Hoe kom je daarbij? Er valt niets tussen de regels door te lezen, hoor.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met andere woorden: Jij vindt het niet interessant. Ok.![]()
Ik vind dat hij veel van hetzelfde doet. Zo zijn er heel wat dingen die hij al een keer eerder heeft gedaan in vorige shows. Jammer.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In het geheel niet nee.
Ik vindHans
geweldig... zijn mimiek, zijn elastische gebaren, zijn voorkomen, zijn humor, zijn cynisme, zijn uitstraling, zijn charisma, zijn zachtheid, zijn hardheid... entsooonenon...
![]()
Nèh, dat denk ik niet.quote:Dat zou je dan weleens vies tegen kunnen vallen....
Wat ken je me toch goed.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jouw denkvermogen inschattende vermoed ik dat jij dondersgoed weet dat ik die tweede optie bedoel.
Ja, nou...in dit geval jokte ik niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bijna zou ik je gaan geloven....
Jippie.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het was voor herhaling vatbaar, je bent denk ik wel door mijn strenge selectieprocedure heen Buupje.
Slaap lekker en zoete dromen.
Hoi Christiaan met vier streepjes.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoi bupi.
Dat zijn er inderdaad vier.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi Christiaan met vier streepjes.
Ja precies. Daarom is TTK tof.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:43 schreef Isabeau het volgende:
We hebben Bupatih tellen geleerd, goed hè
Oh, ik lees er nog veel meer.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Er valt niets tussen de regels door te lezen, hoor.
quote:
JA-LOERS!quote:
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:04 schreef shmoopy het volgende:
Nee, had je maar crew moeten blijven.
Ze zeggen dat mannen veel minder gevoel hebben voor indirect taalgebruik. Dat blijkt maar weer eens.quote:
Want ik had vroeger een oranje svurno-icoontje, maar die is nu wegquote:
Ze zeggen ook wel eens dat vrouwen echt óveral iets achter zoeken...quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:26 schreef Lienekien het volgende:
Ze zeggen dat mannen veel minder gevoel hebben voor indirect taalgebruik. Dat blijkt maar weer eens.
Dat blijkt maar weer eens.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:29 schreef broer het volgende:
[..]
Ze zeggen ook wel eens dat vrouwen echt óveral iets achter zoeken...
Nog even, en je gaat me vertellen dat je me beter begrijpt dan ikzelf.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze zeggen dat mannen veel minder gevoel hebben voor indirect taalgebruik. Dat blijkt maar weer eens.
Wat bedoel je daar precies mee?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:29 schreef broer het volgende:
Ik vind communicatiekunde veel interessanter dan psychologie.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:29 schreef broer het volgende:
[..]
Draai het eens om. Jij zegt dat ik het mezelf moeilijk maak.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nog even, en je gaat me vertellen dat je me beter begrijpt dan ikzelf.
Subtiel, hè? Hoe ik die veroordelende conclusie achterwege liet?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:29 schreef DaMart het volgende:
Dat blijkt maar weer eens.
Zeker! Maar helaas kan niet iedereen zich inhouden...quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:32 schreef broer het volgende:
[..]
Subtiel, hè? Hoe ik die veroordelende conclusie achterwege liet?
't Was zo ook wel duidelijk, hoor. Wat mijn stelling alleen maar weer eens vet onderstreept.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeker! Maar helaas kan niet iedereen zich inhouden...
Ik zeg enkel dat je zinnen leest die niet van mij afkomstig zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Draai het eens om. Jij zegt dat ik het mezelf moeilijk maak.
Je doet net alsof dat twee losstaande vakgebieden zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:30 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind communicatiekunde veel interessanter dan psychologie.
't Is heel normaal dat mensen niet altijd letterlijk zeggen wat ze bedoelen, maar dat impliceren. Dat heeft niks te maken met 'vrouwen die overal wat achter zoeken', of 'jezelf iets aandoen'.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat je zinnen leest die niet van mij afkomstig zijn.
Dat moet je helemaal zelf weten, natuurlijk. Maar reken mij daar dan niet op af.
Maar eigenlijk doe jij dat dus ook, en moeten we jouw posts ook zo gaan lezen? Dat zeg je tenminste!quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Is heel normaal dat mensen niet altijd letterlijk zeggen wat ze bedoelen, maar dat impliceren. Dat heeft niks te maken met 'vrouwen die overal wat achter zoeken', of 'jezelf iets aandoen'.
Dat maak jij ervan.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:36 schreef broer het volgende:
[..]
Je doet net alsof dat twee losstaande vakgebieden zijn.
Ik impliceerde niets. Dat had ik al duidelijk gemaakt, dacht ik.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Is heel normaal dat mensen niet altijd letterlijk zeggen wat ze bedoelen, maar dat impliceren. Dat heeft niks te maken met 'vrouwen die overal wat achter zoeken', of 'jezelf iets aandoen'.
En toch neem je mijn opmerking kennelijk tot op de letter serieus. Dat klopt dan toch ook niet?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:36 schreef Lienekien het volgende:
't Is heel normaal dat mensen niet altijd letterlijk zeggen wat ze bedoelen, maar dat impliceren. Dat heeft niks te maken met 'vrouwen die overal wat achter zoeken'
Maar natuurlijk!quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar eigenlijk doe jij dat dus ook, en moeten we jouw posts ook zo gaan lezen? Dat zeg je tenminste!
Precies, maar dat werd mij pas duidelijk toen ik je voorhield wat ik dacht dat jij impliceerde.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik impliceerde niets. Dat had ik al duidelijk gemaakt, dacht ik.
Uhm, waar zeg ik dat het aan de vrouwelijke psyche moet worden toegedicht? Of ben je gewoon bewijs aan het leveren voor de Stelling Van Broer?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!
Alleen denk ik wel dat jij een ander beeld hebt van 'tussen de regels door' lezen dan ik. Omdat je het namelijk aan 'de vrouwelijke psyche' meent te moeten toedichten, terwijl ik het beschouw als een volkomen normaal aspect van hoe wij communiceren.
Zou je dat met iets meer hoofdletters willen schrijven?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:41 schreef DaMart het volgende:
de stelling van Broer?
Ja, het is allang goed.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Precies, maar dat werd mij pas duidelijk toen ik je voorhield wat ik dacht dat jij impliceerde.
Da's toch helder, dan?
En dan zeggen ze nog wel dat vrouwen zo goed zijn in multitasken!quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:43 schreef Lienekien het volgende:
Goed, ik ga dus niet meer proberen om drie discussies tegelijk te voeren. Dat kan kennelijk niet.
Maar natuurlijk!quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:43 schreef broer het volgende:
[..]
Zou je dat met iets meer hoofdletters willen schrijven?
De Stelling Van Broer.
Dat ziet er iets gewichtiger uit.
Deborah Tannen heeft uitvoerige studies gemaakt van de verschillen in conversatiestijl tussen mannen en vrouwen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:48 schreef broer het volgende:
[..]
Dank. Nu is het wachten tot de wetenschap hem oppikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |