones hoor als je jezelf groter waant dan de RHCP of Franz Ferdinand
heeft zij dit letterlijk gezegd? of wat?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoezo bullshit, ze heeft afgezegd omdat ze haar plaats in de line-up niet goed genoeg vond, dan heb je volgens mij toch last van kapsones hoor als je jezelf groter waant dan de RHCP of Franz Ferdinand
quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:30 schreef superhero87 het volgende:
[..]
heeft zij dit letterlijk gezegd? of wat?
Zal wel niet kloppenquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:30 schreef superhero87 het volgende:
[..]
heeft zij dit letterlijk gezegd? of wat?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:34 schreef superhero87 het volgende:
is ze nou nog zwanger of niet?
die zijn allang weggelopen johquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:35 schreef Brahimov het volgende:
Als je in het publiek staat en van Lasgo en die Partyshit houdt, vind je dit vast teringherrie. En dan sta je ook nog vooraan. Ik vind dat wel grappig, eigenlijk
it's oh so hard (eerste cd)quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:38 schreef allardh het volgende:
Hoe heet dit nummer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |