abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:05:59 #51
137346 Keramiekplaatser
Blauw gevleugelte
pi_37415838
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 23:00 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Ik vind het juist een grote verbetering in tegenstelling tot de jaren 90, ik werd altijd kotsmisselijk van al die kale hoofden, leek net of ze allemaal een chemokuur hebben gehad.
Bovendien vind ik het hersenloos stampmuziek zonder orginele teksten of een orginele beat.
Altijd hetzelfde eentonige gebonk met een verschrikkelijk simpele melodie eronder.
Laat me raden... Fopnegertje met bontkraagje + pet ?

Die negermuziek van vandaag DAT is hersenloze muziek.

Combineer de volgende punten in een "liedje"

-Biatches/Whores
-Real niggaz
-Bling Bling

En gij hedde de roetmopmuziek vandaag de dag.
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:06:57 #52
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37415861
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 23:05 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik zie overigens niet wat heden ten dage er beter aan is......
Dat heeft meer met smaak te maken, in de jaren 90 was het allerlei house varianten wat er gedraaid werd, nu is het meer Rap en R&B meer mijn ding, daarom vind ik het beter.
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:09:17 #53
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37415919
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 23:05 schreef Keramiekplaatser het volgende:

[..]

Laat me raden... Fopnegertje met bontkraagje + pet ?

Die negermuziek van vandaag DAT is hersenloze muziek.

Combineer de volgende punten in een "liedje"

-Biatches/Whores
-Real niggaz
-Bling Bling

En gij hedde de roetmopmuziek vandaag de dag.
Generalisatie ten top.

Die blankenmuziek van vandaag DAT is hersenloze muziek

-Simpele melodie
-Een of andere mislukte zangeres die 2 zinnetjes zingt het hele nummer door
-En natuurlijk boem boem boem boem

Dat is echte TATA muziek.
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:10:45 #54
137346 Keramiekplaatser
Blauw gevleugelte
pi_37415948
Jij denkt dat blanken alleen Electronische muziek maken?

Ooit gehoord van Metal/Rock etc.. ?
pi_37415974
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 23:06 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Dat heeft meer met smaak te maken, in de jaren 90 was het allerlei house varianten wat er gedraaid werd, nu is het meer Rap en R&B meer mijn ding, daarom vind ik het beter.
Rap en R&B is ook mijn ding..... net als the 90'ies (house enz)......

Maar ik kan niet zeggen dat de kwaliteit van de muziek tegenwoordig nu beter is dan toen
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:12:14 #56
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37415982
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 23:10 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Jij denkt dat blanken alleen Electronische muziek maken?

Ooit gehoord van Metal/Rock etc.. ?
Jij denkt dat zwarte mensen alleen rap maken?

Ooit gehoord van Reggea/Jazz etc ...?
Kortom zinloze discussie.
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:12:59 #57
137346 Keramiekplaatser
Blauw gevleugelte
pi_37415999
Dat noem ik niet eens muziek.
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:14:07 #58
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37416023
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 23:11 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Rap en R&B is ook mijn ding..... net als the 90'ies (house enz)......

Maar ik kan niet zeggen dat de kwaliteit van de muziek tegenwoordig nu beter is dan toen
Nee dat zeg ik ook niet, maar het is meer op TV, 50 cent vind ik ook om te huilen en de beste jaren van de Wu-Tang was ook in de jaren 90. Maar dat neemt niet weg dat ik nu meer TMF, The Box kijk dan vroeger het geval was.
pi_37416027
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 23:12 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Dat is jouw opvatting.... dat wil niet zeggen dat het geen muziek is
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:14:48 #60
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37416038
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 23:12 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Waarom niet
Er is niks muzikalers als Jazz.
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:18:45 #61
137346 Keramiekplaatser
Blauw gevleugelte
pi_37416136
2Pac - Changes
Wu-Tang Clan - Gravel Pit

en andere rapshit uit de jaren 90 vind ik ook wel aardig. Toen ging het nog ergens over.

Maar die negershit van vandaag... hou toch aub op
Dat is Bling Bling / Real Niggers en Biatches.
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:22:58 #62
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37416223
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 23:18 schreef Keramiekplaatser het volgende:
2Pac - Changes
Wu-Tang Clan - Gravel Pit

en andere rapshit uit de jaren 90 vind ik ook wel aardig. Toen ging het nog ergens over.

Maar die negershit van vandaag... hou toch aub op
Dat is Bling Bling / Real Niggers en Biatches.
Probeer eens wat van Cypress Hill of naar KRS-ONE, geen Bling Bling / Real Niggers en Biatches. Commerciele troep is waar je over praat, gaat inderdaad nergens over maar doet het altijd goed in de discotheken. Het is niet altijd de tekst wat het nummer maakt het is de hele sfeer om de muziek heen. Als je die niet voelt zal je het nooit tof vinden.
Ik heb bijvoorbeeld helemaal niks met Trance, omdat ik er niks bij voel, maar ik begrijp het wel.
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:24:42 #63
137346 Keramiekplaatser
Blauw gevleugelte
pi_37416250
Cypress Hill heb ik niet meer naar geluisterd sinds Rock Superstar
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:28:20 #64
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37416320
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 23:24 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Cypress Hill heb ik niet meer naar geluisterd sinds Rock Superstar
Is ook niet veel meer uitgekomen van Cypress Hill.
Maar 1 ding is wel zeker binnenkort ik schat zelf over 2 jaar is het helemaal afgelopen met de hype die er nu is om Rap en R&B. De muziek blijft, maar de "meelopers/wannabees" vinden wel weer iets nieuws. Zo is het met elke rage er is een begin en een einde.
Commercie is altijd de doodsteek voor een muziekgenre, het word te veel uitgemolken.
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:30:59 #65
137346 Keramiekplaatser
Blauw gevleugelte
pi_37416376
Dan mag van mij de Hardcore wel weer terugkomen of iedereen die naar Death/Black Metal luistert zou ook wel geinig zijn.. helaas zie ik dat niet gebeuren.
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:36:56 #66
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37416480
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 23:30 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Dan mag van mij de Hardcore wel weer terugkomen of iedereen die naar Death/Black Metal luistert zou ook wel geinig zijn.. helaas zie ik dat niet gebeuren.
Nee er komt wel iets nieuws, wees trouwens blij als je muziek stijl een beetje buiten de commercie valt. Dat zorgt ervoor dat er veel betere kwaliteit voor handen is, en word niet elke mongool die denkt dat hij een plaatje kan mixen bekent.
Bovendien is er op Metal/Hardcore gebied toch nog genoeg te doen en te beleven, volgens mij komt die hardcore nu juist terug. Alleen nu zonder Mosselman en Gabber Piet, in mijn ogen de doodsteek voor Hardcore, net zoals al die rijmpjes van Baas B en Lange Frans, Ali B de doodsteek is voor Rap/Hip Hop triest maar waar.
pi_37416767
teeveepee natuurlijk

maar had al genoeg gereageerd in andere topic
JOHNNY HEITINGA
pi_37416971
IQuote : k vind het juist een grote verbetering in tegenstelling tot de jaren 90, ik werd altijd kotsmisselijk van al die kale hoofden, leek net of ze allemaal een chemokuur hebben gehad.
Bovendien vind ik het hersenloos stampmuziek zonder orginele teksten of een orginele beat.
Altijd hetzelfde eentonige gebonk met een verschrikkelijk simpele melodie eronder.

Reactie: Dan heb je toen waarschijnlijk inderdaad naar die suffe muziek als hakkuhbar en de party animals geluisterd (vergelijkbaar met de skihut..zelfde deuntje, zelfde samples en zo veel mogelijk dronken 'hossen') De echte oldschool gabber zat vaak erg goed in elkaar, absoluut niet simpel..ik daag je uit het béter te doen. Dát mis ik dus inderdaad heel erg, intelligente gabber/ hardcore.
De kale koppen begonnen puur vanuit practisch oogpunt, na een hele nacht intensief sporten (come on, dat hakkuh was toch echt bijna een sport) heb je helemala geen zin in dat plakkerige haar. ik vond en vindt het nog steeds enorm sexy, een man met een kale kop.

Soms maak ik me bijna kwaad op die sytupid pubers van nu die denken 'gabber'te zijn nu ze slechte hardcore met 'sich heill' teksten luisteren en nog steeds dezelfde bomberjacks dragen, terwijl ze denken dat ze de wereld gaan veroveren. Die gastjes denken dat ze met hun londsdale en bombers ook maar iets in de buurt komen van wat ooit gabber was, maar ze verwarren het met skinheads, hitler (waarvan ik de link zowiezo niet zie) rassenhaat en provocatie.
Ja ik mis die gabbers van de jaren 90..waar zijn ze allemaal?

Peace damnit!!
pi_37416985
en excuus voor de typfouten..het is al laat..*gaaaaaaaaap*
Peace damnit!!
  zondag 30 april 2006 @ 00:10:08 #70
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_37417093
quote:
Op zondag 30 april 2006 00:05 schreef Zweevie het volgende:
en excuus voor de typfouten..het is al laat..*gaaaaaaaaap*
Mag ik je een tip geven? Rechtsboven een bericht staat dit knopje:

Als je daar op klikt dan citeer je het bericht en kun je er een reactie onder zetten, zoals met dit bericht ook is gedaan. Werkt erg prettig
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zondag 30 april 2006 @ 00:11:02 #71
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37417113
quote:
Op zondag 30 april 2006 00:04 schreef Zweevie het volgende:

Soms maak ik me bijna kwaad op die sytupid pubers van nu die denken 'gabber'te zijn nu ze slechte hardcore met 'sich heill' teksten luisteren en nog steeds dezelfde bomberjacks dragen, terwijl ze denken dat ze de wereld gaan veroveren. Die gastjes denken dat ze met hun londsdale en bombers ook maar iets in de buurt komen van wat ooit gabber was, maar ze verwarren het met skinheads, hitler (waarvan ik de link zowiezo niet zie) rassenhaat en provocatie.
Ja ik mis die gabbers van de jaren 90..waar zijn ze allemaal?
Ja dit is eigenlijk wel het beeld wat ik heb van Gabber en de Hardcore scene.
En inderdaad ik was een beetje aan het generaliseren, ik geloof best dat er gewoon goede Hardcore is wat met veel moeite en liefde gemaakt is.
Maar dat neemt niet weg dat het niet echt mijn muziek is.
Op 1 nummer na dan, die is van DarkRaver en begint met een stem wat achterstevoren word afgespeeld, die vind ik gewoon echt tof.
pi_37417653
Thnxx Oosthoek voor je tip..ik vroeg me al af hoe dat werkte
Peace damnit!!
pi_37417754
quote:
Op zondag 30 april 2006 00:11 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Ja dit is eigenlijk wel het beeld wat ik heb van Gabber en de Hardcore scene.
En inderdaad ik was een beetje aan het generaliseren, ik geloof best dat er gewoon goede Hardcore is wat met veel moeite en liefde gemaakt is.
Maar dat neemt niet weg dat het niet echt mijn muziek is.
Op 1 nummer na dan, die is van DarkRaver en begint met een stem wat achterstevoren word afgespeeld, die vind ik gewoon echt tof.
Oke het zij je vergeven En natuurlijk smaken verschillen...Gelukkig beperk ik me niet alleen tot hardcore maar he daar ging dit topic over toch? Ik weet welk nummer je bedoelt van darkracer..kom alleen even niet op de titel..
Peace damnit!!
pi_37418695
Jaren 90 is zoveel meer dan alleen gabber.
pi_37418727
quote:
Op zondag 30 april 2006 00:41 schreef Zweevie het volgende:

[..]

Oke het zij je vergeven En natuurlijk smaken verschillen...Gelukkig beperk ik me niet alleen tot hardcore maar he daar ging dit topic over toch? Ik weet welk nummer je bedoelt van darkracer..kom alleen even niet op de titel..
DarkraVer dan dus..sjeez..ik ga slapen, ik word niet goed van die typfouten die ik maak (hij zegt daar iets als "amsterdammers zijn the best"of zo trouwens)

Trusten
Peace damnit!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')