Mario Bros. Game&Watchquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:39 schreef capibar het volgende:
Iemand nog leuke prullaria gescoort?
waren er winkels open dan?quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:17 schreef Laniboekje het volgende:
Heb vandaag leuke truitjes gekocht, uiteraard wel in een normale winkel. Op de markt was er natuurlijk niets te koop.. Alhoewel ik wel een lekkere suikerspin gegeten heb
![]()
idd, ook paupers op het museumplein, ga je bier halen moest iedereen en dan ook iedereen zich legitimerenquote:
terechtquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:39 schreef Tain het volgende:
[..]
idd, ook paupers op het museumplein, ga je bier halen moest iedereen en dan ook iedereen zich legitimeren
Lekker dan, kunnen die breezah sletjes zich niet kansloos zat zuipen aan bierquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:39 schreef Tain het volgende:
[..]
idd, ook paupers op het museumplein, ga je bier halen moest iedereen en dan ook iedereen zich legitimeren
mochten ze bij de mac ook wel invoeren, wij kregen 150, maar ik werkte voor 2.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:05 schreef peristilius het volgende:
Enige voordeel van koninginnedag, 300% loon.
Jij hebt gewerkt?! ROFLOLOMFGWTFBBQ!11!!!1EINSs!!~!1!!quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:05 schreef peristilius het volgende:
Enige voordeel van koninginnedag, 300% loon.
Met het bier?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:52 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
na vrijdag avond keihard te hebben gewerkt.![]()
Bij ons krijg je alleen op zaterdag bier.quote:
Die heb ik.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:02 schreef Gamer_V het volgende:
Zit er ook een uit-knop op dit topique?
Ja, echt kut man 2 uur werken en 6 uitbetaald krijgen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:52 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij hebt gewerkt?! ROFLOLOMFGWTFBBQ!11!!!1EINSs!!~!1!!![]()
![]()
. Ik sliep lekker uit na vrijdag avond keihard te hebben gewerkt.
![]()
Nouja wat jij wil moet je zelf weten. Ik vind koninginnedag iig veelste gezellig om te gaan werken.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, echt kut man 2 uur werken en 6 uitbetaald krijgen.
Begon pas om 4 uur.
Al gezien.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:07 schreef Gamedemon het volgende:
mensen jullie moeten leon kijken op veronica, das een kwaliteits film
dan zat jij nog bij de beterequote:Op zaterdag 29 april 2006 20:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
mochten ze bij de mac ook wel invoeren, wij kregen 150, maar ik werkte voor 2.
Hoi.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:07 schreef Gamedemon het volgende:
mensen jullie moeten leon kijken op veronica, das een kwaliteits film
ga je nu weer op wiiperen dan?quote:Op zondag 30 april 2006 00:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb sinds kort nieuwe schoenen.
En ik vind ze gewelllldig.![]()
[afbeelding]![]()
Maar niet de film met de mooiste Natalie Portman scène, dat is nog steeds Episode II in de arenaquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:23 schreef pkwarts het volgende:
Beste film van Natalie Portman ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |