Nou, vooruit.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ben Christiaan, ik kom hier posten, omdat appel.
quote:
Ik heb sowieso behoorlijk wat oranje kleding, maar ja, dat is omdat het mijn lievelingskleur is... behalve vandaag... want dan loopt iedereen ermeequote:Op zaterdag 29 april 2006 10:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie op tv dat het organiserend Oranjecomité hard gespaard heeft voor Honig-shirtjes.![]()
Ik was hier eergisteren ook al.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, zo gaat dat vaak, he...
Als een vreemde zich toevoegt, wordt het opeens stil in de groep.
Was ik er toen ook?quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik was hier eergisteren ook al.
Dat komt vast door die paraplu!quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:48 schreef Lienekien het volgende:
Een vreemde voegt zich toe, en ik ben opeens niet interessant meer.![]()
Lienekien, al zou de wereld enkel nog uit vreemden bestaan,quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:48 schreef Lienekien het volgende:
Een vreemde voegt zich toe, en ik ben opeens niet interessant meer.![]()
Jij had toch het weerbericht gehoord? Zeg, ik dacht dat jij zo intelligent was!quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat komt vast door die paraplu!
Wie gaat er trouwens met een paraplu lopen als de zon schijnt?
Onverbeterlijke vrouwenversierder!quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Lienekien, al zou de wereld enkel nog uit vreemden bestaan,
interessant blijf je altijd.
Nee.quote:
Nou, van dat weerbericht blijkt weer eens niets te kloppen! Dus daar zou ik niet meer op vertrouwen hoor!quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij had toch het weerbericht gehoord? Zeg, ik dacht dat jij zo intelligent was!
quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Onverbeterlijke vrouwenversierder!![]()
Die koningin liep anders wel met een plu, hoor.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, van dat weerbericht blijkt weer eens niets te kloppen! Dus daar zou ik niet meer op vertrouwen hoor!
Weet je zeker dat het geen parasolletje was?quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die koningin liep anders wel met een plu, hoor.
Ja.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen parasolletje was?
Heb je de koningin gezien?quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die koningin liep anders wel met een plu, hoor.
Sowieso waait het hier behoorlijk nu, dus als je al een paraplu opzet, dan kun je hem binnen 5 minuten weggooien... gesloopt door de wind.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vertik het met een paraplu rond te lopen...Onhandige dingen zijn het.
Nee, geef mij dan maar de regen.
Ik fiets meestal en dan is een paraplu niet handig.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vertik het met een paraplu rond te lopen...Onhandige dingen zijn het.
Nee, geef mij dan maar de regen.
Nee, dat is al helemaal geen doen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik fiets meestal en dan is een paraplu niet handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |