vandaag nog niet.quote:
Heb je Almere en Zeewolde niet gezien op tv, daar begon het keihard te hagelen dus dat zal nu wel richting Amsterdam gaanquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:20 schreef Sanne het volgende:
Hier (Amsterdam Noord) begint het nu toch echt te regenen.
vooral in het oosten regen straks, maar nu ontstaan er ook elders kleine buitjesquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:22 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je Almere en Zeewolde niet gezien op tv, daar begon het keihard te hagelen dus dat zal nu wel richting Amsterdam gaan![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:24 schreef Skwish het volgende:
Is er geen webcam van het museumplein straks?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:57 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Vie radio538.nl heb je streaming cam vanaf het museumplein een cam alleen staat die heel raar opgesteld... ver achter het podium dus je ziet alleen een stukje plein waar overigens al mensen staan
http://radio538.nl/538/uitgaan/koninginnedag/quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:24 schreef Skwish het volgende:
Is er geen webcam van het museumplein straks?
In firefox werkt hij hier ook niet neequote:Op zaterdag 29 april 2006 10:32 schreef Desensitized het volgende:
Doet het niet Sanne, als ik op de kijk mee klik...
Ik zie hem wel, in een IE window.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:32 schreef Desensitized het volgende:
Doet het niet Sanne, als ik op de kijk mee klik...
Type is normaal?quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:33 schreef 9christensen het volgende:
maak ie oe naa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |