Dat is ook op een ander forum gepost en daar wordt ook gezegd dat ik dat ben.quote:
Ik ben geen pussy hoor.quote:Op zondag 30 april 2006 14:31 schreef Tomasso het volgende:
Doe eens lief tegen Ruzbeh
Is hij eindelijk terug, willen ze hem weer weg hebben
REL!!111111quote:Op zondag 30 april 2006 15:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Red Steel graphics?
Het is wat mij betreft gewoon Gamecube.
PS3 is er niets bij. Sony and MS are d00med!!!quote:Op zondag 30 april 2006 15:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Voor zover ik kon oordelen van de supervage sscans zag het er prima uit en zou ik me de eerstvolgende jaren niet echt storen aan de graphics. (voor zover ik dat uberhaupt doe)quote:Op zondag 30 april 2006 15:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Er waren volgens mij drie soorten scans, kleine scans, grote scans van vreselijke kwaliteit en grote scans van redelijke kwaliteit.quote:Op zondag 30 april 2006 16:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Voor zover ik kon oordelen van de supervage sscans zag het er prima uit en zou ik me de eerstvolgende jaren niet echt storen aan de graphics. (voor zover ik dat uberhaupt doe)
Filmpjes ftw, screenshots zeggen zo weinig tegenwoordig omdat er veel meer van bij-effecten gebruikt wordt die niet op shots te zien zijnquote:Op zondag 30 april 2006 16:20 schreef Retuobak het volgende:
Heb ik allemaal gezien. Maar scans zijn gewoon niet genoeg.
Ik heb gewoon echte officiele screenshots nodig, of beter nog, filmpjes voor een goede inschatting.
quote:Op zondag 30 april 2006 16:20 schreef speknek het volgende:
Je moet eigenlijk sowieso wachten tot er bewegende beelden zijn. Wat ik zie van xbox360 spellen, is meestal dat het er op screens echt fenomenaal realistisch uitziet, en als je het dan in beweging ziet is het eigenlijk 'toch weer een computerspel'. Daarbij kiezen ze meestal screens vanuit hele dynamische hoeken, met precies goede belichting. De momenten dat je dat in een spel meemaakt zijn meestal ook op een hand te tellen.
Dat spel had ik precies in m'n hoofd jaquote:Op zondag 30 april 2006 16:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vond PGR3 enorm mooi, maar toen ik het speelde op een demo unit viel het een beetje tegen...![]()
Bij PGR3 hebben ze echt teveel aandacht gegeven aan bijzaken zoals het publiekquote:Op zondag 30 april 2006 16:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik vond PGR3 enorm mooi, maar toen ik het speelde op een demo unit viel het een beetje tegen...![]()
En wat dan nog?quote:Op zondag 30 april 2006 15:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat tegenvallen komt eigenlijk puur door het feit dat het niet een 720p game is.quote:Op zondag 30 april 2006 16:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat is het dan?quote:Op zondag 30 april 2006 16:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat tegenvallen komt eigenlijk puur door het feit dat het niet een 720p game is.
quote:Op zondag 30 april 2006 16:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat tegenvallen komt eigenlijk puur door het feit dat het niet een 720p game is.
600p upscaled naar 720p.quote:
Ik denk het niet.quote:Op zondag 30 april 2006 16:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Over het spelen van Gamecube games op de Wii:
Ik vraag me af of er patches komen (mogelijk tegen betaling) waar je dan met je Gamecube game online kan.
Ik weet zeker van niet.quote:Op zondag 30 april 2006 16:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Over het spelen van Gamecube games op de Wii:
Ik vraag me af of er patches komen (mogelijk tegen betaling) waar je dan met je Gamecube game online kan.
Nintendo kennende lijkt me dat ook nietquote:Op zondag 30 april 2006 16:45 schreef speknek het volgende:
Misschien dat de LAN-ondersteunde spellen het zouden kunnen..
Nintendo kennende? Jij kent Nintendo niet zoals ik en Roy Nintendo kennen, Tain.quote:
Hoe kennen jullie het dan?quote:Op zondag 30 april 2006 16:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo kennende? Jij kent Nintendo niet zoals ik en Roy Nintendo kennen, Tain.
Deep down his asshole.quote:Op zondag 30 april 2006 16:49 schreef Tain het volgende:
Hoe kennen jullie het dan?
quote:
Oh godquote:Op zondag 30 april 2006 16:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo kennende? Jij kent Nintendo niet zoals ik en Roy Nintendo kennen, Tain.
quote:
Het was een roeping.quote:
Klopt. Staat ook in mn sig natuurlijkquote:Op zondag 30 april 2006 16:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet.quote:Op zondag 30 april 2006 16:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zou Nintendo dat doen? Er komen nog enkele titels voor de Cube uit, en daarna wordt die stilletjes aan begraven. Nintendo moet zich focussen op de Wii, niet meer op de Cube. Daarnaast, het lijkt me veel belangrijker dat er goede online play in de Wii games zit, net als een goed online systeem.
De kans dat Nintendo zoiets doet is net zo groot als dat Reggie naakt tijdens de speech van Iwata op het podium gaat dansen, samen met Miyamoto in een roze tutu.quote:Op zondag 30 april 2006 16:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet.
Je weet maar nooit.
It only takes a 'flinke lach' behind your iBook... remember that...
Ik dacht misschien gaat Nintendo zoiets doen omdat het niet zoveel moeite kost. Een kleine patch en je kan met je Gamecube game online. Vooral bij LAN-enabled GC games.quote:Op zondag 30 april 2006 16:58 schreef Tomasso het volgende:
En dan gaat Nintendo straks nog aankondigen ook dat ze de Cube games gaan aanpassen
De lagere reso zorgt voor meer jaggiesquote:Op zondag 30 april 2006 16:35 schreef Ruzbeh het volgende:Dat heeft er denk ik weinig mee te maken. Het komt bij mij als 720p over.
Voor zover je het kon zien op de scans, vond ik het GameCube+quote:Op zondag 30 april 2006 15:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Waar bezeer je dat op?quote:Op zondag 30 april 2006 17:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ga er van uit dat we dinsdag Super Mawiio gaan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |