Omdat ik altijd geboeid ben geweest door Oosterse filosofieen die uitgaan van "Chi" en dergelijke en omdat ik de afgelopen tijd het gevoel heb een beetje vast te zitten in bepaalde dingen en ik eigenlijk wat blokkades weg wil leren nemen bij mezelf en anderen om me heen wil ik kijken of ik deze zaken evt. met elkaar kan combineren ben ik benieuwd of hier mensen zijn die ervaring hebben met Reiki of andere vormen van ontspanningsmassage en heir iest over kunnen vertellen.
Alvast bedankt
quote:Jah.. ik loop nu ff in de ziektewet (b-tje overstressed) en ik heb thuis een rotcomputer die er 1,5 uur over doet om 1 pagina te laden..
Op dinsdag 11 december 2001 20:34 schreef calvobbes het volgende:
Vivi! je leeft nog!!! Maar wat ben je stil
Verder dus behoorlijk drukjes met uitzoeken hoe ik nu verder moet qua werk enzo (wat klinkt dat zwaar
)
quote:Awh... je bent dus eik gestopt met WWF...
Op woensdag 12 december 2001 00:47 schreef Vivi het volgende:Jah.. ik loop nu ff in de ziektewet (b-tje overstressed) en ik heb thuis een rotcomputer die er 1,5 uur over doet om 1 pagina te laden..
Verder dus behoorlijk drukjes met uitzoeken hoe ik nu verder moet qua werk enzo
(wat klinkt dat zwaar
)
quote:Hé Viv, doe je een beetje rustig aan en wees je zuinig op jezelf???
Op woensdag 12 december 2001 00:47 schreef Vivi het volgende:[..]
Jah.. ik loop nu ff in de ziektewet (b-tje overstressed) en ik heb thuis een rotcomputer die er 1,5 uur over doet om 1 pagina te laden..
Verder dus behoorlijk drukjes met uitzoeken hoe ik nu verder moet qua werk enzo
(wat klinkt dat zwaar
)
helaas weet ik niks van Reiki of Oosterse massage af
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 12-12-2001 00:56]
Maar ik probeer het positief te zien: ik wou toch al veel langer wat anders en niet meer in de 'administratieve' sector zeg maar..dus ik probeer het maar te zien als een teken dat ik me daar nu op kan gaan richten en echt actief werk van ga maken..er valt iig al heel wat van me af nu ik mezelf daar niet meer elke dag heen hoe te slepen..heb weer het gevoel dat er mogelijkheden voor me open liggen en daardoor voel ik me alweer een stuk vrolijker (kwas de laaste tijd alleen maar depri eigenlijk, en dat past helemaal niet bij mij
)
quote:Ik zal het eens aan mijn moeder vragen, die schijnt zich er ook in aan het verdiepen te zijn (kromme doch rechte zin).
Op maandag 10 december 2001 22:54 schreef Vivi het volgende:
de laatste tijd ben ik me een beetje gaan interesseren voor het volgen van een massagecursus (nee niet frans)
Omdat ik altijd geboeid ben geweest door Oosterse filosofieen die uitgaan van "Chi" en dergelijke en omdat ik de afgelopen tijd het gevoel heb een beetje vast te zitten in bepaalde dingen en ik eigenlijk wat blokkades weg wil leren nemen bij mezelf en anderen om me heen wil ik kijken of ik deze zaken evt. met elkaar kan combineren ben ik benieuwd of hier mensen zijn die ervaring hebben met Reiki of andere vormen van ontspanningsmassage en heir iest over kunnen vertellen.
Alvast bedankt
quote:Ja tuurlijk lieverd, ik kan wel wat hebben hoor
Op woensdag 12 december 2001 00:55 schreef DuchessX het volgende:[..]
Hé Viv, doe je een beetje rustig aan en wees je zuinig op jezelf???
![]()
![]()
quote:Sterkte en succes, maar gaat je wel lukken zo te horen
Op woensdag 12 december 2001 00:55 schreef Vivi het volgende:[knip]
quote:Ik dus ook niet duh maar ik was me laatst aan het verdiepen in een evt. massagecursus omdat ik dat gewoon leuk vond om te kunnen doen, mede voor mijn vreidn die nogal vaak rugklachten e.d. heeft..ik ging toen wat foldertjes halen en wat ik las sprak me best aan, niet alleen een massage dus maar een hele mooie filosofie erachter zeg maar; het doorgeven van levenskracht etc. Ik ben normaal niet zo van het 'zweverige' maar dit klonk me toch ook wel weer realistisch in de oren
Op woensdag 12 december 2001 00:55 schreef DuchessX het volgende:[..]
helaas weet ik niks van Reiki of Oosterse massage af
Tijd voor een ommeslag dus
En Juup: graag!
quote:dank je wel
Op woensdag 12 december 2001 00:58 schreef calvobbes het volgende:[..]
Sterkte en succes, maar gaat je wel lukken zo te horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |