Wat lief!!quote:Op maandag 1 mei 2006 18:06 schreef Laniboekje het volgende:
Ik werd midden in de nacht wakker en het ratseltje lag gewoon een paar cm's van mijn hoofd vandaan op mijn kussen te slapen![]()
quote:Huidige relatie Alleenstaand
Ik zoek Chatcontact
Ik val op Mannen of vrouwen
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:13 schreef MMaRsu het volgende:
unnamed meisje : Haai ik ben 16 en zoek een leuke vriend
Roy : Kom meisje, ik heb een gamecube en hou van kleurtjes!
unnamed meisje : Oooh jippie heb juh msn?
Roy : Zeker weten chickie, het is n********_r**@h*******.co*
unnamed meisje : SEXIIIII
Hij staat er niet in, hij is degene die mijn MSN doorgeeft aan anderenquote:
Wat is je MSN?quote:
Ik ben net zo irritant als Roy hoorquote:
klopt:quote:
quote:Roy zegt:
r0fLm40 !1!1!!
Douwe zegt:
optyfen men
Roy zegt:
h54h4h4 n33n h4h43h4h44h ! l0v3 rUzb3h
Douwe zegt:
niks mee te maken engerd
Roy zegt:
h!j w13l m3t M11!!j d3tuHn
Wii in de hand en gangbangen voor het vaderland.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:21 schreef MMaRsu het volgende:
Tomasso doe je mee met de Fok!Nintendo gangbang ?
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:38 schreef MMaRsu het volgende:
Hoi ik ben gay.
Ze hebben je ondertitel gelezen!quote:Op maandag 1 mei 2006 19:55 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik ben heel even weg en het is meteen verbaggerd. Waar gaat het heen met jullie.![]()
![]()
Niels! Wat moeten we hier in godsnaam mee gaan doen? De Nintendo-gangbangers allemaal in quarantaine?!quote:Op maandag 1 mei 2006 19:55 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik ben heel even weg en het is meteen verbaggerd. Waar gaat het heen met jullie.![]()
![]()
Goed ideequote:Op maandag 1 mei 2006 19:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niels! Wat moeten we hier in godsnaam mee gaan doen? De Nintendo-gangbangers allemaal in quarantaine?!
Najaquote:Op maandag 1 mei 2006 19:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niels! Wat moeten we hier in godsnaam mee gaan doen? De Nintendo-gangbangers allemaal in quarantaine?!
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:21 schreef MMaRsu het volgende:
Tomasso doe je mee met de Fok!Nintendo gangbang ?
Ja joh.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:01 schreef pkwarts het volgende:
Mordradead en MMaRsu, doe even normaal.
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:01 schreef pkwarts het volgende:
Mordradead en MMaRsu, doe even normaal.
Metal gear solidquote:Op maandag 1 mei 2006 20:57 schreef King_of_cubes het volgende:
Om mijn foutje in de IRC maar even goed te maken. Gamedemon heeft een fantastische gamessmaak.![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:08 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Snake?....SNAKE!??!? SNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Volgens mij leven ze al niet meer hoor.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:22 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
"I'm going to ice all yall baggeraars!"
Altijd na schieten om het te checken, in alle aktiefilms doen ze het niet en schieten ze nog 1 keer terug in een dramatische scene waarbij de hond word doodgeschoten zodat het publiek gaat huilen.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Volgens mij leven ze al niet meer hoor.
Gray fox gaat helaas toch wel dood.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Altijd na schieten om het te checken, in alle aktiefilms doen ze het niet en schieten ze nog 1 keer terug in een dramatische scene waarbij de hond word doodgeschoten zodat het publiek gaat huilen.
En aangezien bij metal gear de enige hond achtig iets Grey Fox is wil ik niet dat het gebeurt dus schiet ik even na
en toen ging ie zo pletten en stampen.quote:Liquid zei het volgende:
In the Middle East, we don't hunt foxes, we hunt jackals! Instead of foxhounds we use royal harriers! I wonder, just how strong IS that exoskeleton of yours!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |