quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:55 schreef Quatertemper het volgende:
Zo ff eten, collega's optrommelen, pinnen en naar de kroeg.
Weleens op dan?quote:
In de wondere wereld van... ?quote:
Ligt eraan in welke context.. maar als je een mijlpaal bereikt hebt kan je zeggen "I've reached a milestone"quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:10 schreef pc-fr34k het volgende:
Janetje, hoe zeg je mijlpaal in het Engels?
Je drinkt ookal geen bier.quote:
Ah, milestone, bedankt. Ik ben bezig met een nieuw icon script waar ik m'n volgende mijlpaal in wil hebben staan alleen heb ik de gewoonte Engels te scripten met NEderlands erdoorheen en dat staat nogal gek, ik wil het omzetten naar alleen Engels en de output dan in de taal die het moet zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke context.. maar als je een mijlpaal bereikt hebt kan je zeggen "I've reached a milestone"
Enzo.
Nerd.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ah, milestone, bedankt. Ik ben bezig met een nieuw icon script waar ik m'n volgende mijlpaal in wil hebben staan alleen heb ik de gewoonte Engels te scripten met NEderlands erdoorheen en dat staat nogal gek, ik wil het omzetten naar alleen Engels en de output dan in de taal die het moet zijn.
Yer welcome.quote:
forum@fok.nl ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:15 schreef Technicolor het volgende:
SX, waar blijft mijn bevestigingsmail?
Als we ooit nog eens op dezelfde meet zijn krijg je een biertje van me.quote:
Je wordt mod?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:17 schreef Technicolor het volgende:
Nee, naar mijn eigen emailadres, gaarne.
Tof.quote:
Zoiets vermoedde ik al.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:19 schreef Technicolor het volgende:
Ik frituur nog liever mijn eigen ballen, maar toch bedankt, hè?
Auch.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:19 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit. Meer mensen gingen je voor.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:19 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ik heb ook van 4 tot 6 liggen kwijlen op mijn matras, echt heerlijk elegant weer.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:22 schreef Litso het volgende:
Ik heb gewoon een paar uur geslapen net. Maar nu ben ik wel fit om straks te werken. Maar toch. Zo zonde van je middag.
Hmm ja kwijlenquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik heb ook van 4 tot 6 liggen kwijlen op mijn matras, echt heerlijk elegant weer.
Ik ben een van de weinigen die én in OO kan én nog steeds regelmatig post en die tóch nooit (serieus) c:rew is geweest. Best netjes, dacht ik zo.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit. Meer mensen gingen je voor.
Ik ga nooit ruzie met je maken *huiver*quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:23 schreef clumsy_clown het volgende:
In principe lijkt dat me wel ok, een hete pan frituurolie legen op iemands schoot. Ja, dat zou een passende straf zijn.
Jij bent in BeF echt zó anders dan irl.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:23 schreef clumsy_clown het volgende:
In principe lijkt dat me wel ok, een hete pan frituurolie legen op iemands schoot. Ja, dat zou een passende straf zijn.
Wat is er mis met hurken?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:23 schreef clumsy_clown het volgende:
(serieus)?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:24 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinigen die én in OO kan én nog steeds regelmatig post en die tóch nooit (serieus) c:rew is geweest. Best netjes, dacht ik zo.
Je bent een unicum, dat is zeker.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:24 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinigen die én in OO kan én nog steeds regelmatig post en die tóch nooit (serieus) c:rew is geweest. Best netjes, dacht ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |