quote:Val je op blond ofzo?
Op maandag 10 december 2001 22:28 schreef Ryan3 het volgende:
Scandinavische landen: 1. Noorwegen, 2. Denemarken, 3. Finland, 4. Zweden...
5. Nieuw-Zeeland.
6. Australië.
En anders midden in Rome. Wat een schitterende stad is dat
Maar de eilanden zijn wel ontzéttend mooi.
quote:hmmzz je hebt inderdaad wel een highlander look
Op maandag 10 december 2001 22:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Schotland, ergens in de highlands.En anders midden in Rome. Wat een schitterende stad is dat
2. Denemarken
3. Israel maar dan wel in vredestijd
of
2. Aan zee, waar er een heerlijk warm klimaat heerst (=windsurfen).
1. Bijvoorbeeld: Canada, Scandinavië, Pyreneeën etc
2. Bijvoorbeeld: Carribean, ABC-eilanden, Spanje/Italië (Rome is inderdaad een wereldstad) etc
quote:Nee, Joodse vrouwen... (Heb ik weer...)
Op maandag 10 december 2001 22:32 schreef static het volgende:[..]
Val je op blond ofzo?
quote:Heiiiiidie....!!!!
Op maandag 10 december 2001 22:32 schreef MissHobje het volgende:
Zwitserland wel hoor.
quote:Neu.. Daar ben ik veel te mager voor.
Op maandag 10 december 2001 22:37 schreef Stranger het volgende:[..]
hmmzz je hebt inderdaad wel een highlander look
quote:Is er een plaats onder de sterren waar ik heen kan gaan...? Belgiëee!! (D.w.z. Vlaanderen...) Staat bij mij op 7. En Israël... tja... Kweetnie... BTW: leuke vraag staat bij iedereen NL op 1?
Op maandag 10 december 2001 22:35 schreef Cora het volgende:
België
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 10-12-2001 22:45]
quote:Die kunnen ook blond zijn, hoor.
Op maandag 10 december 2001 22:41 schreef Ryan3 het volgende:Nee, Joodse vrouwen... (Heb ik weer...)
quote:Kweetut... maar ik houd niet van blonde joodse vrouwen...
Op maandag 10 december 2001 22:43 schreef golfer het volgende:[..]
Die kunnen ook blond zijn, hoor.
Japan
Thailand
Hong Kong
China
Mongolie
Vietnam
(en nog wat meer in Azie)
Schotland
Tjechie
Hongarije
Ijsland (keertje kijken)
Aantal landen zuid-Amerika
zijn wel veel landen he.....
hmmmmm kosmopolitisme
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 10-12-2001 22:49]
quote:Discriminatie!
Op maandag 10 december 2001 22:44 schreef Ryan3 het volgende:
Kweetut... maar ik houd niet van blonde joodse vrouwen...
quote:Mea Culpa... (maar met blonde Joodse vrouwen dan kun je net zo goed van Scandinavische vrouwen houden en dat is niet ut zelfde...)
Op maandag 10 december 2001 22:46 schreef golfer het volgende:[..]
Discriminatie!
quote:Hoezo dat?
Op maandag 10 december 2001 22:41 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Nee, Joodse vrouwen...
quote:Iedereen heeft wel wat...?
Op maandag 10 december 2001 22:59 schreef MeneerTim het volgende:[..]
Hoezo dat?
quote:Ruilen?
Op maandag 10 december 2001 22:28 schreef Ryan3 het volgende:
4. Zweden...
Qua natuur en whisky zou ik het in Schotland inderdaad kunnen uithouden , qua mentaliteit en klimaat Italie of Portugal.
quote:Niet eens Belgie?
Op dinsdag 11 december 2001 10:47 schreef yvonne het volgende:
Duitsland
spanje.
Meer niet.
als de zon maar schijnt.
quote:Neen, zeker niet. BE staat bij mij op 1.
Op maandag 10 december 2001 22:43 schreef Ryan3 het volgende:[..]
BTW: leuke vraag staat bij iedereen NL op 1?
quote:Dat is geen land
Op dinsdag 11 december 2001 10:55 schreef StefanFM het volgende:
San Fransisco
quote:Vertel...
Op dinsdag 11 december 2001 10:27 schreef SilkTie het volgende:
Voor de vorige posters die in Israel willen komen wonen, heb ik nog wel tips. En het is, op het gelazer momenteel na, echt een heerlijk land om te wonen.
quote:Idem.
Op maandag 10 december 2001 23:05 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Iedereen heeft wel wat...?
quote:Ruilen aub
Op dinsdag 11 december 2001 12:57 schreef gelly het volgende:
Noorwegen of Zweden.
quote:Als je er geen bezwaar tegen hebt om in drenthe te wonen ...
Op dinsdag 11 december 2001 13:08 schreef gday het volgende:[..]
Ruilen aub
.
Ik zoek woonplek in Nederland momenteel.
quote:Oei!
Op dinsdag 11 december 2001 13:11 schreef gelly het volgende:[..]
Als je er geen bezwaar tegen hebt om in drenthe te wonen ...
dan blijf ik nog ff hier denk ik...
Ik wil het liefst in een land wonen met spaanse of oost-europese mensen wonen, want die zijn lief
Zuid-Afrika vind ik ook een prachtig land, maar ik zou er niet willen wonen. Lijkt me niks om in je "eigen gevangenisje" te moeten wonen (hekken + alarm + waakhonden = nie leuk!), maare Stellenbosch zou ik zeker overwegen!
Engeland
Amerika (San Francisco is erg leuk)
quote:Daar woon je al.
Op dinsdag 11 december 2001 18:12 schreef sharon_hussein_bush_laden het volgende:Ik wil het liefst in een land wonen met spaanse of oost-europese mensen wonen, want die zijn lief
Australie (op de hoogste plaats)
Singapore
Thailand
Japan
Israel (heb ik al eens gewoond)
quote:Mee eens! Mee eens! Mee eens!
Op maandag 10 december 2001 22:38 schreef Mischa het volgende:
1. Waar er bergen zijn en het 's winters lekker veel sneeuwt (=snowboarden)of
2. Aan zee, waar er een heerlijk warm klimaat heerst (=windsurfen).
1. Bijvoorbeeld: Canada, Scandinavië, Pyreneeën etc
2. Bijvoorbeeld: Carribean, ABC-eilanden, Spanje/Italië (Rome is inderdaad een wereldstad) etc
quote:Heb je liever zo'n bos zwart schaamhaar waar wellicht iets vrouwelijks achter schuilgaat?
Op maandag 10 december 2001 22:44 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Kweetut... maar ik houd niet van blonde joodse vrouwen...
Nederland staat bij mij trouwens niet op 1, geen enkel land eigenlijk. Ik ben een echte wereldburger, een Uomo Universalis. Ik kan overal leven of doodgaan. Iedereen denk ik eigenlijk, alhoewel sommige mensen graag interessanter doen dan ze zijn.
Maar ik zou toch wel heel graag nu in Sydney (Prestons) willen zitten, alleen al omdat daar een bepaald persoon zit waar ik toch liever 's nachts tegen aan lig.
Maar ok.
Nieuw Zeeland
Jamaica
Cuba
Italië
Corsica
Zuid Afrika en omliggende landen
Japan
Helaas niet echt een talen knobbel dus tja zal niet erg veel te communiceren zijn in den beginne.
quote:Wonen in Rome is inderdaad heel fijn. Werken met Italianen is wel vermoeiend trouwens.
Op maandag 10 december 2001 22:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Schotland, ergens in de highlands.En anders midden in Rome. Wat een schitterende stad is dat
quote:Ik kan niet in een land leven waar ze olijven zo hoog hebben zitten.
Op vrijdag 21 december 2001 11:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:Wonen in Rome is inderdaad heel fijn. Werken met Italianen is wel vermoeiend trouwens.
quote:... Je vergeet nog het eeuwige MIND THE GAB bij de metro's!
Op vrijdag 21 december 2001 20:56 schreef Claudia_x het volgende:
Londen van m'n lijstje geschrapt. Hoezo overregularisatie? Ik voel me zwaar beledigd in m'n intelligentie, zelfstandigheid en creativiteit. "Mind your head", "stand on the right", "walk on left", "way out ->, way out ->, way out ->, way out ->", "attention please, vehicle reversing".
... Het Shangri-la!
Zoek maar op in de atlas! Bhutan rules; ik spreek uit ervaring.
quote:"Mind the gap". Gap = gat.
Op dinsdag 25 december 2001 02:13 schreef Ishtar666 het volgende:[..]
... Je vergeet nog het eeuwige MIND THE GAB bij de metro's!
Ze moeten dat wel zeggen, want als er een of andere malloot in pleurt en ze aanklaagt zeggen ze gewoon "can't say we didn't warn you!".
quote:Zwitserland valt af.
Op woensdag 12 december 2001 23:32 schreef Seborik het volgende:
In een heel klein stil bergdorpje in Zwitserland of Oostenrijk.
quote:Waarom? Omdat ik er ga wonen? Ik ga naar Zürich hoor.
Op vrijdag 28 december 2001 08:26 schreef Seborik het volgende:[..]
Zwitserland valt af.
quote:gezallich.
Op vrijdag 28 december 2001 10:33 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Waarom? Omdat ik er ga wonen? Ik ga naar Zürich hoor.
Ik hoop op Luzern, maar Zurich en Basel zijn ook opties.
quote:Tuurlijk niet daarom.
Tjonge.
quote:Eigenlijk wil ik gewoon een penthouse op een wolkenkrabber ergens in een grote stad waar alles wat ik leuk vind om de hoek zit en op een hele stille berg een hutje, met groen gras, gele en witte bloemetjes en een lieve hond.
Ben er nog nooit geweest, maar afgaande op de mensen die daar weg komen moet het daar de hemel zijn!
Hun cultuur is zo geweldig dat die ten koste van de nederlandse moet worden beschermd... dat zegt wel iets zou ik zeggen!
Hoewel die mensen hier naar toe komen blijven ze vasthouden aan de daar heersende cultuur en prefeleren die boven diegene waar ze van eten!
Echt, de cultuur moet daar gewoon superieur zijn aan de onze!!
Egypte omdat het voor mij het mooiste land is.
America omdat ik eigenlijk ook Amerikaanse ideeen heb. The American dream is iets dat ik ook graag wil zien
Australie of Nieuw Zeeland zou ik persoonlijk niet graag willen wonen. Is me iets te rustig.
alleen waar ik ik nou het liefst zou wonen ik vind ze alle 6 gaaf
quote:Beetje gefrustreerd?
Op zaterdag 29 december 2001 06:30 schreef Rica het volgende:
In turkeye, Marokko of Algerije!!Ben er nog nooit geweest, maar afgaande op de mensen die daar weg komen moet het daar de hemel zijn!
Hun cultuur is zo geweldig dat die ten koste van de nederlandse moet worden beschermd... dat zegt wel iets zou ik zeggen!
Hoewel die mensen hier naar toe komen blijven ze vasthouden aan de daar heersende cultuur en prefeleren die boven diegene waar ze van eten!
Echt, de cultuur moet daar gewoon superieur zijn aan de onze!!
En on-topic: Toscane lijkt me wel wat, met een hele grote zak lir...euh...euro's en dan de hele zomer in de zon liggen lezen en muziek luisteren en eten en drinken en...
(quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op vrijdag 21 december 2001 11:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wonen in Rome is inderdaad heel fijn. Werken met Italianen is wel vermoeiend trouwens.)
quote:Waren het alleen maar die olijven....
Op vrijdag 21 december 2001 20:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan niet in een land leven waar ze olijven zo hoog hebben zitten.
Gebergte overheerst dus
quote:Wat let je, de koffers zijn zo gepakt. Geboren worden gaat wat lastig nu maar daar leven is toch wel te verwezelijken dacht ik zo.
Op maandag 07 januari 2002 13:08 schreef Barisje het volgende:
Alles behalve NL.Ik wou dat ik in Turkije leefde en geboren was
O wacht nee, die uitkering is toch wel handig in Nederland.... en die dienstplicht in Turkije is toch ook niet je van het. Dan maar weer in het verrotte NL blijven.
quote:k daar gaan we:
Op maandag 21 januari 2002 11:16 schreef ChiPMaN het volgende:
Canada
1 heb ik gewoon heel erg veel mee, 2 omdat het heel erg veel weg heeft van 1 maar toch nog uitgestrekter is (en meer op de VS lijkt, vandaar niet op 1). Engeland is gewoon top Ondanks dat ze soms wat zeikerig zijn, links rijden en het relatief vaak regent.. De V.S. komt op 4 omdat er toch best wel wat relaxte plekken zijn om te wonen.. Australië is gewoon prachtig en uitgestrekt maar ik zou toch verkiezen om dan in de buurt van een stad te gaan wonen.
Redenen waarom ik Denemarken, Noorwegen en Finland niet noem (ondanks mijn Scandinavië gekte).. is dat ik het 1e te saai vind, ookal zijn de mensen tof, en ik de taal vaag vind. (In tegenstelling tot Zweeds). Idem bij Finland, maar dat zou ik eerder verkiezen dan Denemarken vanwege de natuur. Maar daar zou ik me toch wat afgezonderd voelen. Noorwegen is gewoon veel te duur en ik vind de stedelijke bevolking daar wat asocialer dan in de rest van Scandinavië.
België lijkt me helemaal nix, Duitsland vind ik wel een mooi reisland maar het lijkt me te saai.
En als ik dan toch nog gedoemd ben om eeuwig in Nederland te blijven dan verkies ik Zuid-Limburg met stip (Heuvels roeleren
)
Nieuw Zeeland kwam ik niet in omdat ik daar geen familie heb, geen bewijs van een vaste baan (wel een tijdelijk contract..) en ook geen fl 250.000. Tweede poging volgt later..
(ben er nog nooit geweest, maar trekt me enorm)
Australie lijkt mij ook wel een erg mooi en ook heel vriendelijk land, maar het is daar volgens mij veel te heet.
Nu moet ik eerlijk toegeven dat we nu, na 2 jaar, Sydney al weer zat zijn en dus omkijken naar iets anders
.
Nog een opmerking, Australie is echt niet altijd "te" warm hoor, je kunt hier alle klimaten hebben die je wilt.
Michael
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |