omg nee, straks gaan die themaforums dicht en komen we niet meer toe aan deel 354quote:Op zondag 30 april 2006 22:10 schreef Tha_T het volgende:
En een schopje naar WOW
Dat subforum hebben we niet voor niets uiteraard
Wordt dan wel verplaatst denk ik...quote:Op maandag 1 mei 2006 02:56 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
omg nee, straks gaan die themaforums dicht en komen we niet meer toe aan deel 354
quote:
dit staat echt zwaar in contrast met wat je nu op de tmf/ the box zietquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Mark'Oh
Never Stop That Feeling...
*vrolijk wordt
quote:Op zondag 30 april 2006 20:30 schreef Poldermodel het volgende:
Deze vond ik ook erg gaaf
Urban cookie collective: The key the secret
http://www.youtube.com/watch?v=wi4o6ixD9Ps&search=the%20key%20the%20secret
Deze heb ik nog maar een week geleden op YouTube geupload en ik kom ze hier nu alweer tegen.quote:Op zondag 30 april 2006 19:04 schreef Poldermodel het volgende:
Dit is mijn favoriet dance plaat van de jaren 90. Dit is helaas niet helemaal de originele versie.
http://www.youtube.com/watch?v=4upFg5gBsIc&search=dance%202%20trance
Lekker blijven uploaden zou ik zeggenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:44 schreef MissLuna het volgende:
[..]
[..]
Deze heb ik nog maar een week geleden op YouTube geupload en ik kom ze hier nu alweer tegen.
Mijn broertje heeft op de kermis toen Pi (de slang) gewonnen. Ik was zó jaloersquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:51 schreef Remzz het volgende:
Ovidedat was wel zo goed, eigenlijk vooral om de tune
quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:35 schreef gronk het volgende:
Volgens mij is 't 40+-forum een te vroege dood gestorven
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:01 schreef NoBody122 het volgende:
Ik kwam op het briljante idee om op FreeDB te gaan zoeken op 90's albums om vervolgens wat titels op youtube en google in te voeren...
...Mark'Oh - Because i Love You
...
Dat waren nog es de echte F1 auto,s.quote:Op zondag 30 april 2006 20:50 schreef Tha_T het volgende:
Die auto's lijken wel uit 1800 te komen vergeleken met een F1-wagen van nu
Inderdaad, eigenlijk een andere discussie: maar vroeger (lees voor de jaren 90 en dit decennium) crashten de coureurs minder vaak.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:29 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Dat waren nog es de echte F1 auto,s.
Met die dingen van tegenwoordig kan iedere klaplul rondkarren.![]()
Toen werden de echte mannen van de heauameaux gescheiden tijdens zo,n raceweekendje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |