Daarvoor graag naar de ShowChatquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:09 schreef Copycat het volgende:
(Loop ik de mooie kans je vandaag nog ergens IRL tegen het lijf te lopen?)
Alsof Hihat zich daartoe verlaagt ...quote:
Een groep moet allemaal opdrachten uitvoeren om geld in de pot te winnen, die de winnaar uiteindelijk meekrijgt. Een persoon in de groep is de mol, en het is zijn of haar taak om de opdrachten te laten mislukken zodat er zo min mogelijk geld in de pot komt. Het doel van het spel is om de mol te ontmaskeren en zo het spel te winnen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:35 schreef MJboard het volgende:
Zou iemand mij misschien in 2 zinnen kunnen uitleggen hoe het programma werkt? Gisteren voor het eerst gezien en snap het niet helemaal. Jammer dat ik het niet vanaf het begin heb gevolgd
De Mol blijft altijd in het spel.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:45 schreef MJboard het volgende:
Bedankt voor de uitleg. En de mol zit nog in het spel nu? Dat is niet degene die overblijft? Wie bepaalt wie eruit gaat?
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:08 schreef Flem het volgende:
Van de eerste elf ben ik dus de enige die in de begin-top 7 Milouska als Mol heeft. Als ze het ook is (en daar ben ik heilig van overtuigd) wordt dat dus cashen voor mij :>.
Tegen het lijf lópen gaat zeker niet lukken....quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
(Loop ik de mooie kans je vandaag nog ergens IRL tegen het lijf te lopen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |