serieus niet lullig bedoeld... maar was jij niet gister nog zo stellig over wegblijven?quote:
fok is verslavendquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
serieus niet lullig bedoeld... maar was jij niet gister nog zo stellig over wegblijven?
Ja, maar ik vond het positief om die te bevestigen. Aldus.quote:
huppel je teveel rond in WoW ? al dat positievequote:Op zaterdag 29 april 2006 12:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond het positief om die te bevestigen. Aldus.
Nee, dat vroeg Godt zich net ook al af. Ik sluit mij af voor positieve invloeden van buitenaf omdat ik meer dan voldoende heb aan mijn eigen positiviteitquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
huppel je teveel rond in WoW ? al dat positieve
ben je een beetje verliehiefd?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, dat vroeg Godt zich net ook al af. Ik sluit mij af voor positieve invloeden van buitenaf omdat ik meer dan voldoende heb aan mijn eigen positiviteit.
is dat open joh? .... hmmmquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:48 schreef melismay het volgende:
Ik ga de Ikea verblijden met mijn gezelschap![]()
Dan voedde ik me wel aan andermans positiviteitquote:
Ik kijk nooit tv en internet tegelijk. De tv is niet te zien vanaf mijn PC en vice versa (en ik kijk zo weinig TV dat een TV-kaart niet interessant is).quote:of kijk je stiekum ook sabrina?
misschien ben je verliefd op iemand die heel negatief is en word je daar juist een beetje hitsig van?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan voedde ik me wel aan andermans positiviteit.
[..]
Ik kijk nooit tv en internet tegelijk. De tv is niet te zien vanaf mijn PC en vice versa (en ik kijk zo weinig TV dat een TV-kaart niet interessant is).
Met mezelf als benchmark? Zo'n persoon moet nog geboren wordenquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
misschien ben je verliefd op iemand die heel negatief is
Je hebt gesolliciteerd als planner bij je TPG-team?quote:
fok dat!quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt gesolliciteerd als planner bij je TPG-team?![]()
Je wordt de eerste planner die ooit is aangenomen bij Selektvracht?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
fok dat!dat gezeik heb ik niet nodig
quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je wordt de eerste planner die ooit is aangenomen bij Selektvracht?
Ben je dan eigenlijk al officieel afgestudeerd?quote:
heb mijn diploma nog niet, maar die dingen delen ze 3 keer per jaar uit..quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ben je dan eigenlijk al officieel afgestudeerd?
Hier doen ze dat zes keer per jaar geloof ik, tenzij je geen officiële uitreiking wilt, dan kun je het gewoon op het secretariaat gaan afhalen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
heb mijn diploma nog niet, maar die dingen delen ze 3 keer per jaar uit..
het papiertje zelf dus nog niet.. alle vakken etc wel
ja wanneer moeten mensen anders je kadotjes gevenquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:12 schreef nixxx het volgende:
mja.. ik vind dat je zo'n diploma wel op officiele wijze uitgereikt moet krijgen
Jij hebt het materialisme wel echt tot Kunst verheven, hè?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:14 schreef liefie_ het volgende:
ja wanneer moeten mensen anders je kadotjes geven
quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als je een diploma krijgt verdien je kadotjes...quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt het materialisme wel echt tot Kunst verheven, hè?
Ik verwacht dan eerlijk gezegd helemaal geen cadeau's.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
De grote K lijkt me hier uiterst correct.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt het materialisme wel echt tot Kunst verheven, hè?
nee.. kost alleen maar geld, dan verwachten mensen dat je een borrel geeftquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik verwacht dan eerlijk gezegd helemaal geen cadeau's.![]()
Uiteraard, mijn beste, uiteraard.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:16 schreef Litpho het volgende:
De grote K lijkt me hier uiterst correct.
Klopt, ik nodig dan ook alleen een zeer select groepje mensen uit met wie ik na afloop wat ga eten. Dat vind ik meer dan voldoende.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee.. kost alleen maar geld, dan verwachten mensen dat je een borrel geeft
Interessant. In mijn optiek zijn cadeautjes niet iets wat je kan verdienen (en dus recht op kan claimen) maar iets wat je door anderen vrijelijk gegeven wordt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als je een diploma krijgt verdien je kadotjes...
die regel is al 100 jaar oud!
Inderdaad, anders zijn het geen cadeautjes meer en gaat het meer op salaris lijken.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Interessant. In mijn optiek zijn cadeautjes niet iets wat je kan verdienen (en dus recht op kan claimen) maar iets wat je door anderen vrijelijk gegeven wordt.
ook goed als ze t maar vaak doen...quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
maar iets wat je door anderen vrijelijk gegeven wordt.
kater?quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ook goed als ze t maar vaak doen...
zo dus ook bij mijn diploma dinges
Nee.quote:
En hoe denkt de andere betrokkene daarover?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:24 schreef Dickies het volgende:
[..]
Nee.
Naar mijn mening ben ik weer vrijgezel.
hmm doet haar mening er ook toe? jullie hadden toch net een jaar wat?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:24 schreef Dickies het volgende:
Nee.
Naar mijn mening ben ik weer vrijgezel.
Weet ik niet zeker, maar ik heb het flink gehadquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En hoe denkt de andere betrokkene daarover?
En belangrijker, is de andere betrokkene op de hoogte van deze mening?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En hoe denkt de andere betrokkene daarover?
Ja, afgelopen dinsdag een jaar.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmm doet haar mening er ook toe? jullie hadden toch net een jaar wat?
Deel het met ons!quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:26 schreef Dickies het volgende:
Weet ik niet zeker, maar ik heb het flink gehad![]()
hier nog niet jammer genoegquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:27 schreef R_ON het volgende:
Het regent best hard zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |