Ik heb geen geluid op m'n PC. Maar bedankt voor de linkquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
http://www.maaslandfm.nl een integraal live verslag
precies in dezelfde minuutquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:10 schreef Kleihe het volgende:
Verbinding Maasland is oke.
Site van NAC is niet zo goed bereikbaar, daarop staat ook een live verslag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Captain_Redbeard op 28-04-2006 20:25:05 ]Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Den Bosch en Oss is water en vuur geloof ik he?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:14 schreef tong80 het volgende:
Hup Oss. Dat ik dat ooit zou zeggen als den Bosch suporter.Maar ik gun het NAC echt niet meer na dit wanbeleid.
ze schelden elkaar uit voor boeren geloof ikquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Den Bosch en Oss is water en vuur geloof ik he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Jij voor Den Bosch? nooit gewetenquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:14 schreef tong80 het volgende:
Hup Oss. Dat ik dat ooit zou zeggen als den Bosch suporter.Maar ik gun het NAC echt niet meer na dit wanbeleid.
Tien jaar lang alle stadions gezien met FC den Bosch.Later verwaterd maar nog steeds m'n cluppie.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:22 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Jij voor Den Bosch? nooit geweten
Leuk cluppie, maar we zullen het hier over Unox-Ratjes hebbenquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tien jaar lang alle stadions gezien met FC den Bosch.Later verwaterd maar nog steeds m'n cluppie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lelijke @@p!
NAC zal hier heus niet rustiger van wordenquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:38 schreef Kleihe het volgende:
Nu zal TOP wel zenuwachtig worden...
Nee, winnen is door verliezen niet, gelijk verlengingquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:40 schreef Zwansen het volgende:
En nu? Telt uit dubbel etc. hier ook dubbel?
Als NAC fan zou ik me inderdaad behoorlijk slecht voelen jaquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:41 schreef kbeurden het volgende:
Mensen mensen, slechter als dit kan het toch niet gaan zeg..
idd, echt een schande.. maar goed, miss zou een jaar 1ste divisie nog niet eens zo slecht zijn..quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als NAC fan zou ik me inderdaad behoorlijk slecht voelen ja
NAC heeft het thuis niet af kunnen maken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:42 schreef Zwansen het volgende:
Waarom mag Top eik thuis? Vanwege de 2 uitdoelpunten?
Nee gewoon vanwege de 2 uitdoelpunten.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
NAC heeft het thuis niet af kunnen maken.
idd, ze hadden daar gewoon kunnen winnen..quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
NAC heeft het thuis niet af kunnen maken.
dat dacht haarlem ook in 1985, daarna nooit meer iets vanvernomenquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:44 schreef kbeurden het volgende:
[..]
idd, echt een schande.. maar goed, miss zou een jaar 1ste divisie nog niet eens zo slecht zijn..
Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee gewoon vanwege de 2 uitdoelpunten.
Haarlemquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dat dacht haarlem ook in 1985, daarna nooit meer iets vanvernomen
Kijkend naar de situatie van NAC, vraag ik me echt af of ze dan in een jaartje terug zouden zijn...quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:44 schreef kbeurden het volgende:
[..]
idd, echt een schande.. maar goed, miss zou een jaar 1ste divisie nog niet eens zo slecht zijn..
Uh jawel......quote:
Wie vind jij dan zakkenvullers?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:46 schreef kbeurden het volgende:
[..]
Haarlemmaar goed was voor mijn tijd. Maar dan zijn tenminste al die zakkenvullers weg
![]()
Met deze spelers niet, maar die zijn dan bijna allemaal weg .quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kijkend naar de situatie van NAC, vraag ik me echt af of ze dan in een jaartje terug zouden zijn...
Had iets gehoord over penalty's ??quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat geeft dan de doorslag waarom een team 2 keer thuis mag?
Ja, maar het is nog niet voorbijquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:48 schreef EKterror het volgende:
Mócht Top winnen, krijgen we dus Top, Volendam of Helmond in de eredivisie
???? WTFquote:
Niet bij de playoffs..quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
???? WTF
Gewoon het Europacup Principe. Uitgescoorde goals tellen dubbel. Dus mocht elk team 1x gewonnen hebben of 2x gelijk dan tellen uitgescoorde goals....
In het geval van waar de derde wedstrijd gespeeld werd, telden de uitdoelpunten dus wel!quote:
Ok, nu begin je irritant te worden Tom Egberts.quote:
Juistquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In het geval van waar de derde wedstrijd gespeeld werd, telden de uitdoelpunten dus wel!
Maar deze wedstrijd is nu een wedstrijd op zich
Als je nu juist zegt moet je het met mij ook eens zijn, want ik zeg precies hetzelfdequote:
Klopt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:58 schreef F1Bas het volgende:
Laten we het makkelijk maken, degen die wint is door. Bij elk gelijkspel is het verlenging en penalties eventueel.
Idd, mijn vraag. En ik vroeg of het te maken het met die 2 uitdoelpunten, dat bleek zo te zijn dus.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Klopt.
Maar het ging over de vraag waarom Top nu thuisvoordeel had.
Ja maar helaas haalt iedereen alles door elkaar hierquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd, mijn vraag. En ik vroeg of het te maken het met die 2 uitdoelpunten, dat bleek zo te zijn dus.
Limburgs is nog veel debieler.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ok, ik ben een Limburger......
Maar dit accent van Maasland FM slaat alles
Ossenaren
noordzeefm heeft ook een live verslag.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ok, ik ben een Limburger......
Maar dit accent van Maasland FM slaat alles
Ossenaren
Limburgers zijn wel veel betere mensen.quote:
Iemand die de uitslag nog niet wil weten zal waarschijnlijk niet in dit topic kijken inderdaadquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:12 schreef Merkie het volgende:
Hoeft niet persé tussen spoilers hoor Kap'tein Roodbaard.
Ex-Mvv er !quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
de wereld beroemde fabian peppink loopt warm, nu kan NAC het wel shaken
Ben je gek !quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:16 schreef TC03 het volgende:
Offtopic: wat een slecht nummer is dit.
Da's waar. Al dacht ik in het begin dat het misschien wel verstandig zou zijn. Ben het standaard vol gaan houden eigenlijk... Ik merk overigens dat bijna niemand meer op de nac-site kan komen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:13 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Iemand die de uitslag nog niet wil weten zal waarschijnlijk niet in dit topic kijken inderdaad
NAC en degraderen, ik vind het geen combinatie.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:20 schreef Radegast het volgende:
1-1 gelukkig!
Hoezo nietquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
NAC en degraderen, ik vind het geen combinatie.
Deze muziek? Geweldig nummerquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
Die muziek
Echt van die farmer muziek
De rest heeft niks in de Eredivisie te zoeken. Dit NAC krijg je wel weer op de rit.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoezo nietMet dat wanbeleid vind ik het geen slechte combi hoor! Vorig jaar eindigden ze ook als 15e
En dan ook nog een 9 klapper tegen Excelsior, het kan niet op !quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:24 schreef Jajong het volgende:
Sorry hoor, je kan niet serieus voor TOP Oss zijn toch? Stel je voor he.. FC Twente met een 9 klapper tegen TOP volgend jaar.
Nee.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:25 schreef Merkie het volgende:
Er komt toch nog een 3e ronde? Als NAC uitgeschakeld wordt betekent dat niet automatisch dat Top promoveert lijkt me dan toch.
Vind ik geen reden om te hopen dat ze zich handhaven. En iedereen riep dat Heracles geen ruk in de Eredivisie te zoeken had en bleef er ook inquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De rest heeft niks in de Eredivisie te zoeken. Dit NAC krijg je wel weer op de rit.
Grapjas. Je was er zeker vanquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Heracles was ik wel zeker van dat ze het konden redden, TOP is wel even heel wat anders.
Als Top wint moeten ze nog twee wedstrijden spelen hoor....quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Heracles was ik wel zeker van dat ze het konden redden, TOP is wel even heel wat anders.
Dan scoort Van der Sloot de winnendequote:
Ah, dankquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:35 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Dan scoort Van der Sloot de winnende
On-Topic: Verlengen en anders strafschoppen, net een soort finale gewoon
Weet ik. Maar TOP hoort niet van NAC te winnen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als Top wint moeten ze nog twee wedstrijden spelen hoor....
Moet NAC daar maar voor zorgen dan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weet ik. Maar TOP hoort niet van NAC te winnen.
Jij beseft dat misschien, maar de spelers van NAC hebben echt moeite met dat conceptquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En waarom hoort dat niet ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou echt een sensatie zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, schandalig.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jij beseft dat misschien, maar de spelers van NAC hebben echt moeite met dat concept
Eeeeeh johannes ... Lok ligt er al uit hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:38 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Zal Lok dan net zo tekeer gaan als Van Gaal?
In welk hol heb jij geslapen ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:38 schreef johannes1986 het volgende:
Zal Lok dan net zo tekeer gaan als Van Gaal?
Haha, truequote:Op vrijdag 28 april 2006 21:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Eeeeeh johannes ... Lok ligt er al uit hoor
Ligt het aan mij of maakt Oss het vaak niet afquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
pffffffffff maak nou eens af oss. 2 kansen vlak achter elkaar
4600quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoeveel man zitten in dat stadion ?
Normaal een man of 1200 en nu ineens uitverkocht ?
gewoon op de nac-sitequote:Op vrijdag 28 april 2006 21:40 schreef Jasza het volgende:
Waar kan je dat tekstverslag zien?
Top.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:43 schreef Greetings het volgende:
Is Maasland FM voor Top of NAC?
er was nog wat tijd voor poezie in alle hectiekquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:45 schreef Merkie het volgende:
85' Jongejonge, wat gebeurt hier allemaal. NAC kruipt diverse malen door het oog van de naald...
ga jij voor mij een nieuw hart kopen?? droplulquote:
Nee.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:51 schreef Remzz het volgende:
Begrijp ik het goed dat als het 1-1 blijf NAC degradeerd?
Nope.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:51 schreef Remzz het volgende:
Nee, wordt gewoon verlenging en pingels...quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:51 schreef Remzz het volgende:
Nee, wie verliest gaat/blijft bij de gouden gids divisie.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:51 schreef Remzz het volgende:
Na de eerste twee wedstrijden wel, dat bepaalde dat Top vandaag thuis speelt. Deze wedstrijd is een wedstrijd apart.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:52 schreef Remzz het volgende:
Okay dan niet
Uitdoelpunten tellen dus niet dubbel ?
na 270 minuten voetbal...quote:
Okayquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Na de eerste twee wedstrijden wel, dat bepaalde dat Top vandaag thuis speelt. Deze wedstrijd is een wedstrijd apart.
Het Sint-Anna stadion wordt/werd het ook wel eens genoemd. Maar ik weet niet of dat de officiele naam is.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:00 schreef Omnifacer het volgende:
Wat nou 'het Osse kuipje'
Heeft dat 'stadion' geen naam?
het gaat ALTIJD mis tijdens het nieuws...quote:
gewoon 30 minquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:02 schreef Remzz het volgende:
Golden goal trouwens nu ?
Niet echt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:02 schreef Omnifacer het volgende:
Hmmmz... Hebben jullie trouwens ook steeds het gevoel dat NAC alsnog wint?
Jepquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:02 schreef Omnifacer het volgende:
Hmmmz... Hebben jullie trouwens ook steeds het gevoel dat NAC alsnog wint?
quote:
Die grap is nog helemaal niet voorbij gekomenquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
altijd leuk zo'n NACompetitie
gewoon 30 minquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:07 schreef TimmyAsd het volgende:
GoldenGoal? Of spelen ze verder?
bron?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die grap is nog helemaal niet voorbij gekomen![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:15 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Je gaat toch ook geen bron vragen als iemand beweert dat schijt uit je anus komt![]()
Woeiquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:15 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Je gaat toch ook geen bron vragen als iemand beweert dat schijt uit je anus komt![]()
Uitlokken van het plaatsen van tubgirlquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:15 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
ik wel, want ik loop al jaren met een stomaquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:15 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Bert Zuurman, met zijn mooie blonde harenquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:24 schreef Kleihe het volgende:
Zuurman gaat scoren let op.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:27 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij had NAC TOP Oss het allang af moeten maken.
En maakte zich daarna als Emmen-speler onpopulair in het Oosterpark door Elshot de nacompetitie uit te schoppen. Dezelfde Elshot die nu voor NAC op het veld staat en de cirkel is weer rond.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bert Zuurman, met zijn mooie blonde harenheeft nog bij Grunn gespeeld.
![]()
Juist. En NAC heeft een geweldig seizoen gedraaid. En ze hebben TOP flink afgestraft.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:30 schreef Zjakkie het volgende:
Diba is een held!
Wat maak je je toch druk om NAC Vaduz.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig zeg.
Die dusquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:40 schreef Kleihe het volgende:
VETTE kans op 2-0
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:23 schreef pfaf het volgende:
Voor het eerst in 12 jaar uitverkocht, wat zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |