Hallo!
Vorige week zaterdag ben ik in het bos door mijn enkel gegaan, moest daarna doorlopen (we waren midden in het bos) dus ben met veel pijn teruggelopen, daarna heb ik tot dinsdag op de bank gezeten (op vakantie) en dinsdagochtend ben ik naar de fysiotherapeut geweest. Deze heeft het ingetaped en zei dat ik rustig aan moest doen, maar wel rustig mocht proberen te fietsen. Ik ben echter nog naar college geweest die dag, maar verder heb ik de hele week niets kunnen doen, vrijdag was ik weer bij hem, hi dacht dat er een scheurtje in mijn enkelband zit/ zat, nu moet ik maandag weer terugkomen om te kijken wat we verder nog gaan doen. Maar ik heb het echt helemaal gehad, de pijn wordt niet echt minder, ik eet nog steeds paracetamol en kan alleen maar zitten. Ik moet echter deze week naar college, anders mis ik teveel...maar is het raar als ik maandag vraag om krukken, want ik kan me nu echt alleen maar als een slak voortbewegen...en waar moet ik verder op rekenen mbt herstel...??? Wat zouden jullie doen/ adviseren?