Klopt, was mijn probleem eerst ook. Ik heb nu de meest makkelijke manier gevonden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:32 schreef tonja het volgende:
Hoe vangen jullie die mieren?
Dat potje dat erbij zit ging hier meteen stuk.
Ik had niet veel tijd, en heb vandaag 6 mieren gevangen, waarvan ik er 3 in het mierarium gekregen heb. Als je het deksel eraf haalt om er nieuwe mieren bij te stoppen ontsnappen de eerder gevangen mieren weer.![]()
Dat is helemaal geen slschte tipquote:Op zondag 7 mei 2006 00:25 schreef derek0905 het volgende:
[..]
Klopt, was mijn probleem eerst ook. Ik heb nu de meest makkelijke manier gevonden.
Je smeert een klein beetje jam in de binnenkant van het mierarium en zet deze een aantal uur buiten met de deksel eraf. Ik heb er nu ruim 20 inzitten zonder er zelf moeite voor te doen![]()
jup ervoorbijquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op schiphol gezien. Was dacht ik na de douane (Tax free deel zeg maar) maar weet ik niet zeker meer.
De gel zelf is hun voedsel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:51 schreef Skazminko het volgende:
Wat moet je die mieren te eten geven? Zij er speciale mierenkorrels ofzo?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |