abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37431032
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 09:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Een aantal van die zaken zullen er uiteindelijk wel komen, vrienden, het is slechts een kwestie van tijd: 10 jaar, 100 jaar?

²
rechts extremist
pi_37431053
quote:
Op zondag 30 april 2006 17:47 schreef Capa het volgende:

[..]

In zoverre klinkt je uitspraak fascistisch, dat je mensen niet meer wil toestaan, hun eigen (religieuze) gedachtengoed erop na te houden. Jij bepaalt schijnbaar wat goed is voor de mensheid.
Ik vraag me af, of jij idealiter de staat ziet als instrument ter handhaving van jouw gedroomde geloofsverbod. In dat geval ben je niet ver meer van het fascisme verwijderd.

Aan jou de keus, desgevraagd.
[..]

Dat blijkt. Zelfs zonder religie is het voor veel mensen al lastig om het individuele van het collectieve te scheiden.
Als je reiligieus wilt zijn dan doe je dat maar lekker thuis. Het moet geen plaats hebben in een grondwet.
pi_37431067
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:01 schreef Triggershot het volgende:
Goede zaak nu nog Dutch Muslim Association oprichten.
-edit-

Doet even normaal...

[ Bericht 11% gewijzigd door Lord_Vetinari op 30-04-2006 18:07:58 ]
pi_37431129
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:43 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Dan stel ik de Iraanse klederdracht voor voor vrouwen, inclusief die geile uitstraling
zoiets dus:
[afbeelding]
LOL KIJK! HOEREN!
pi_37431240
quote:
Op zondag 30 april 2006 15:39 schreef Capa het volgende:

[..]

Nou ja, dat bedoel ik dus. Ik neem aan dat jij intelligent genoeg bent om, ondanks alle getoeter in 'de' media, je eigen oordeel te vormen.
Laten we hopen van wel ja, maar dat neemt niet weg dat het invloed heeft op onze dagelijkse leven. En er mensen zijn die zich wel aangesproken voelen van
alle getoeter.
quote:
Maar wie zijn 'de' media? Dat woordje 'de' alleen is al stemmingmakerij. Heb je het over CNN? Al-Jazeera? De perswoordvoerder van het Witte Huis? Saoedische propagandisten? Nu.nl? Het hoofdredactionele commentaar van NRC Handelsblad? Bin Laden? Chavez? Filip de Winter? Abou Jahjah?
Allen en meer.
quote:
Een medium is niets anders dan een doorgeefluik van informatie, tussen mensen onderling. En ieder mens maakt zijn eigen selectie. Dat doe jij. Dat doe ik.
Tegenwoordig is er geen sprake van een objectief medium en is desbetreffende informatie zo neergezet dat er een subjectief troep aan vastgemaakt is. Naar mijn weten doe ik dat dus niet.
quote:
De manier waarop informatie wordt verspreid, bekritiseerd en uitgelegd verdient vaak geen schoonheidsprijs, dat klopt. Maar daar hebben veel meer partijen schuld aan dan alleen 'de' pers, of 'de' moslims.
Alleen is het wel zo dat wanneer we naar onze eigen omgeving kijken dat je invloed van de pers nooit kunt vergelijken met de manier hoe moslims informatie verspreiden.
quote:
Het is meestal Al-Jazeera die met een Bin Laden-tape op de proppen komt. Over tegenstrijdige belangen gesproken.
En dat die gast zich profileert als vrijheidsstrijder van de islam, daar hebben de media weinig zeggenschap over. Ik vind het bestaan van types als Bin Laden kwalijker dan het feit dat de media geïnteresseerd zijn in hun doen & laten.
Het is meestal Foxnews die met anti-islamitische berichtgevingen komt en doet alsof ze dan namens de VS spreken. Fox kan zich natuurlijk ook richten op eigen omgeving en meer over Bush spreken dan een religie constant aan te vallen wanneer Al-jazeera weer een nieuwe boodschap heeft van Bin-laden wanneer hij alle punten al 100x herhaald heeft.
quote:
Kwalijke opinievorming heb je overal. In de Arabische wereld zo goed als hier in het Westen. Als de baas van Iran (kan even niet op zijn naam komen) roept dat de holocaust een leugen is en Israël de totale vernietiging verdient, krijgt hij van de ene kant minstens zoveel onverdiende steun als dat zijn woorden aan de andere kant onterecht op een hele bevolkingsgroep worden afgewend.
Je vergelijking gaat naar mijn mening absoluut niet op. In het Westen heb je vrije pers en in landen als Iran en de meeste Arabische landen is het een strenge regime die bepaald wat er op het niets moet/mag komen.
quote:
Machtige mensen kunnen nu eenmaal met een scheet een wervelstorm ontketenen. Aan ons de taak om de kracht van hun woord te reduceren tot niet meer dan een windvlaag.
Zoals ik al zei, actie van 2000 moslims is minder waard dan 1 bedreigingstape van Binladen.
quote:
Geloof ik geen zier van.
Die recht hebt je.
quote:
Er is een hoop weerstand, dat klopt, en iedereen is nu positie aan het bepalen maar de situatie is veel complexer dan een simpel wij-jullie. Juist dat doemdenken (door willekeurig welke partij) maakt het gevaar alleen maar groter.
Enige reden waarom er nog een beetje weerstand is, is omdat NL steeds in balans is gebleven. Rond 2002 was iedereen tegen de Islam, inclusief regerende coalitiepartijen, er werden basisscholen gecontroleerd, een muts uit somalie riep dat Moslims moeten gescand worden op ideologie voor ze belangrijke plaatsen moesten vullen, na dood van Theo moest wilders en hirsi onderduiken, werd debat over Islam en vrijheid weer geopend, het is allemaal zo hypocriet
pi_37431323
quote:
Op zondag 30 april 2006 17:57 schreef Doctor_Who het volgende:
moslims hebben niks te willen, dat is Sweden en als ze iets anders willen dan gaan ze lekker terug

gezien ze ook in Sweden verantwoordelijk zijn voor de meeste verkrachtingen, alle groepsverkrachtigen en de meeste moorden vind ik dit het top punt van arrogantie dat ze na al die ellende die ze hebben veroorzaakt dit ook maar durven te eisen.

http://www.balder.org/art(...)st-Murder-Sweden.php

islam? no thanks
Wat is de bron van je uitlatingen over Moslims in Zweden. De meeste moorden en alle groepsverkrachtingen maarliefst.

Wat een racistische gezwets trouwens op die site echt hilarisch.

Wel zo prettig, dat je meteen je kleuren toont.

Over racistische moorden gesproken

http://www.planet.nl/plan(...)tid=699985/sc=c51419
http://www.planet.nl/plan(...)tid=703082/sc=702a1b

Elke vorm van racisme
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 30 april 2006 @ 18:14:40 #287
81831 Capa
is cool.
pi_37431339
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:02 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Als je reiligieus wilt zijn dan doe je dat maar lekker thuis. Het moet geen plaats hebben in een grondwet.
Nu zet je twee totaal verschillende zaken op een rare manier recht tegenover elkaar.
Natuurlijk is de grondwet verboden terrein voor religie. De staat heeft namelijk niets met godsdienst te maken.

Maar dat neemt niet weg dat religie best publiekelijk beleden mag worden.
Of wou je alle kerken slopen? Alle moskees? Alle bijbels en korans uit de boekhandels verwijderen? Verbod op het dragen van religieuze symbolen in de openbare ruimte?

Nog meer verheffende voorstellen misschien?

Vecht je nou tegen je eigen angsten en frustraties of vooral toch tegen een vijand van de democratische rechtstaat? In dat laatste geval zou ik je eigen ideeën nog eens onder de loep nemen.
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_37431362
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

Wat is de bron van je uitlatingen over Moslims in Zweden. De meeste moorden en alle groepsverkrachtingen maarliefst.

Wat een racistische gezwets trouwens op die site echt hilarisch.

Wel zo prettig, dat je meteen je kleuren toont.

Over racistische moorden gesproken

http://www.planet.nl/plan(...)tid=699985/sc=c51419
http://www.planet.nl/plan(...)tid=703082/sc=702a1b

Elke vorm van racisme
Daar heb je weer zo een moslim, wat doe jij hier.. ga ergens in het midden oosten je kalifaat oprichten ofzo
pi_37431406
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Daar heb je weer zo een moslim, wat doe jij hier.. ga ergens in het midden oosten je kalifaat oprichten ofzo
Die zullen we binnenkort hier oprichten Inshallah. Allah Akbar!!!!!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 30 april 2006 @ 18:18:35 #290
81831 Capa
is cool.
pi_37431442
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:17 schreef Slayage het volgende:
Mag ik me dan tot het soefisme bekeren?
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_37431447
quote:

[..]

Sahbie, Wilders heeft net een hartaanval gekregen bij het lezen van je post
pi_37431460
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:18 schreef Capa het volgende:

[..]

Laat je niets wijsmaken door mystieke propaganda
pi_37431475
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:18 schreef Capa het volgende:

[..]

No problemo Sufis rule!
-Rabia Al-Basri
pi_37431516
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sahbie, Wilders heeft net een hartaanval gekregen bij het lezen van je post
Ik hoop niet, dat ik een hele peleton ME op me heb afgeroepen, aangezien ik toch op "de" lijstvan de AIVD sta
-Rabia Al-Basri
pi_37431520
@Dr Who, heb je ook een niet gekleurde Zweedse bron? Balder.org valt niet echt serieus te nemen.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_37431529
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:14 schreef Capa het volgende:

Vecht je nou tegen je eigen angsten en frustraties of vooral toch tegen een vijand van de democratische rechtstaat? In dat laatste geval zou ik je eigen ideeën nog eens onder de loep nemen.
Bang? Nee hoor, not even close.

Democratie geloof ik niet in, net zo min als de rechtstaat.
pi_37431533
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik hoop niet, dat ik een hele peleton ME op me heb afgeroepen, aangezien ik toch op "de" lijstvan de AIVD sta
Nu heb je ook jezelf verlinkt
pi_37431572
quote:

[..]

Die zullen we binnenkort hier oprichten inshallah. lallah hakbar!!!!!
Pfff, grootspraak. Alles wat opgebouwd wordt kan ook weer neer
pi_37431583
Gezien de laatste tig reacties lijkt het me onnodig om een nieuw topic te openen in NWS.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_37431585
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

hahaha, bang voor de aivd, clown
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')