zeker een lekker beginquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:36 schreef Mirage het volgende:
Lekker begin van de dag..
http://www.nu.nl/news/722(...)terdamse_woning.html
is bij mij.
Broertje op bezoek gehad?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:36 schreef Mirage het volgende:
Lekker begin van de dag..
http://www.nu.nl/news/722(...)terdamse_woning.html
is bij mij.
gut wat herkenbaar....quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:49 schreef nokwanda het volgende:
KOninginnedag.......
Zonnetje scheen dus ik dacht.... kom op.... blijf niet binnen zitten. Ga eens even de stad in. Markt, dus groente en fruit en een stukkie vrijmarkt.
En ja hoor.... zodra ik tever van huis was om snel thuis te zijn kreeg ik een gigantische plensbui op mijn kop. Ik zie er nu uit als een verzopen kat.
Ben dus gauw rillend en bibberend naar huis gegaan met mijn zware boodschappen.
En nu schijnt het zonnetje weer heeeeerlijk![]()
Jah... ik logde in en het eerste wat ik dacht was "wie heeft er nou weer met de knopjes zitten spelenquote:O, en Mirage..... je bent ORANJE !!!!!![]()
wordt maar weer gauw blauw. Staat je veel leuker.
He.... dat was toen toch een grapje om mannen die denken dat vrouwen onhandig of goedgelovig zijn een lesje te leren.... toch???? Niet dan????quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:50 schreef Mirage het volgende:
Nu moeten jullie niet van die rake dingen zeggen...
Ik heb idd een rookgeur veroorzaakt bij het stopcontact vanb de computer..
Dat is inmiddels alweer opgelost en heeft niets met bovenstaande te maken![]()
quote:Dat was weer een ander geval.
Wat heb ik met rook en vuur de laatste tijd ?
Of ikzelf sta in de fik, of mijn pc/stopcontact zo ongeveer, of er worden bommen een paar meter bij mijn huis vandaan gevonden en tot ontploffing gebracht.
En dan nog maar niet te spreken over al het eten dat ik de laatste tijd laat aanbranden
Nieuwe betekenis aan de term "vurig" ?
Heb je trouwens mijn mailtje met voorstel/idee nog gelezen twee dagen geleden?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
gut wat herkenbaar....
Ik zeg het je ! Ze doen het er om daarboven !
[..]
Jah... ik logde in en het eerste wat ik dacht was "wie heeft er nou weer met de knopjes zitten spelen"
....kort daarna viel het kwartje![]()
Kan je nagaan waar ik (niet) mee bezig ben.
'k ga zo ook maar weer de hort op.
Mijn wederhelft en de oudste zijn naar Den Haag.. kermis![]()
Even een dagje alleen voor Btje.
Niet wachten op zijn broertje, gene rekening houden met.. niet het constante peuter gekwebbel dat dwars door zíjn verhalen heen gaat...
even alleen hij.
Mijn vingers ??quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |