Je verdient een schop in je zak.quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:13 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Ik heb wel problemen met gelovigen... ik geloof zelf trouwens niet.
Een voorspelbaar grapje..quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:16 schreef xericax het volgende:
ik zelf trouwens niet
Naast het afrukken met andere kerels? Ja.quote:
[insert random "stiekem-uit-de-kast-kom-topic"-opmerking]quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:42 schreef Skv het volgende:
Ach, Ik heb geen problemen met homoseksuelen (want ze kunnen soms aardig zijn, denk ik)
Ik ben zelf overigens geen homo, hoor..
quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:31 schreef Dirktator het volgende:
Ik heb geen hekel aan negers hoor.
iedereen zou er eentje moeten hebben
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe wordt het dan als je zegt geen problemen te hebben met de medemens?quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:58 schreef Alicey het volgende:
Het is inderdaad wel een beetje dubbel op. Als je een zin gebruikt als "Ik heb geen problemen met gelovigen", dan impliceer je daarmee al dat je zelf niet gelooft.
Vanuit je eigen oogpunt ben je toch niet je eigen medemens?quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hoe wordt het dan als je zegt geen problemen te hebben met de medemens?
Kut.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vanuit je eigen oogpunt ben je toch niet je eigen medemens?
Je snapte het nietquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoi ik haat alle joden ze moeten allemaal in kampen worden gestopt en worden vergast ik ben overigens geen racist hoor
Technisch gezien juist, want een Jood is geen aanduiding voor een ras.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoi ik haat alle joden ze moeten allemaal in kampen worden gestopt en worden vergast ik ben overigens geen racist hoor
Bepaalde mensen dachten daar totaal anders over.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Technisch gezien juist, want een Jood is geen aanduiding voor een ras.
En daar kwam dus gedonder van.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bepaalde mensen dachten daar totaal anders over.
Ik haat bepaalde mensen ik generaliseer overigens niet hoorquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bepaalde mensen dachten daar totaal anders over.
Soms doen die individuen dat ook wel eens om de te snelle beoordelingen van anderen voor te zijn;quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:12 schreef FuifDuif het volgende:
Ik erger mij kapot aan mensen die topics openen en dan eindigen met iets als "ik zelf doe x overigens niet hoor!".
Bijvoorbeeld:
"Ik heb geen problemen met gelovigen (...) Ik geloof zelf trouwens niet."
"Ik heb geen problemen met homoseksuelen (...) Ik ben zelf overigens geen homo."
De zieligheid druipt er van af wanneer dergelijke individuen iets poneren maar toch vooral nog even snel willen benadrukken dat zij zelf niet tot de door hun besproken doelgroep behoren..
Ik vind je ondertitel ook wel dit topic waardig...quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:26 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat een kut topic. ik heb trouwens zelf geen kut
Ik ben zelf trouwens niet linksquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:30 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik vind je ondertitel ook wel dit topic waardig...![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 04:39 schreef cerror het volgende:
Het kan me geen ene reet roesten. mijn reet roest niet overigens...
Ik zie geen roest, jij wel?quote:
En een t-shirt waarvan ik niet weet dat ik die had...quote:
Niemand kijkt toch naar je t-shirt, 't valt me ook nu pas op omdat jij 't zegtquote:Op zondag 30 april 2006 04:54 schreef cerror het volgende:
[..]
En een t-shirt waarvan ik niet weet dat ik die had...
Ik zou toch zweren dat ik geen witte t-shirts had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |