Hoe kom je daarbij? Er valt niets tussen de regels door te lezen, hoor.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met andere woorden: Jij vindt het niet interessant. Ok.![]()
Ik vind dat hij veel van hetzelfde doet. Zo zijn er heel wat dingen die hij al een keer eerder heeft gedaan in vorige shows. Jammer.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In het geheel niet nee.
Ik vindHans
geweldig... zijn mimiek, zijn elastische gebaren, zijn voorkomen, zijn humor, zijn cynisme, zijn uitstraling, zijn charisma, zijn zachtheid, zijn hardheid... entsooonenon...
![]()
Nèh, dat denk ik niet.quote:Dat zou je dan weleens vies tegen kunnen vallen....
Wat ken je me toch goed.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jouw denkvermogen inschattende vermoed ik dat jij dondersgoed weet dat ik die tweede optie bedoel.
Ja, nou...in dit geval jokte ik niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bijna zou ik je gaan geloven....
Jippie.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het was voor herhaling vatbaar, je bent denk ik wel door mijn strenge selectieprocedure heen Buupje.
Slaap lekker en zoete dromen.
Hoi Christiaan met vier streepjes.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoi bupi.
Dat zijn er inderdaad vier.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi Christiaan met vier streepjes.
Ja precies. Daarom is TTK tof.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:43 schreef Isabeau het volgende:
We hebben Bupatih tellen geleerd, goed hè
Oh, ik lees er nog veel meer.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Er valt niets tussen de regels door te lezen, hoor.
quote:
JA-LOERS!quote:
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:04 schreef shmoopy het volgende:
Nee, had je maar crew moeten blijven.
Ze zeggen dat mannen veel minder gevoel hebben voor indirect taalgebruik. Dat blijkt maar weer eens.quote:
Want ik had vroeger een oranje svurno-icoontje, maar die is nu wegquote:
Ze zeggen ook wel eens dat vrouwen echt óveral iets achter zoeken...quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:26 schreef Lienekien het volgende:
Ze zeggen dat mannen veel minder gevoel hebben voor indirect taalgebruik. Dat blijkt maar weer eens.
Dat blijkt maar weer eens.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:29 schreef broer het volgende:
[..]
Ze zeggen ook wel eens dat vrouwen echt óveral iets achter zoeken...
Nog even, en je gaat me vertellen dat je me beter begrijpt dan ikzelf.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze zeggen dat mannen veel minder gevoel hebben voor indirect taalgebruik. Dat blijkt maar weer eens.
Wat bedoel je daar precies mee?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:29 schreef broer het volgende:
Ik vind communicatiekunde veel interessanter dan psychologie.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:29 schreef broer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |