En dan blijkt Jack Henderon's half-broer te zijn en de zoon van Logan, zOMGQTFWFW!BWBBQ!!!111quote:
Als Kim terugkomt ga ik al huilen... laat dat kind wegblijven.quote:Op zondag 30 april 2006 16:00 schreef Merkie het volgende:
Als Kim ontvoerd wordt ga ik huilen. Zulks een cliché
.
Die heb ik speciaal voor jou opengelaten!quote:Op zondag 30 april 2006 17:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hai....Vanwaar die naam?![]()
Ik had voor een stoere 24 naam gekozen.![]()
B.Buchanan dus.
Heel 24-minded Fok zal wraak voor je nemen!quote:Op zondag 30 april 2006 17:57 schreef Aevum het volgende:
[..]
Die heb ik speciaal voor jou opengelaten!
Voor wanneer jij gebanned wordt nadat je mij revenged
En een Duitse en Franse...quote:Op zondag 30 april 2006 19:15 schreef GewoneMan het volgende:
2. dat diplomatieke vliegtuig
er reed een limosine weg bij het vliegtuig met de UK vlag erop![]()
quote:
of weg gingquote:Op zondag 30 april 2006 21:52 schreef Merkie het volgende:
Zo OMG is 't niet toch. Bewijst alleen dat er een internationaal gezelschap op het vliegtuig aanwezig is.
dan zou ik nog maar even weg blijvenquote:Op zondag 30 april 2006 22:28 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb net de eerste twee afleveringen van 5 gezien... damn het is tof.
Die psychologische vriend van haar heeft een contract getekent voor het volgende seizoen las ik...quote:Op zondag 30 april 2006 10:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jack
Ben benieuwd of Kim nog terugkomt of dat het bij die vrij nutteloze cameo blijft.
imdb zekerquote:Op maandag 1 mei 2006 11:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die psychologische vriend van haar heeft een contract getekent voor het volgende seizoen las ik...![]()
qu63 nog niets gehad?quote:Op maandag 1 mei 2006 11:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
imdb zeker
dan klopt er niks van
en anders gaat Jack in therapie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |