abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 december 2001 @ 22:54:54 #1
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_2444725
de laatste tijd ben ik me een beetje gaan interesseren voor het volgen van een massagecursus (nee niet frans )

Omdat ik altijd geboeid ben geweest door Oosterse filosofieen die uitgaan van "Chi" en dergelijke en omdat ik de afgelopen tijd het gevoel heb een beetje vast te zitten in bepaalde dingen en ik eigenlijk wat blokkades weg wil leren nemen bij mezelf en anderen om me heen wil ik kijken of ik deze zaken evt. met elkaar kan combineren ben ik benieuwd of hier mensen zijn die ervaring hebben met Reiki of andere vormen van ontspanningsmassage en heir iest over kunnen vertellen.

Alvast bedankt

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_2456087
Vivi! je leeft nog!!! Maar wat ben je stil
  woensdag 12 december 2001 @ 00:47:52 #3
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_2459906
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 20:34 schreef calvobbes het volgende:
Vivi! je leeft nog!!! Maar wat ben je stil
Jah.. ik loop nu ff in de ziektewet (b-tje overstressed) en ik heb thuis een rotcomputer die er 1,5 uur over doet om 1 pagina te laden..

Verder dus behoorlijk drukjes met uitzoeken hoe ik nu verder moet qua werk enzo (wat klinkt dat zwaar )

pi_2459918
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:47 schreef Vivi het volgende:

Jah.. ik loop nu ff in de ziektewet (b-tje overstressed) en ik heb thuis een rotcomputer die er 1,5 uur over doet om 1 pagina te laden..

Verder dus behoorlijk drukjes met uitzoeken hoe ik nu verder moet qua werk enzo (wat klinkt dat zwaar )

Awh... je bent dus eik gestopt met WWF...
pi_2459973
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:47 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hé Viv, doe je een beetje rustig aan en wees je zuinig op jezelf???

helaas weet ik niks van Reiki of Oosterse massage af

[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 12-12-2001 00:56]

#geen
  woensdag 12 december 2001 @ 00:55:38 #6
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_2459974
Yep..eigenlijk wel, ze werkten me de laatste tijd echt zp tegen, heb ik nog nooit meegemaakt, volgens mij was degene onder wie ik werkte zelf overspannen ofzo en schoof ze daarom alles op mij af wat ze zelf fout deed..nog nooit zoiest meegemaakt!

Maar ik probeer het positief te zien: ik wou toch al veel langer wat anders en niet meer in de 'administratieve' sector zeg maar..dus ik probeer het maar te zien als een teken dat ik me daar nu op kan gaan richten en echt actief werk van ga maken..er valt iig al heel wat van me af nu ik mezelf daar niet meer elke dag heen hoe te slepen..heb weer het gevoel dat er mogelijkheden voor me open liggen en daardoor voel ik me alweer een stuk vrolijker (kwas de laaste tijd alleen maar depri eigenlijk, en dat past helemaal niet bij mij )

pi_2459981
quote:
Op maandag 10 december 2001 22:54 schreef Vivi het volgende:
de laatste tijd ben ik me een beetje gaan interesseren voor het volgen van een massagecursus (nee niet frans )

Omdat ik altijd geboeid ben geweest door Oosterse filosofieen die uitgaan van "Chi" en dergelijke en omdat ik de afgelopen tijd het gevoel heb een beetje vast te zitten in bepaalde dingen en ik eigenlijk wat blokkades weg wil leren nemen bij mezelf en anderen om me heen wil ik kijken of ik deze zaken evt. met elkaar kan combineren ben ik benieuwd of hier mensen zijn die ervaring hebben met Reiki of andere vormen van ontspanningsmassage en heir iest over kunnen vertellen.

Alvast bedankt

Ik zal het eens aan mijn moeder vragen, die schijnt zich er ook in aan het verdiepen te zijn (kromme doch rechte zin).
  woensdag 12 december 2001 @ 00:57:46 #8
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_2459996
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:55 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Hé Viv, doe je een beetje rustig aan en wees je zuinig op jezelf???

Ja tuurlijk lieverd, ik kan wel wat hebben hoor ! Ik neem gewoon een voorbeeld aan jou !!
pi_2460006
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:55 schreef Vivi het volgende:

[knip]

Sterkte en succes, maar gaat je wel lukken zo te horen
  woensdag 12 december 2001 @ 01:02:49 #10
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_2460045
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:55 schreef DuchessX het volgende:

[..]
helaas weet ik niks van Reiki of Oosterse massage af

Ik dus ook niet duh maar ik was me laatst aan het verdiepen in een evt. massagecursus omdat ik dat gewoon leuk vond om te kunnen doen, mede voor mijn vreidn die nogal vaak rugklachten e.d. heeft..ik ging toen wat foldertjes halen en wat ik las sprak me best aan, niet alleen een massage dus maar een hele mooie filosofie erachter zeg maar; het doorgeven van levenskracht etc. Ik ben normaal niet zo van het 'zweverige' maar dit klonk me toch ook wel weer realistisch in de oren en nu heb ik er even tijd voor dus..daarbij heb ik nu het gevoel datik gewoon even wat "leuks' wil doen en iets nieuws voor en over mezelf wil leren..ben de afgelopen jaren alleen maar bezig geweest met dingen leren voor mijn werk die ik eigenlijk helemaal niet leuk vond

Tijd voor een ommeslag dus
En Juup: graag!

woensdag 12 december 2001 @ 01:05:09 #11
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_2460071
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:58 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Sterkte en succes, maar gaat je wel lukken zo te horen

dank je wel
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2001 @ 07:21:33 #12
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  woensdag 12 december 2001 @ 10:51:58 #13
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_2461842
Dank je, maar ik was eik juist nieuwsgierig naar persoonlijke ervaringen
pi_2461869
Mijn vriendin heeft een cursus reiki gedaan en was daar tamelijk enthousiast over. Ze is normaal ook niet zo zweverig, maar dit vond ze wel wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')