Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Tsja, ik zie de mensen ook niet vaak online. Ik ben meestal van 23.00 nog tot best laat bezig (nachtbraker ), maar met het WK dat bezig is en de manier hoe de competitie doorstroopt denk ik inderdaad dat het beter is om gewoon maar het hierbij te laten. Tenzij er voor het weekend wat flinke protesten van anderen hier komen
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Maar ik wil wel graag dat de wedstrijden gespeeld gaan worden. We zitten nu in de 8e/9e ronde, behalve Nick, 3DD, en Homer dus snel ff wat potjes doen en de kampioen is bekend!
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
't Gaat inderdaad niet meer tot een einde gebracht worden, zeer spijtig. Maar ik zie de mensen die ik een maand (of twee) geleden zo vaak online zag ook amper meer inloggen op Live. Met andere dingen bezig, plus het WK.
Over en sluiten met de FOK!PES Cup bij deze, BGN ongekroonde winterkampioen
Op dinsdag 20 juni 2006 23:10 schreef BGN het volgende: Leuk dat jullie door willen, maar als je niet in dit topic post dan komt er weinig van.
Ik stop.
je durft gewoon niet meer
Verder zag ik weinig mensen het initiatief nemen om een wedstrijd te plannen. Volgende keer zou ik gewoon een verplichte tijdsindicatie geven, kom je in de tussentijd niet, dan verlies je automatisch met 3-0
Dus ligt het niet aan je ban op FOK! dat je niet hebt gespeeld Ik ga de site vanavond offline halen. Mensen die de stand nog willen zien, leef je dus uit
Mja ik was vaak genoeg online hoor twi, tenminste ik zie je wel online. maar die andere gasten kwamen nooit, tobbes stuurt nog invites soms, maar dan ben ik cod2 aant doen.
Zeer spijtig dat niet meer doorgaat..
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
D'r was es wat deegwaar uit Leiden Eerst bakken, en met suiker bereiden Hitler had het gehoord, Geen suiker aan boord toen moest hij een jood erop strijken