net van de vriendin van mijn beste vriend gehoord dat ze mijn vriendin dit weekend met een ander heeft zien zoenen.
GODVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het eerste meisje waar ik echt van houd en dan flikt ze me zoiets. Het ergste is nog dat ik haar nog niet zelf gesproken heb en eigenlijk zo gek op haar ben dat ik haar dit wil vergeven maar weet eigenlijk dat het waarschijnlijk nog een keer gebeurt.
Hoe kan ze me dit aandoen (volgens mij speelt het ook al langer want ze deed al erg raar de laatste maand.)
Wat zouden jullie doen??
quote:Er over beginnen met haar.
Op maandag 10 december 2001 22:05 schreef erikh het volgende:
Verdomme,net van de vriendin van mijn beste vriend gehoord dat ze mijn vriendin dit weekend met een ander heeft zien zoenen.
Het eerste meisje waar ik echt van houd en dan flikt ze me zoiets. Het ergste is nog dat ik haar nog niet zelf gesproken heb en eigenlijk zo gek op haar ben dat ik haar dit wil vergeven maar weet eigenlijk dat het waarschijnlijk nog een keer gebeurt.
Hoe kan ze me dit aandoen (volgens mij speelt het ook al langer want ze deed al erg raar de laatste maand.)
Wat zouden jullie doen??
quote:Omdat zijn vrienden het zeggen?
Op maandag 10 december 2001 22:07 schreef shmoopy het volgende:[..]
En hoezo weet je dat het nog een keer gebeurt?
Zo ja: Dumpen, meteen want je kan het nooit vergeven en vergeten.
Een vos verliest wel zn haren maar niet zn streken zou ik zeggen.
Zo nee: Houden en goed maken met een wip
Laat je NOOIT, maar dan ook NOOIT enige vorm van schuld aanpraten! JIJ hebt NIKS verkeerd gedaan! Als
Tip: lees de rest van de R&P topics over vreemdgaan (dader/slachtoffers) eens door. Daarin staan vergelijkbare ervaringen. En je kan die ervaringen meenemen om een oordeel te vormen. (en in 9 van de 10 gevallen betekent dat slecht nieuws.)
quote:Het goed maken of de wip
Op maandag 10 december 2001 22:10 schreef erikh het volgende:[..]
Nou daar hopen we dan maar op
als ze al een maand raar deed, kan het goed zijn dat het al vaker is gebeurd, en dan zou ik 'r keihard dumpen.
haar gewoon ermee confronteren en ik denk dat je dan vanzelf aan haar gezicht ziet of het waar is of niet.
Een vos kan ze streken dus goed inhouden als de ellende er niet bij afweegt.
quote:Je hebt makkelijk praten, maar als je echt van iemand houdt doe je dat niet zomaar... maar praten is ook al zoiets. Het is volgens mij één van de ergste dingen die je kan gebeuren in een relatie.
Op maandag 10 december 2001 22:19 schreef TrashNSk8 het volgende:
dumpen!
quote:shut up
Op maandag 10 december 2001 22:24 schreef BaggettMan het volgende:
Erover praten, als het klopt eerst een wip en dan dumpen
quote:Met iemand anders zoenen?
Op maandag 10 december 2001 22:54 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Je hebt makkelijk praten, maar als je echt van iemand houdt doe je dat niet zomaar... maar praten is ook al zoiets. Het is volgens mij één van de ergste dingen die je kan gebeuren in een relatie.
Nee,denk het niet.
quote:Vreemdgaan in het algemeen. Zoenen is daar een deel van...
Op maandag 10 december 2001 23:00 schreef shmoopy het volgende:[..]
Met iemand anders zoenen?
Nee,denk het niet.
quote:Verliefd zijn/worden op iemand anders vind ik erger dan een daadwerkelijke zoen danwel vrijpartij die alleen over sex gaat.
Op maandag 10 december 2001 23:09 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Vreemdgaan in het algemeen. Zoenen is daar een deel van...
quote:als je echt van iemand houdt, ga je niet vreemd.
Je hebt makkelijk praten, maar als je echt van iemand houdt doe je dat niet zomaar... maar praten is ook al zoiets. Het is volgens mij één van de ergste dingen die je kan gebeuren in een relatie.
quote:dat is wel waar, ja... maar verliefd worden kan echt per ongeluk gebeuren en dat is voor je partner ook niet leuk.. als ze er nix mee doet en voor onze relatie kiest, is het een kuttijd, maar weet je iig dat ze van je houdt... zoenen met een ander is al een teken dat ze niet (genoeg) van je houdt...
Op maandag 10 december 2001 23:13 schreef shmoopy het volgende:[..]
Verliefd zijn/worden op iemand anders vind ik erger dan een daadwerkelijke zoen danwel vrijpartij die alleen over sex gaat.
Ook als je met die verliefdheid niets doet,
is het een stuk bedreigender voor je relatie dan bijv met je dronken kop iemand anders op de bek te pakken.
quote:Verliefd worden heb je idd vaak niet in de hand.
Op maandag 10 december 2001 23:27 schreef TrashNSk8 het volgende:[..]
dat is wel waar, ja... maar verliefd worden kan echt per ongeluk gebeuren en dat is voor je partner ook niet leuk.. als ze er nix mee doet en voor onze relatie kiest, is het een kuttijd, maar weet je iig dat ze van je houdt... zoenen met een ander is al een teken dat ze niet (genoeg) van je houdt...
Wat ik zou doen: DUMPEN.
Als iemand eenmaal vreemdgaat, dan zit dat er gewoon in en zal het zeker vaker voorkomen.
Godspeed.
quote:Stel je niet zo aan zeg, het was maar een tik op je kont.
Op maandag 10 december 2001 23:09 schreef MissX het volgende:
Stel je niet zo aan zeg, het is maar zoenen
quote:Ja lekker makkelijk praten zeg, ik houd van haar en zou haar dit nooit aandoen. Dan vind ik dat zij mij dit ook niet aan moet doen.
Stel je niet zo aan zeg, het is maar zoenen
quote:Volgens mij snap je het niet helemaal, ze is niet met mijn beste vriend vreemdgegaan maar de vriendin van mijn beste vriend zag haar met iemand anders zoenen.
als dat jou beste vriend is zou ik er ook wat aanhalingstekens omheen zetten. beste vrienden doen dit niet. en is het wel gebeurd en je kan het niet verdragen dan haar dumpen en hem als vriend afkappen. live on !
quote:En daar heb je helemaal gelijk in.
Op dinsdag 11 december 2001 09:50 schreef erikh het volgende:
Ja lekker makkelijk praten zeg, ik houd van haar en zou haar dit nooit aandoen. Dan vind ik dat zij mij dit ook niet aan moet doen.
quote:oops
Op dinsdag 11 december 2001 09:50 schreef erikh het volgende:[..]
Ja lekker makkelijk praten zeg, ik houd van haar en zou haar dit nooit aandoen. Dan vind ik dat zij mij dit ook niet aan moet doen.
[..]Volgens mij snap je het niet helemaal, ze is niet met mijn beste vriend vreemdgegaan maar de vriendin van mijn beste vriend zag haar met iemand anders zoenen.
er zijn altijd meer vrouwen dan kerken
quote:Euh, misschien heb ik het verkeerd gelezen, maar als ik dit stukje zo lees, is dus je beste vriend vreemdgegaan met haar....beide dumpen natuurlijk.
Op dinsdag 11 december 2001 09:45 schreef Caballero het volgende:
als dat jou beste vriend is zou ik er ook wat aanhalingstekens omheen zetten. beste vrienden doen dit niet. en is het wel gebeurd en je kan het niet verdragen dan haar dumpen en hem als vriend afkappen. live on !
Godspeed.
- jonge, jonge wat gaat het weer snel, maar deze post lijkt dus bij nader inzien overbodig.
[Dit bericht is gewijzigd door Godspeed op 11-12-2001 10:09]
quote:ik had het fout
Op dinsdag 11 december 2001 09:58 schreef Godspeed het volgende:[..]
Euh, misschien heb ik het verkeerd gelezen, maar als ik dit stukje zo lees, is dus je beste vriend vreemdgegaan met haar....beide dunpen natuurlijk.
Godspeed.
quote:Inderdaad, maar 1 keer kan ik haar wel vergeven mits ze echt een goede reden heeft. Anders heb ik vanavond geen vriendin meer. Om 20:00 uur spreek ik haar
Ik ben benieuw met wat voor smoes ze aan komt zetten.Je moet wel opletten dat je objectief blijft en dan tot een definitief oordeel komt.
quote:ga er maar van uit dat het waar is, met dat gevoel kan jij niet leven (als ik het zo lees)
Op dinsdag 11 december 2001 10:03 schreef erikh het volgende:[..]
Inderdaad, maar 1 keer kan ik haar wel vergeven mits ze echt een goede reden heeft. Anders heb ik vanavond geen vriendin meer. Om 20:00 uur spreek ik haar
quote:Zoals ik al zei wil ik eerst met haar zelf praten, want de liefde gaat niet zomaar over maar ik zal haar zeker dwingen naar die gozer toe te gaan en te zeggen dat ze nooit wat voor hem gevoeld heeft en dat ze met mij verder wil. Doet ze dat niet dan kan ze de t****** krijgen.
ga er maar van uit dat het waar is, met dat gevoel kan jij niet leven (als ik het zo lees)
reden? wat dan, drank/drugs? per ongeluk ? ga weg man er is geen reden waarom het zou kunnen
quote:Dacht dat je eerst nog even je mannelijkheid wilde bewijzen voordat je haar de deur uitgooit. accepteer ff dat ze die ander leuker vind.
Op dinsdag 11 december 2001 10:15 schreef erikh het volgende:[..]
Zoals ik al zei wil ik eerst met haar zelf praten, want de liefde gaat niet zomaar over maar ik zal haar zeker dwingen naar die gozer toe te gaan en te zeggen dat ze nooit wat voor hem gevoeld heeft en dat ze met mij verder wil. Doet ze dat niet dan kan ze de t****** krijgen.
quote:Daar geloof ik niet zo in, als je het nu vergeeft is dat gewoon uitstel van executie. Een goeie reden bestaat niet (tenzij ze gedwongen is, maar die kans schat ik laag in).
Inderdaad, maar 1 keer kan ik haar wel vergeven mits ze echt een goede reden heeft. Anders heb ik vanavond geen vriendin meer. Om 20:00 uur spreek ik haar
Tijd om verder te gaan, is moeilijk maar dit is sowieso geen goeie basis voor een relatie (als je echt verliefd bent, als het je alleen om de sex gaat...who cares)
Godspeed.
quote:Nou volg ik je effe niet hoor??
Dacht dat je eerst nog even je mannelijkheid wilde bewijzen voordat je haar de deur uitgooit. accepteer ff dat ze die ander leuker vind.
quote:sorry, het moest zijn "de deur uit ging gooien". sorry voor die grammaticale miskleun.
Op dinsdag 11 december 2001 10:19 schreef erikh het volgende:[..]
Nou volg ik je effe niet hoor??
Denk jij dat je er wel mee verder kunt leven? Tijdens ruzies komen dit soort voorvallen namelijk steeds weer terug als ze niet gehel uitgesproken worden en blijft het een punt van discussie. Dat is dan niet eerlijk meer voor je vriendin.
Wat ik je gewoon wil meegeven is eigenlijk dat je een weloverwogen beslissing moet nemen en je niet laten (mis)leiden door je emoties. Mocht je ermee blijven zitten dan moet je gewoon kappen met de relatie (of wat ervan over is!).
quote:Dat probeerde ik nou ook al duidelijk te maken.
Op dinsdag 11 december 2001 11:19 schreef DarkElf het volgende:
Hoe vervelend het ook is, kussen is nou niet echt vreemdgaan. Het lijkt mij veel erger als mijn vriend verliefd op een andere vrouw zou worden. Gevoelens zijn niet uit te schakelen.
quote:ik weet niet wat ik hier op moet zeggen maar ik heb er sardonisch om moeten lachen
Op dinsdag 11 december 2001 11:14 schreef Passione het volgende:
ik zou haar echt zooooo terugpakken.
Gewoon zeggen dat je d'r vergeeft, en dan keihard dumpen (al is het 3 maand later) bij een heel pijnlijk moment.
Familiereunie ofzo, of bij een feest de aandacht vragen, en dan uitmaken. Al lachend natuurlijk.
quote:Dat las ik, ik probeer je even te helpen.
Op dinsdag 11 december 2001 11:21 schreef shmoopy het volgende:[..]
Dat probeerde ik nou ook al duidelijk te maken.
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 11:23 schreef Herald het volgende:[..]
ik weet niet wat ik hier op moet zeggen maar ik heb er sardonisch om moeten lachen
quote:Daar is welleens onderzoek naar gedaan en het blijkt dat vrouwen 'geestelijk' vreemdgaan veel erger vinden dan lichamelijk vreemdgaan, maar dat mannen dat juist andersom hebben en aangezien de topicstarter een man is...
Op maandag 10 december 2001 23:13 schreef shmoopy het volgende:[..]
Verliefd zijn/worden op iemand anders vind ik erger dan een daadwerkelijke zoen danwel vrijpartij die alleen over sex gaat.
Ook als je met die verliefdheid niets doet,
is het een stuk bedreigender voor je relatie dan bijv met je dronken kop iemand anders op de bek te pakken.
quote:Ah,interessant onderzoek.
Op dinsdag 11 december 2001 11:25 schreef ullie het volgende:[..]
Daar is welleens onderzoek naar gedaan en het blijkt dat vrouwen 'geestelijk' vreemdgaan veel erger vinden dan lichamelijk vreemdgaan, maar dat mannen dat juist andersom hebben en aangezien de topicstarter een man is...
quote:Ja dat is waar. Ik zie het probleem nog steeds niet hoor.
Op dinsdag 11 december 2001 11:30 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ah,interessant onderzoek.
Maar gezien vanuit de bedoelingen van zijn vriendin zou er dan dus niet al te veel aan de hand hoeven zijn.
quote:Ja dat is natuurlijk waar, maar wat hij ook schrijft is dat ze al een maand raar deed, en dan lijkt me dat er meer aan de hand is.
Op dinsdag 11 december 2001 11:30 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ah,interessant onderzoek.
Maar gezien vanuit de bedoelingen van zijn vriendin zou er dan dus niet al te veel aan de hand hoeven zijn.
quote:en toch zeg ik ook dumpen met die handel. Je doet jezelf nog veel meer pijn door erbij te blijven.
MOORD! BRAND!
In ieder geval zou ik snel van d'r afzijn, moet je met iemand die anderen toch leuker vind al is het op die ene avond? Weg ermee!!
Wat moeten mensen uberhaupt in een 'gesloten' relatie als ze nog graag met anderen vozen. Ga dan met anderen vozen en laat relaties voor wat ze zijn. Maak er geen teringzooi van die een andere gozer of meid weer op kan ruimen.
quote:Hey Ron, ik heb je gemist man
Op dinsdag 11 december 2001 11:31 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Vreemdgaan met haat beste vriendin natuurlijk!
quote:Goede reden: ik was dronken of hij was zo lief of het ging per ongeluk of hij dwong me
Redenen voor vreemdgaan kun je beter achterwege laten, close the door on your way out
quote:Got a point there.
quote:jij bent hem ook niet, hij ziet er duidelijk wel een probleem in...
Op dinsdag 11 december 2001 11:32 schreef DarkElf het volgende:[..]
Ja dat is waar. Ik zie het probleem nog steeds niet hoor.
quote:dat weet ik hoor, ik geef alleen mijn mening.
Op dinsdag 11 december 2001 11:40 schreef dawg het volgende:[..]
jij bent hem ook niet, hij ziet er duidelijk wel een probleem in...
quote:Nee.
Op dinsdag 11 december 2001 11:19 schreef shmoopy het volgende:
Halloooo,mogen mensen nog fouten maken?
quote:Dan begrijp je ook vast dat handelingen ook consequenties tot gevolg hebben. Dat heet verantwoordelijkheid, tegenover jezelf en je partner. Maar dat zegt een hoop mensen volgens mij nix. Je bent jong toch? Ik vind gewoon dat als JIJ nodig je tong in iemands anders bek moet leggen, je daar ook de consequenties van moet ervaren. Of je nu dronken. overmoedig, gecharmeerd of half gestoord was, er is een grens en dat weet iedereen dondersgoed. Er blijven echter mensen met hun 'grijze gebieden' ( lees excusen). Nix excuus, verantwoordelijkheid nemen en afwachten wat er gebeurd. Nix is zo maf als een vreemdganger die het onredelijk vind dat ie niet teruggenomen wordt, want het was maar zoenen. Jij bepaalt niet meer de grens op dat moment. Je geeft het uit de hand. Heel simpel.
Op maandag 10 december 2001 23:34 schreef shmoopy het volgende:[..]
Verliefd worden heb je idd vaak niet in de hand.
Maar toch,zoenen met iemand anders,
het kan in een bepaalde bui gebeuren,een vlaag van verstandsverbijstering,dronken,overmoedig,
zonder daarbij gevoelens te hebben.
Het is een handeling,niet per definitie een gevoel.
Ik weet niet of dat meteen betekent dat je niet van je partner houdt.
Ik sta het zoenen met een ander hier overigens niet goed te praten,hoor,
dat dat maar duidelijk is.
Zoiets doe je niet.
quote:Zolang ze de consequenties aanvaarden van hun beslissingen handelen, ja.
Op dinsdag 11 december 2001 11:19 schreef shmoopy het volgende:
Halloooo,mogen mensen nog fouten maken?
quote:Maar allochtonen wel toch?
Op dinsdag 11 december 2001 11:47 schreef Ringo het volgende:[..]
Nee.
quote:Wat moeten mensen nog in een relatie waarin er niet gepraat kan worden?
Op dinsdag 11 december 2001 11:36 schreef Tranceptor het volgende:Wat moeten mensen uberhaupt in een 'gesloten' relatie als ze nog graag met anderen vozen. Ga dan met anderen vozen en laat relaties voor wat ze zijn. Maak er geen teringzooi van die een andere gozer of meid weer op kan ruimen.
is echt het beste, want ookal vergeef je har nu, je vertrouwen is toch weg en je gaat zeker in het begin over wat achter zoeken (dit hoef je ni eens te laten blijken maar gewoon voor jezelf houden) en dat gaat je slopen (zeker als je zegt dat ze huet waarschijnlijk nog wel een x doet), want een relatie zonder vertrouwen is geen relatie.
Vroeg of laat gaat het stuk want zij kan der ni tegen dat je haar ni vertrouw en jij zit jezelf op te fokken en kan er dus ni zoveel meer van genieten als voorheen...
Dit zijn mijn ervaringen, maarja, het kan natuurlijk anders zijn...
quote:het gaat niet om vergeven, want zoals tranceptor al zei, het zijn dan jou grenzen niet meer. je moet alleen bereid zijn de consequenties te aanvaarden...
Op dinsdag 11 december 2001 12:19 schreef shmoopy het volgende:[..]
Wat moeten mensen nog in een relatie waarin er niet gepraat kan worden?
Er wordt hier onmiddelijk geroepen:Dumpen!
terwijl het ten eerste helemaal nog niet zeker is of het wel waar is,
en ten tweede niemand de omstandigheden kent.
Als niemand fouten mag maken (fouten weet je wel,van die dingen waar je je later wel voor je kop om kunt slaan)
is het met alle vriendschappen en relaties slecht gesteld.
Je hebt in een relatie met een aantal afspraken te maken,
als je die niet na komt,moet je daar iig over praten,
en kijken waarom het gebeurd is.
Dat het vertrouwen geschaad is lijkt me duidelijk,
en je hoeft het ook niet te pikken (integendeel zelfs),
maar iedereen heeft wel eens iets gedaan waar hij/zij later spijt van had,
Het is te hopen dat al die mensen die hier zo hard 'dumpen' roepen een vergevingsgezinder iemand tegenover zich zullen hebben als zij een keer de fout in gaan.
quote:Ik kan hier heel kort over zijn, lees bovenstaande nogmaals. Je hebt geloof ik niet goed begrepen wat ik zeg. Tuurlijk mag je fouten maken, maar de consequenties heb JIJ niet meer in de hand. Praten kan altijd,...
Op dinsdag 11 december 2001 12:19 schreef shmoopy het volgende:[..]
Wat moeten mensen nog in een relatie waarin er niet gepraat kan worden?
Er wordt hier onmiddelijk geroepen:Dumpen!
terwijl het ten eerste helemaal nog niet zeker is of het wel waar is,
en ten tweede niemand de omstandigheden kent.
Als niemand fouten mag maken (fouten weet je wel,van die dingen waar je je later wel voor je kop om kunt slaan)
is het met alle vriendschappen en relaties slecht gesteld.
Je hebt in een relatie met een aantal afspraken te maken,
als je die niet na komt,moet je daar iig over praten,
en kijken waarom het gebeurd is.
Dat het vertrouwen geschaad is lijkt me duidelijk,
en je hoeft het ook niet te pikken (integendeel zelfs),
maar iedereen heeft wel eens iets gedaan waar hij/zij later spijt van had,
Het is te hopen dat al die mensen die hier zo hard 'dumpen' roepen een vergevingsgezinder iemand tegenover zich zullen hebben als zij een keer de fout in gaan.
Kun je leuk vinden, kun je niet leuk vinden, tis jammer, geniet van het vrijgezellenleven ofzo. Omstandigheden zijn best wel irrelevant, zijn vriendin is in de relatie die hij had vreemdgegaan en hij wordt nu opgezadeld met een 'conclusie' hoe die ook uit gaat pakken. Al gaat het al een jaar slecht tussen hun, dan is er altijd nog de weg van communicatie in plaats van bedrog...
quote:MOORD BRAND!!!!
Op dinsdag 11 december 2001 11:37 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Hey Ron, ik heb je gemist man
quote:Je bent in de war het is duidelijk nog dinsdag...
Op dinsdag 11 december 2001 13:39 schreef DrBeavis het volgende:
inmiddels is het woensdag....hoe ging het gesprek?
Haar moeder heeft me het een en ander uitgelegd, ze houdt nog steeds van me maar blijkt dus ook wat voor die ander te voelen. (goh gelukkig wordt het verhaal niet steeds ingewikkelder). Ze moet kiezen van mij. Of voor hem of voor mij.
Dat ga ik natuurlijk niet op deze manier tegen haar zeggen want dan verjaag ik haar en ik hou toch echt zielsveel van haar, maar het wordt er allemaal niet makkelijker op.
Keep you informed
quote:tis me ook een keer overkomen...
Verdomme,net van de vriendin van mijn beste vriend gehoord dat ze mijn vriendin dit weekend met een ander heeft zien zoenen.
Wat zouden jullie doen??
meteen dumpen en over haar heen komen...
it worked 4 me!!!
quote:Dat haar moeder jou moet informeren, ze heeft blijkbaar zelf de guts niet om eerder contact op te nemen. Ik zou zeggen: neem dr niet terug. Laat je dr wel terugkomen, maak het in godesnaam niet gemakkelijk. Zo komen wij lieve jongens aan ons slechte imago.... deurmat...
Op dinsdag 11 december 2001 14:01 schreef erikh het volgende:
Inderdaad is het nog steeds dinsdag dus haar heb ik niet gesproken, wel haar moeder toevallig.Haar moeder heeft me het een en ander uitgelegd, ze houdt nog steeds van me maar blijkt dus ook wat voor die ander te voelen. (goh gelukkig wordt het verhaal niet steeds ingewikkelder). Ze moet kiezen van mij. Of voor hem of voor mij.
Dat ga ik natuurlijk niet op deze manier tegen haar zeggen want dan verjaag ik haar en ik hou toch echt zielsveel van haar, maar het wordt er allemaal niet makkelijker op.
Keep you informed
quote:Natuurlijk wel. Dat zijn toch ook geen mensen... *zucht*
Op dinsdag 11 december 2001 12:05 schreef X-Ray het volgende:
Maar allochtonen wel toch?
quote:Dumpen....geen vertrouwen geen relatie
...maar weet eigenlijk dat het waarschijnlijk nog een keer gebeurt.Hoe kan ze me dit aandoen (volgens mij speelt het ook al langer want ze deed al erg raar de laatste maand.)
Wat zouden jullie doen??
Leuk om het via haar moeder te horen trouwens...
Wel blijven we erg goede vrienden en zou het mij niet verbazen als we binnenkort weer samen zijn.
Dat ze met die andere gozer is gegaan kan me al geen fuck meer schelen. Ik houd van haar en zij van mij en zal er ook alles aan doen dat het weer goed komt.
Dit is mijn beslissing en probeer me daar niet van af te praten want ze is en blijft de meest geweldige vriendin die ik ooit gehad heb en zal het zeker niet zo maar opgeven.
(persoonlijk bericht aan mijn vriendin)
SCHAT, IK HOUD NOG STEEDS VAN JE EN HOOP DAT WE SNEL WEER SAMEN ZIJN!!!!
quote:erhm...
Op woensdag 12 december 2001 00:30 schreef erikh het volgende:
SCHAT, IK HOUD NOG STEEDS VAN JE EN HOOP DAT WE SNEL WEER SAMEN ZIJN!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:"wie niet luisteren wil moet maar voelen"
Nou, ik heb haar gesproken en we hebben besloten er even een tussenpauze in te lassen. Ik houd echt nog meer van haar dan ik dacht en zij houdt ook van mij maar wil ook graag vrij zijn.Wel blijven we erg goede vrienden en zou het mij niet verbazen als we binnenkort weer samen zijn.
Dat ze met die andere gozer is gegaan kan me al geen fuck meer schelen. Ik houd van haar en zij van mij en zal er ook alles aan doen dat het weer goed komt.
Dit is mijn beslissing en probeer me daar niet van af te praten want ze is en blijft de meest geweldige vriendin die ik ooit gehad heb en zal het zeker niet zo maar opgeven.
![]()
![]()
![]()
quote:Niet om het een of ander maar als jullie een korte adempauze inlassen, kun je dit soort opmerkingen beter achterwege laten, vermoed ik.
![]()
![]()
![]()
quote:Hoe lelijk ben jij?
Nou, ik heb haar gesproken en we hebben besloten er even een tussenpauze in te lassen. Ik houd echt nog meer van haar dan ik dacht en zij houdt ook van mij maar wil ook graag vrij zijn.Wel blijven we erg goede vrienden en zou het mij niet verbazen als we binnenkort weer samen zijn.
![]()
![]()
![]()
quote:Och jij zag het tenminste..
(volgens mij speelt het ook al langer want ze deed al erg raar de laatste maand.)
Afgaande op wat jij hebt gepost is er mijns inziens maar één optie mogelijk, namelijk DUMPEN!!!
Alles ziet ernaar uit dat jullie relatie gedoemd is te mislukken. Stop je moeite in een andere relatie, dan ben je echt beter af.
quote:Wij als bezorgde mede Fok!ers willen hem hier toch van weerhouden?!?!?!
Op woensdag 12 december 2001 08:35 schreef Ludo het volgende:
laat die jongen toch, wellicht vindt hij het een kick om gebruikt te worden.
Bijna goed.... mijns inziens werkt dat NOOIT en een korte adempauze.... WHOEHAHAHHAHAHA... komt ze toch nog lekker van je af... Lekker makkelijk dus..
quote:Dom dom dom, tuurlijk hou je nog van haar maar jullie relatie is gedoemd te mislukken omdat zij alle troeven in de hand heeft en jij geeft haar nog meer vrijheid dan ze al had (en zoenen was kennelijk niet genoeg). Als het ooit weer wat wordt geef ik jullie maximaal een jaar. Erikh je bent naief, dat geeft niks maar doet strax wel zeer en dan heb je veel tijd verspeeld om WEL de vrouw van je dromen te vinden.
![]()
![]()
![]()
quote:ze houd van jou maar wil graag vrij zijn... in andere woorden ze geeft nog wel om jou maar wil verder geen relatie meer. Heel hard gezegd.. jij bent GEDUMPT. Ik ken deze zin, het zuigt en je krigjt haar nooit meer terug. Als zij dadelijk iemand tegenkomt neemt zij hem op zijn bek, denk niet dat jij dat leuk vind als jij dat ziet als jij nog verliefd op haar bent.
Nou, ik heb haar gesproken en we hebben besloten er even een tussenpauze in te lassen. Ik houd echt nog meer van haar dan ik dacht en zij houdt ook van mij maar wil ook graag vrij zijn.
quote:goede vrienden blijven werkt allen als jullie allebei NIET meer verliefd zijn. ik zal je ff uit je dromen helpen, als jij verliefd bent en jullie zijn ergen als "goede vrienden" zij zit een andere jongen en huppakee, denk niet dat jij dat leuk vind. daarom werkt het niet.
Wel blijven we erg goede vrienden en zou het mij niet verbazen als we binnenkort weer samen zijn.
quote:als zij dadelijk weer een andere heeft en weer een, en dadeljik een relatie van een week? weet zeker dat jij dat niet leuk vind. Jij houdt van haar en bent verliefd op haar, wat zij voelt voor jou is gewoon vriendschap, ze geeft om je, meer niet.
quote:Normaal doe ik zoiets niet, maar nu... erik WORDT WAKKER.
quote:Dit kun je zeggen, maar niet steeds weer, als ze dit weet is het genoeg. jullie moeten allebei verder gaan en het lot brengt jullie wel weer bij elkaar als dat de bedoeling is.
![]()
![]()
![]()
Sterkte,
laat je niet gebruiken, maar maak gebruik van de situatie.
meer kan ik niet zeggen.
quote:niet dat ik er alles vanaf weet, maar schets je nou geen rozengeur en manenschijn voor dat alles weer snel okidoki is, want wat ik altijd in mijn omgeving zie is dat het niet meer goed komt na dit soort gesprekken, en geloof me goede vrienden zal je ook niet blijven.
![]()
![]()
![]()
lekker egoistisch doen en flink aan jezelf gaan denken.
En als ze zoveel van je houdt etc en dan nog wel vreemd is gegaan, zou ze dat echt wel zoveel om je geven?!
nogmaals eerst in deze gevallen aan jezelf denken en dan pas ergens veel later aan haar, zij doet dit en zij zou zich rot moeten voelen.
quote:Ik sluit me niet aan bij zijn bewoordingen, maar de topicstarter is wel een beetje een 'lovesick puppy' hoor. Deze naiviteit is donders schattig, maarje komt er niet ver!
Op woensdag 12 december 2001 04:02 schreef Koekepan het volgende:
Lekkere kerel ben jij, Passione...
Succes, makker
quote:HEAR HEAR!!
Op woensdag 12 december 2001 03:57 schreef Passione het volgende:[..]
Hoe lelijk ben jij?
Ben jij zoooooo blij met je eerste vriendinnetje?
Kerel, dikke mongool die je er bent! Je laat toch niet met je sollen!
Als zij jou zoiets flikt, (ik bedoel, ze kan verliefd worden op een ander, maar laat haar het dan eerst uitmaken voordat ze met hem zoent) pak haar dan terug en kwetsen die zooi.
Jij krijgt haar toch niet, als ze bij jou denkt ze toch stilletjes aan hem, hoe de sex met hem zou zijn ipv jou. Hoe het zou zijn om met hem om de bank te liggen etc.
Laat nu nog zien dat je een echte vent bent en niet om meiden geeft die zoiets doen. Vernederen dus, vooral in het openbaar waarbij zij o zo diep de grond inzakt.
Vreemdgaan zou ik nooit en never accepteren, en dat geldt ook voor het zoenen met een ander.
Fuck die slet en dump haar
quote:en neuk haar zusje op de koop toe!
Op woensdag 12 december 2001 09:37 schreef Mr_Opel het volgende:
HEAR HEAR!!Fuck die slet en dump haar
quote:nee ik bedoel laat haar voor wat ze is...niet eens neuken, is ze niet waard
Op woensdag 12 december 2001 09:38 schreef Herald het volgende:[..]
en neuk haar zusje op de koop toe!
quote:als die zus lekker is waarom niet?!
Op woensdag 12 december 2001 09:40 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
nee ik bedoel laat haar voor wat ze is...niet eens neuken, is ze niet waard
quote:Het is goedkoper dan het aanschaffen van een opblaasschaap. En als je dan toch zo in je mannelijkheid bent aangetast dat je voordat het uit gaat, nog even een neukronde moet meemaken, omdat je dan bewijst dat je een bikkel bent, dan is het toch wel makkelijk.
Op woensdag 12 december 2001 09:40 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
nee ik bedoel laat haar voor wat ze is...niet eens neuken, is ze niet waard
quote:Nou als je er toch gaat ne*ken, ne*k haar in haar kont, spuit over haar tieten en veeg je lul af aan het gordijn
Op woensdag 12 december 2001 09:43 schreef FaceInACrowd het volgende:[..]
Het is goedkoper dan het aanschaffen van een opblaasschaap. En als je dan toch zo in je mannelijkheid bent aangetast dat je voordat het uit gaat, nog even een neukronde moet meemaken, omdat je dan bewijst dat je een bikkel bent, dan is het toch wel makkelijk.
quote:Als je goed bezig was geweest liet je het haar aflikken natuurlijk.
Op woensdag 12 december 2001 09:47 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
Nou als je er toch gaat ne*ken, ne*k haar in haar kont, spuit over haar tieten en veeg je lul af aan het gordijn
quote:Woorden als 'jammerlijk' 'triest' en 'slechte verliezer' komen meer in me op.
Op woensdag 12 december 2001 09:54 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
een typisch geval van hard gemeen en snel en vooral geen voorspel
quote:stupid F**K
Op woensdag 12 december 2001 09:55 schreef FaceInACrowd het volgende:[..]
Woorden als 'jammerlijk' 'triest' en 'slechte verliezer' komen meer in me op.
hij is in de zeik genomen door z'n wijfie, dus mag hij haar ook in de zeik nemen!!EN GOED OOK
quote:Ach rot toch ff een end uit de weg. Je gaat toch niet iemand palen die jouw net bedrogen heeft. Tuurlijk ben je stoer en knap en fantastisch als je dat laatste nummertje hebt kunnen krijgen als een goedkope hoerenloper die je dan bent. <i>Ja sorry schat, nog ff een keertje, want me lul zal de komende 5 maanden geen andere gat tegenkomen dan me handpalm</i>
Op woensdag 12 december 2001 09:56 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
stupid F**K
hij is in de zeik genomen door z'n wijfie, dus mag hij haar ook in de zeik nemen!!EN GOED OOK
Ik zal altijd wel wat voor haar voelen en reacties als neuken, dan haar zus(je)(die overigens 12 is, wat ik toch iets te jong vind) neuken en hard dumpen daar ga ik niet eens op in want dat vind ik gewoon triest.
Ik ben nog steeds goede vrienden met haar want dat was tijdens de relatie ook zo, ze was niet alleen 'mijn' vriendin maar ook mijn beste vriendin maar het zal moeilijk worden.
quote:Hier is tenminste iemand met een normale reactie
Ik sluit me niet aan bij zijn bewoordingen, maar de topicstarter is wel een beetje een 'lovesick puppy' hoor. Deze naiviteit is donders schattig, maarje komt er niet ver!
Succes, makker
Erikh, neem nou AUB! van ons allemaal aan dat de relatie passé, einde, schlüss, the end is. Helaas, maar het is niet anders. Als ik jou was had ik de eer aan mezelf gehouden en ervoor gekozen om haar niet meer te benaderen. Zie maar wat er gebeurt (iedereen op Fok! weet the outcome al)... Jij nu ook???
quote:applaus, de juiste en enige beslissing. Nu kun je verder met het leven en op naar het echte geluk. Wat betreft mijn eerdere opmerking, zie het als grap niet als een serieuse optie.
Op woensdag 12 december 2001 10:04 schreef erikh het volgende:
Vanochtend heb ik het alsnog uitgemaakt omdat ik niet kan leven met het feit dat zij is vreemdgegaan, maar de innerlijke pijn is groter dan ik ooit heb meegemaakt.Ik zal altijd wel wat voor haar voelen en reacties als neuken, dan haar zus(je)(die overigens 12 is, wat ik toch iets te jong vind) neuken en hard dumpen daar ga ik niet eens op in want dat vind ik gewoon triest.
Ik ben nog steeds goede vrienden met haar want dat was tijdens de relatie ook zo, ze was niet alleen 'mijn' vriendin maar ook mijn beste vriendin maar het zal moeilijk worden.
quote:Dank je wel maar de pijn is echt verschrikkelijk.
applaus, de juiste en enige beslissing. Nu kun je verder met het leven en op naar het echte geluk. Wat betreft mijn eerdere opmerking, zie het als grap niet als een serieuse optie.
quote:zeer goed besluit jongen, komt allemaal wel recht.
Op woensdag 12 december 2001 10:04 schreef erikh het volgende:
Vanochtend heb ik het alsnog uitgemaakt omdat ik niet kan leven met het feit dat zij is vreemdgegaan, maar de innerlijke pijn is groter dan ik ooit heb meegemaakt.Ik zal altijd wel wat voor haar voelen en reacties als neuken, dan haar zus(je)(die overigens 12 is, wat ik toch iets te jong vind) neuken en hard dumpen daar ga ik niet eens op in want dat vind ik gewoon triest.
voor Passione: wat kan jij iemand de grond in trappen. puur leedvermaak, ik heb al meer van die walgelijke posts gezien van je en iedereen wel op je.
als je niet weet hoe het voelt hou dan lekker je reactie voor je, helpen doe hem er niet mee... kneus
quote:Ja pijn doet het maar het zou pas erg zijn als het geen pijn deed. Ze heeft jou geraakt en het gaat tijd kosten maar uiteindelijk ben jij hier de winnaar door dit besluit te nemen. sterkte
Op woensdag 12 december 2001 10:21 schreef erikh het volgende:[..]
Dank je wel maar de pijn is echt verschrikkelijk.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Wie niet horen wil moet maar voelen"
quote:* erikh vraagt zich af of TheHolyOne wel weet wat lezen is.
* TheHolyOne vraagt zich af of Erikh wel eigenwaarde en trots in z'n donder heeft!
"Wie niet horen wil moet maar voelen"
quote:Jij doelt nu weer op het feit dat hij zn EX achterna liep ? Dat is toch al besproken, of doel je nu op het feit dat ie vraagt of er leuke meiden hier zijn die een trouwe vriend willen ? Als je op dat laatste doelt; er staat een smiley bij en er staat ook "sorry hoor ik kon het niet laten". Dit geeft toch aan dat hij het niet serieus bedoeld. Dat kan ook niet want hij is nog steeds gek op zn ex. Nu kun je dan wel zeggen dat ie direct maar iets nieuws wil om zijn ex te vergeten, maar dat is een ander soort jongen denk ik als dat Erik is. Niet dat ik hem ken, maar uit zijn posts meen ik op te kunnen maken dat hij niet het type is om een meid te scoren om zijn ex te kunnen vergeten...
Op woensdag 12 december 2001 11:08 schreef TheHolyOne het volgende:
* TheHolyOne vraagt zich af of Erikh wel eigenwaarde en trots in z'n donder heeft!"Wie niet horen wil moet maar voelen"
Ik lees net dat je het toch hebt uitgemaakt, goed gedaan!
Ben blij dat je tot inkeer gekomen bent! (toch jammer dat je het ni direct hebt gedaanb...)
Overgens vraag ik me af of je wel goede vrienden kan blijven met iemand die je zoveel verdriet gedaan heeft!
Mijn ervaring zegt NEE (zeker in het begin niet, missschien over een jaar ofzo als je wonden geheeld zijn....)
quote:Mijn ervaring zegt ook van niet, ik heb de komende twee weken nog wat afspraken met haar lopen die ik wel wil nakomen maar zal dan zeker wat tijd voor mezelf nemen en haar een paar maanden niet zien.
Overgens vraag ik me af of je wel goede vrienden kan blijven met iemand die je zoveel verdriet gedaan heeft!
Mijn ervaring zegt NEE (zeker in het begin niet, missschien over een jaar ofzo als je wonden geheeld zijn....)
Keep the faith!
quote:Bedankt man, hier heb ik tenminste wat aan.
Keep the faith!
Ik geloof trouwens dat op dangerous van Michael jackson ook een nummer staat dat keep the faith heet.
quote:Limp Bizkit heeft ook een cover van het George Michael-nummer 'Faith' gedaan
Op woensdag 12 december 2001 12:17 schreef erikh het volgende:[..]
Bedankt man, hier heb ik tenminste wat aan.
Ik geloof trouwens dat op dangerous van Michael jackson ook een nummer staat dat keep the faith heet.
quote:Me Me!
Op woensdag 12 december 2001 11:02 schreef erikh het volgende:
Zijn er hier nog leuke meiden die een trouwe vriend zoeken?(sorry hoor kon het niet laten)
quote:Doet me denken aan dat nummer van Kings of Convenience 'Toxic Girl'
Nou, ik heb haar gesproken en we hebben besloten er even een tussenpauze in te lassen. Ik houd echt nog meer van haar dan ik dacht en zij houdt ook van mij maar wil ook graag vrij zijn.
quote:wat is er gebeurd, net stond er nog iets heel anders!
Op woensdag 12 december 2001 13:32 schreef erikh het volgende:
Laat maar, heb tijd nodig
nogmaals sterkte en post hier wat je denkt, doet en voelt en wanneer je weer klaar bent voor iets nieuws, laat zien dat jij de sterkste bent en zij de zwakste schakel
quote:Ik kreeg net een mailtje van een oude vriend van me die hoord e dat ik een vriendin had waar ik echt gek op was en die feliciteerde me ermee.
wat is er gebeurd, net stond er nog iets heel anders!
Neem tijd, veel tijd en zorg dat je vrij bent van alle shit en ga dan op zoek naar de echte droomrelatie, een die alle vorige zwaar overtreft!
Ik kan er gewoon nog niet mee omgaan. Ik heb tijd nodig om over haar heen te komen maar op dit moment spring ik liever uit het raam om die pijn maar niet te hoeven voelen
Ik houd nog teveel van haar
Want zo voelt het. Als mijn vriendin vertrouw ik haar echt niet meer, maar ik kon ook zo vreselijk goed met haar over andre dingen praten en dat wil ik niet kwijt.
Wat een ongelooflijke kutsituatie is dat weer zeg.
Mind over Matter...
stop met janken en doe je eigen ding en ja ik weet precies hoe het voelt en ja het voelt kut maar gedane zaken nemen geen keer. Toen dat bij mij is gebeurd heb ik de deur dicht gedaan om nooit meer terug te komen. (euch ik had eerst wel gezegd dat het uit was natuurlijk)
ps... tenminste daar komt het kort gezegd op neer maar ow sweet revenge
quote:De touwtyfus schoppen
<knip>
Wat zouden jullie doen??
quote:yep ikke hiero.. wat jij nou moet doen is je gedachten op andere zaken zetten.. lekker veel uitgaan.. films kijken.. lezen.. alles behalve aan haar denken.. geloof me.. dat helpt echt goed..
Op woensdag 12 december 2001 16:49 schreef erikh het volgende:
Zijn er meer mensen die met het einde van de relatie het idee hebben gehad dat ze ook hun beste vriend(in) gaan kwijtraken.Want zo voelt het. Als mijn vriendin vertrouw ik haar echt niet meer, maar ik kon ook zo vreselijk goed met haar over andre dingen praten en dat wil ik niet kwijt.
tuurlijk blijf je dan nog aan haar denken maar wel wat minder..
veel succes..
quote:Respect voor je keuze, maar sta open voor minder leukere tijden die nu kunnen gaan komen. Je zult er van leren...
![]()
![]()
![]()
Daar is dus eindelijk uitgekomen wat er aan de hand is.
even extra uitleg: Ik ben 22 en mijn (ex)vriendin is 16
Haar vriendinnen zijn allemaal vrijgezel en kunnen dus zomaar met een jongen gaan zonder verplichting. Aan de ene kant wil zij dat ook kunnen maar aan de andere kant houdt ze nog steeds van me en wil me niet kwijtraken (daarvoor hebben we in 2&1/2 maand al teveel meegemaakt). Ze is mijn beste maatje nog steeds en dat zal wel altijd zo blijven.
Maar of we nog bij elkaar komen weet ik niet. Zij moet erover nadenken maar ik wil niet te lang wachten. Ik houd van haar maar ze moet me wel kunnen beloven trouw te blijven en dat kan ze op dit moment niet. Op dit moment zal ik haar dus ook echt niet terugnemen. Begrijp me goed, ik houd nog erg van haar maar gisteren merkte ik al dat mijn gevoel veranderd was. Als ik wil zou ik weer van haar kunnen houden zoals daarvoor maar dan moet zij me eerst kunnen overtuigen dat dat het waard is.
Ik zal maar rustig afwachten hoe het loopt en hoop dat zij er snel uit is wat ze nou wil. Ondertussen blijven we dus wel afspreken omdat we het nog steeds vreselijk gezellig met elkaar hebben en dat vind ik ook wat waard.
[Dit bericht is gewijzigd door erikh op 13-12-2001 11:27]
quote:Ehm dude, ondanks dat je veel om haar geeft, is het misschien niet beter dat je het meisje wat meer ruimte geeft? Ook om zichzelf te ontplooien. Want jij bent 22 en in feite ben jij al met hele andere dingen bezig met je leven in te richten dan zij. Zij moet nog beginnen met een beetje vorm te geven aan haar leven. Uiteindelijk heb jij daar ook meer aan.
Op donderdag 13 december 2001 11:06 schreef erikh het volgende:
-knip-
even extra uitleg: Ik ben 22 en mijn (ex)vriendin is 16
-knip-
Ik begrijp heel goed dat je heel veel van haar houd, maar zij is op een heel ander niveau qua levensopvatting dan jij. Dan kun je wel zeggen, jamaaar ze is al zo volwassen (of jij bevindt zich op het niveau van haar). Zij is nu nog in een zeer cruciale levensfase (o.a. keuzes etc. etc.). Ze is nog jong, waarom zou zich nu al inlaten in een 'serieuze' relatie, maar goed dat is slechts mijn mening en voor een ieder ander is dat misschien niet zo.
Al met al lullig voor jou maar ik weet zeker dat je over een paar jaar/maanden zegt dat dit de allerbeste keuze was die je nu kunt maken.
Suc6
quote:En nog wat quotes van erikh.
Op donderdag 13 december 2001 11:35 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
blabla
En idd, ze is zelfs nog 1jr jonger dan mijn gf (en ik 2jr jonger dan jou).
Maar kijk Insomnia Bar daar is.
Mijn ex en ik zijn nu ook vrienden, maar het is wel kut, omdat je elkaar nog wilt, maar zij moet gewoon nog ontdekken.
Ik noem het 'te snel de ware ontmoeten-syndroom'.
Zoals een kind tevroeg geboren kan worden, dat is ook niet goed voor'm. Dan stop je het kind terug, ookal is het kunstmatig in een koefeuze.
Nu moet je haar ook terug proppen, en vrienden blijven om haar te adviseren in haar levensloop.
Wie weet vind ze als nog een betere ware, is haar recht, maar maybe komen jullie na 2 jr alsnog bijelkaar terug omdat het toch het beste is.
(Ik hoop nu op het 2e, maar ik sta wel open voor nieuwe meisjes nu, het liefst ook van mijn leeftijd, zodat je dat 'vrijheid' ge-etter niet weer krijgt).
quote:heb dit gevoel ook, tis uit met mijn vriendje maar het lijkt net of ik ook mijn beste vriendje kwijt ben geraakt, hij zegt wel van niet...maar kan toch niet zo met hem omgaan als we eerst altijd deden want voor hem is het gewoon over...:'(
Op woensdag 12 december 2001 16:49 schreef erikh het volgende:
Zijn er meer mensen die met het einde van de relatie het idee hebben gehad dat ze ook hun beste vriend(in) gaan kwijtraken.Want zo voelt het. Als mijn vriendin vertrouw ik haar echt niet meer, maar ik kon ook zo vreselijk goed met haar over andre dingen praten en dat wil ik niet kwijt.
weet hoe je je voelt, sterkte ermee
quote:Stom toeval wil ook dat de quote uit jouw eerste reactie in dat topic een opmerking van mij is.
Maar kijk Insomnia Bar daar is.
quote:Mijn vriendin heeft dus niet het gevoel dat het zomaar over is maar twijfelt vreselijk. Toen ze de beslissing nam om bij me weg te gaan had ik haar een paar dagen niet gezien en ik zag haar pas weer toen ik haar confronteerde met het vreemdgaan. Daarvoor dacht ze dat ze de juiste keus had gemaakt maar nu denkt ze weer van niet.
heb dit gevoel ook, tis uit met mijn vriendje maar het lijkt net of ik ook mijn beste vriendje kwijt ben geraakt, hij zegt wel van niet...maar kan toch niet zo met hem omgaan als we eerst altijd deden want voor hem is het gewoon over...
Heb ook het gevoel offie nu alles wat ik hem vertel minder belangrijk vind (terwijl het voor mij heel belangrijk is) en reageert dan meestal ook heel anders als ie normaal zou doen...
weet hoe je je voelt, sterkte ermee
Wel hebben we allebei het gevoel dat we nu helemaal onafscheidelijk goede vrienden zijn en daar ben ik erg blij om. Voorbeeld, toen ik net twee dagen met haar had, ging mijn baas failliet, twee weken later kwam mijn vader in het ziekenhuis te liggen en nog twee weken later kregen we te horen dat hij kanker had. Zij is mijn steun en toeverlaat geweest en dat is denk ik ook de reden dat ik in zo'n korte tijd zoveel van haar ben gaan houden.
Ik kan alleen zeggen dat ik haar nu elk moment van de dag vreselijk mis maar ook erg blij ben dat we vrienden zijn.
Ik heb nog nooit zo'n maatje gehad, iemand waar ik 'echt' alles tegen kon zeggen. Die me steunde als ik het moeilijk had, die me liefhad als ik dat nodig had en die ik kon steunen als zij problemen had. Op dit moment hoor ik het liedje, Ik heb je lief van paul de leeuw en ik kan echt niet beter omschrijven wat ik voor haar voel.
quote:Succes, betere tijden komen,
Op donderdag 13 december 2001 12:52 schreef erikh het volgende:[..]
Mijn vriendin heeft dus niet het gevoel dat het zomaar over is maar twijfelt vreselijk. Toen ze de beslissing nam om bij me weg te gaan had ik haar een paar dagen niet gezien en ik zag haar pas weer toen ik haar confronteerde met het vreemdgaan. Daarvoor dacht ze dat ze de juiste keus had gemaakt maar nu denkt ze weer van niet.
Wel hebben we allebei het gevoel dat we nu helemaal onafscheidelijk goede vrienden zijn en daar ben ik erg blij om. Voorbeeld, toen ik net twee dagen met haar had, ging mijn baas failliet, twee weken later kwam mijn vader in het ziekenhuis te liggen en nog twee weken later kregen we te horen dat hij kanker had. Zij is mijn steun en toeverlaat geweest en dat is denk ik ook de reden dat ik in zo'n korte tijd zoveel van haar ben gaan houden.
Ik kan alleen zeggen dat ik haar nu elk moment van de dag vreselijk mis maar ook erg blij ben dat we vrienden zijn.
Ik heb nog nooit zo'n maatje gehad, iemand waar ik 'echt' alles tegen kon zeggen. Die me steunde als ik het moeilijk had, die me liefhad als ik dat nodig had en die ik kon steunen als zij problemen had. Op dit moment hoor ik het liedje, Ik heb je lief van paul de leeuw en ik kan echt niet beter omschrijven wat ik voor haar voel.
quote:is het niet logisch dat je vriendin automatisch je beste vriendin is (of tenminste zo wordt bestempeld). Stel je eens voor dat zij niet je beste vriendin was en je bij een ander meisje alles kwijt kon. Dat zal je vriendin niet leuk vinden. Zelfde geldt voor het omgekeerde maar dan 100keer erger want als het vriendiinetje al 5 seconden te lang kijkt naar een jongen wordt het vriendje jaloers. Ergo er is geen ruimte om naast je partner een beste vriend van het andere geslacht te hebben.
Op donderdag 13 december 2001 12:52 schreef erikh het volgende:
Je volgende vriendin wordt automatisch ook je maatje en je zielsgenoot en bladibla. En die heeft dan liever niet dat je de hyptheek met je exvriendinnetje bespreekt op de avond dat ze moet leren voor haar schoolonderzoek voor maatschappijleer.
quote:Goed gesproken en ik ben het daar helemaal mee eens! Als je echt van iemand houd, dan wordt je ook niet op iemand anders verliefd en zoen je ook niet met iemand anders. Is dat wel zo, zou ik toch flink gaan twijfelen aan zijn/haar liefde voor jou. Als ze komt met het excuus dat ze dronken was: NIET ACCEPTEREN, tenminste dat zou ik niet doen. Alleen als ze er veel spijt van heeft zou je haar een tweede kans moeten geven, anders niet, hoe moeilijk het ook is, ze houdt dan niet genoeg van je, lijkt me... Sterkte ermee
Op maandag 10 december 2001 23:22 schreef TrashNSk8 het volgende:[..]
als je echt van iemand houdt, ga je niet vreemd.
quote:Dat is het hem nou juist, ze heeft er heel veel spijt van.
Alleen als ze er veel spijt van heeft zou je haar een tweede kans moeten geven, anders niet
quote:
Op donderdag 13 december 2001 13:40 schreef Herald het volgende:[..]
is het niet logisch dat je vriendin automatisch je beste vriendin is (of tenminste zo wordt bestempeld). Stel je eens voor dat zij niet je beste vriendin was en je bij een ander meisje alles kwijt kon. Dat zal je vriendin niet leuk vinden. Zelfde geldt voor het omgekeerde maar dan 100keer erger want als het vriendiinetje al 5 seconden te lang kijkt naar een jongen wordt het vriendje jaloers. Ergo er is geen ruimte om naast je partner een beste vriend van het andere geslacht te hebben.
Je volgende vriendin wordt automatisch ook je maatje en je zielsgenoot en bladibla. En die heeft dan liever niet dat je de hyptheek met je exvriendinnetje bespreekt op de avond dat ze moet leren voor haar schoolonderzoek voor maatschappijleer.
Het is over!!!
En ik ga het niet nog eens met haar proberen. Iemand die zoveel liegt hoef ik niet.
Ennuh iedereen die zei dumpen had groot gelijk!!!!
Zo weer lekker vrijgezel en vanavond effe een nieuwe oppikken.
quote:*zucht*
Op zaterdag 15 december 2001 18:14 schreef erikh het volgende:
Zo, eindelijk duidelijkheid!!!Het is over!!!
En ik ga het niet nog eens met haar proberen. Iemand die zoveel liegt hoef ik niet.
Ennuh iedereen die zei dumpen had groot gelijk!!!!
Zo weer lekker vrijgezel en vanavond effe een nieuwe oppikken.
quote:Zoenen vind ik ook vreemd gaan!
Op maandag 10 december 2001 22:07 schreef shmoopy het volgende:[..]
Maar zoenen vind ik nog wel iets anders dan vreemdgaan eerlijk gezegd.
Niet dat het deugt,maar toch.
En hoezo weet je dat het nog een keer gebeurt?
quote:Direct uitmaken
Wat zouden jullie doen??
spijt of geen spijt, dronken of niet dronken, wel of niet verliefd: doet er allemaal niet toe, iedereen weet dat dit soort dingen verkeerd zijn! Geen excuses voor!
quote:Idd niets aan toe te voegen...
Op zondag 16 december 2001 00:42 schreef TrashNSk8 het volgende:
waarom is dit topic nog bezig? ik heb op pagina 1 al de enige mogelijke oplossing aangedragen: dumpen!!!spijt of geen spijt, dronken of niet dronken, wel of niet verliefd: doet er allemaal niet toe, iedereen weet dat dit soort dingen verkeerd zijn! Geen excuses voor!
quote:ook allemaal 16 jaar?
Op dinsdag 18 december 2001 09:53 schreef Serum het volgende:
Voor haar 10 anderen.
Er is dus blijkbaar weer iets gebeurd waardoor je er nu (tenminste zaterdag) zo overdacht. Maar goed, het is jouw keuze..
Ik ga dit (nog) niet verder toelichten, maar vertrouw me, vreemdgaan is niet iets wat je doet maar wat je overkomt.. Echt..
Maar in ieder geval veel sterkte en geluk. Fijne Kerstdagen!!
quote:Ik ben toch wel heel benieuwd naar je uitleg....
Op dinsdag 18 december 2001 19:59 schreef Aphrodite het volgende:Ik ga dit (nog) niet verder toelichten, maar vertrouw me, vreemdgaan is niet iets wat je doet maar wat je overkomt.. Echt..
quote:Haha... Jij bent ook een mooie, zeg! "Sorry schat, we waren dronken en het overkwam ons gewoon..." Wat een gelul. Jij weet volgens mij gewoon nog niet wat houden van betekent, vertrouw mij maar....
Op dinsdag 18 december 2001 19:59 schreef Aphrodite het volgende:Ik ga dit (nog) niet verder toelichten, maar vertrouw me, vreemdgaan is niet iets wat je doet maar wat je overkomt.. Echt..
Ennuh Erik, dit overkomt iedereen helaas wel eens. Soms zelfs meerdere malen. En je hebt een goed besluit genomen door haar achter je te laten. Het zal moeilijk zijn in het begin, maar je beseft gelukkig wel wat het beste voor je is. Hier kom je wel overheen.
quote:Of maak eerst een goede wip en vraag het dan pas
Op maandag 10 december 2001 22:10 schreef erikh het volgende:[..]
Nou daar hopen we dan maar op
quote:Kappe met dat wijf. Eenmaal vreemdgegaan is een vreemdganger en dat blijf je dan heel je leven. Ik heb het zelf genoeg ervaren. Ik belde tenminste altijd even netjes op om te zeggen dat het over was. Dat was alleen als de nood heel hoog was, normaal floepte ik het hoge woord er allang uit. Nu is een andere gozer z'n tong in haar bek geweest, de volgende keer is het een ander zijn lul. De keer daarop hangtie z'n lul in der kut. Om het allemaal even grof en plastisch uit te drukken, het is wel de volgorde die in 99,99% van de gevallen wordt gehandhaafd. Als jij hoopt dat je bij de 0,01% der gelukkigen hoort, heb je het goed mis.
Op donderdag 13 december 2001 15:18 schreef erikh het volgende:[..]
Dat is het hem nou juist, ze heeft er heel veel spijt van.
Dat heb mijn ex ook gedaan, zie het topic BuckFast maar (was mijn kloon) en leer daaruit. Staan stapels ervaringen in van mensen met dezelfde ervaring.
Laat die muts maar links liggen, het komt toch niet meer goed. Ga liever je tijd besteden aan het verwerken van zo'n muts. Ze doet je meer pijn dan goed, en je zet jezelf voor paal en laat jezelf kennen.
quote:Ja, dan had ik het ook geweten. Feit is dat mijn laatste reactie in een vlaag van woede is geweest en ik achteraf er helemaal niks van meen. We gaan nu als goede vrienden door het leven en vieren ook samen kerst.
Als die vriendin haar niet gezien zou hebben zou jij het nu dan weten erik? als je antwoord hier op neen is DUMPEN die dame...is het ja....maybe maar dan ook heel maybe...toch doorgaan.
Echter zal ik even wat toelichten waarom ze nog steeds zo belangrijk voor me is.
Mijn vader heeft kanker en vandaag krijgen we te horen of hij nog te redden is. Hoe dan ook de komende tijd gaat zeker geen pretje worden en ik kan alle steun van vrienden heel goed gebruiken. Ik weet ook niet of ik wel van haar houd of het idee dat ze er voor me is en ik bang ben om dat kwijt te raken. Ik denk zelf het tweede.
Verder is mijn Vader nu bijna anderhalve maand getrouwd en was mijn vriendin daar ook bij aanwezig en kent de relatie tussen mij en mijn vader als geen ander. Zij kan me dus ook steunen als geen ander en daar ben ik heel blij om. Begrijp me goed ik was echt gek op haar en baal nog steeds dat het uit is maar ik ga ook express niet met haar uit omdat ik het niet kan aanzien als zij met een ander gaat.
Dus, ik hoop dat jullie nu begrjpen dat ik haar niet zo maar ijskoud aan de kant kan zetten en vergeten. Sterker nog, we doen zelfs meer dingen met elkaar en heben het nog steeds vreselijk leuk samen.
Ik hoop dat jullie mijn situatie nu een beetje beter begrijpen
Mijn vader kan behandeld worden tegen kanker!!!!!!
Ik Kna dus echt niet omschrijven hoe blij ik wel niet ben maar geloof me ik ben heel erg blij!!!!!!
YES!!!!!!!!!!!!
quote:he goed man!
Op donderdag 20 december 2001 23:39 schreef erikh het volgende:
ZEER GOED NIEUWS!!!Mijn vader kan behandeld worden tegen kanker!!!!!!
Ik Kna dus echt niet omschrijven hoe blij ik wel niet ben maar geloof me ik ben heel erg blij!!!!!!
YES!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en in de liefde komt het ook wel goed...
quote:Oowwww, ik nam een meisje met mij mee naar huis, kleedde haar uit en ging naakt op haar liggen en het overkwam me.
Op dinsdag 18 december 2001 19:59 schreef Aphrodite het volgende:
Ik ga dit (nog) niet verder toelichten, maar vertrouw me, vreemdgaan is niet iets wat je doet maar wat je overkomt.. Echt..
Haha, je laat het gebeuren lieverd, maar het is zo schattig dat je jezelf dit wijsmaakt. Hou vol!
quote:geheel mee eens! en daarom maken 'wij' er dus niet zo'n punt van als je met een ander zoent. Als het maar niet structureel is en niet 'indicatief' (dus omdat het slecht gaat met je eigen relatie).. EN zoenen met iemand anders geeft de partner het recht even 1 echte kutopmerking te maken, want leuk hoeft ie het niet te vinden...
Op woensdag 19 december 2001 15:46 schreef Basze het volgende:[..]
Kappe met dat wijf. Eenmaal vreemdgegaan is een vreemdganger en dat blijf je dan heel je leven. Ik heb het zelf genoeg ervaren. (..)
maar zoals ik in een ander topic al eens betoog; een zoentje met iemand anders kan natuurlijk nooit een bedreiging zijn voor ALLES (de relatie) wat ik met mijn vrindinnetje heb; daarvoor is ze veel te tof (en ik ook!:P)
quote:Die relatie is mooi dood!
Ze blijkt dus meteen diezelfde avond dat ze met die gozer ging een relatie met hem te zijn begonnen en ze wou geen van ons ervan vertellen. Als die vriendin van me haar niet betrapt had had ze nu volgens mij nog steeds on allebei.
Maar omdat ik erachter kwam ern haar ermee confronteerde heeft ze het uitgemaakt. 3 dagen later echter gingen we squashen en toen naar mijn huis om film te kijken. Nou dat werd toch effe wat meer dan film kijken (beste seks die ik ooit gehad heb) om daarna eerst te horen dat ze me terug wou en de dag erna toch maar weer niet. Toen vroeg ik haar of ze al een nieuwe vriend had, haar antwoord:'nee, ik ben geen toch geen hoer ofzo en als je dat denkt ken je me niet'. Nou ik kende haar dus wel. Vervolgens zegt ze nog dat ze het verzweeg voor mij want zij heeft zoiets van wat niet weet wat niet deert. ik geloofde haar.
week later zat ze bij mij in de auto, toen belde een vriendin haar op en op gegeven moment zei ze tegen haar 'Dennis vroeg of ik op oudjaarsnacht met hem meeging'. Ik dus vragen wie Dennis was en dat bleek die gozer te zijnmet wie ze gegaan was en ze zag hem nog wel eens. Nou dat werd dus al wat vreemder.
1e Kerstdag zou ik bij haar vieren en omdat we toch nog redelijk als vrienden met elkaar om konden gaan lieten we dat maar door gaan. Intussen bleken haar ouders ook alles te weten end ie hadden haar aangespoord om niks te vertellen en te blijven liegen tegen mij. Terwijl ik nog met haar moeder en vader had gepraat en heel vaak heb gezegd dat de waarheid bij mij boven alles gaat. Eerlijkheid vind ik zo vreselijk belangrijk maar nee, zij bepaalt wel even wat beter is voor mij. Verder was 1e kerstdag echt vreselijk gezellig en toen ben ik weer bijna met haar gegaan, terwijl ze dus die ander al bleek te hebben.
Nou, na die eerste kerstdag miste ik haar echt enorm en zeker tijdens kerstperiode voel je je dan extra kut. Nou, die zondag zou ze langskomen en ik had echt zoiets van dit kan zo niet langer doorgaan dus moet ik haar voorlopig vaarwel zeggen zodat ik over haar heen kan komen. Nou ik heb echt mijn best gedaan om er een kut avond van te maken maar dat lukte niet want als we bij elkaar zijn is het gewoon vreselijk gezellig. Maar vlak voordat ik haar terug zou brengen heb ik gezegd dat ik serieus met haar moest praten en dus op de terugweg in de auto maar gepraat. Toen ben ik eindelijk boos geworden. Ze evrtelde toen dat ze de avond ervoor weer lekker met die dennis had staan zoenen en dat het allemaal heel gezellig was. Daar kon ik dus echt effe niet tegen en ben zo ongelooflijk boos geworden dat ik haar nog heb uitgescholden voor slet (klinkt misschien als niks maar als je zoveel voor iemand voelt als ik voor haar voelde is dat vreselijk moeilijk om te zeggen). Ik wist op dat moment dus nog steeds niet dat ze wat met hem had he. Toen hebben we bij haar thuis nog heel lang gepraat en besloten om elkaar maar voorlopig niet te zien omdat het mij teveel pijn doet.
Toen op oudjaarsavond kwam het. Ik zat bij een vriend van me en een andere vriend van ons kwam binnen. Ik vertelde hem dat het uit was met mij en mijn vriendin waarop hij zget:'ja, als ze is vreemd gegaan zou ik haar ook meteen dumpen'. Ik had hem helemaal niet verteld dat ze was vreemdgegaan maar hij wist het dus wel en mijn vrienden hadden hem het ook niet verteld. Ook wist hij me te vertellen dat hij haar zaterdagavond in dat cafe had gezien en dat ze trots die dennis voorstelde als haar vriend. Toen die even naar het toilet was zat ze alweer met een ander te flirten en ze schijnt zich echt als een enorme slet te hebben gedragen. Blijkt ze dus inderdaad al 3&1/2 week wat met die ander te hebben (terwijl ik 3&1/2 week geleden nog haar vriendje was). Verder zou ze me bellen om gelukkig nieuwjaar te wensen maar met dat geweldige mobiele netwerk kwamen we er niet echt doorheen totdat het mj om 2 uur eindelijk lukte om haar dan te pakken te krijgen.
Ik eerst gelukkig nieuwjaar gewenst en zij nog steeds doen alsof er helemaal niks aan de hand was. Toen vroeg ik haar waarom ze me niet vertelde dat ze alweer een ander had. Haar reactie:'Hoe weet jij dat'. Ja, ik heb je gezegd dat ik er echt wel achter zou komen als ze tegen me loog maar ja jij geloofde me niet. Toen gaf ze het toe en zei ze dat ze het voor mij had gedaan omdat ik dat nooit aan zou kunnen. Ik heb haar 3 keer echt in haar gezicht gevraagd of ze een ander had en dit zei ik dus ook tegen haar. Haar antwoord:'Omdat je nee wou horen' waar op ik zeg:' Ik wil de waarheid horen en nee had ik inderdaad veel liever gehoord dan ja maar liegen erover vind ik nog veel erger. Toen gaf ze het toe, ze had inderdaad al 3 weken met hem en haar ouders hadden hem ook al ontmoet. MAAR NIEMAND DIE WAT TEGEN MIJ ZEI HE!!!! Zij wou zo graag vrienden blijven en toen heb ik haar gezegd dat ik dat wel wou maar dat ze dan eerlijk tegen me moest zijn. Dat heeft ze dus niet gedaan. Toen werd het gesprek er iet echt vriendelijker op en heb ik haar uitgescholden voor tering leugenaar en gore tyfusslet en haar gezegd dat ik haar nooit meer hoefde te zien.
Nou dat vond ik de volgende dag toch wel wat ver gaan dus heb haar opgebed en gezegd dat het niet zo was dat ik haar nooit meer wou zien maar wel dat ze eerlijk tegen me moest zijn en niet moet gaan denken wat zogenaamd het beste voor mij is. Nou dat was goed maar ze moest gaan eten en zou mij daarna nog terugbellen. Je raad het al, die hoer heeft niet teruggebeld maar haar nieuwe vriendje weet dus ook van niks van mij. ik heb haar ook gezegd dat ze het hem zelf heel snel moet vertellenw ant als ik ze tegenkom vertel ik het zelf tegen hem. Hij kan er ook niks aan doen dat zij alles aan elkaar liegt.
Dus, zij heeft niet gebeld, ik ga haar zeker niet meer bellen maar als ik ze tegenkom zal ik hem wel eevn een mooi verhaaltje vertellen.
Dat pik je toch niet. Al de eerste keer niet.
pak haar terug man...
als haar voornaam Anna zou zijn, koop je een url.
www.wieisanna.nl en zet daar alle dingen op die je weet van haar, familiegeheimen, schaamtedingen, geslachtskenmerken, echt alles.
Geef die URL aan iedereen die je kent en ziet in een cafe, gewoon kaartje maken, en uitdelen.
Vertel wat voor een dikke kuthoer zij is!
quote:Sjonge dat is volwassen zeg!
Op woensdag 02 januari 2002 10:56 schreef Passione het volgende:
Blaat blaat blaat
quote:Wat ben jij een ongelooflijk triest figuur als je zoiets doet. Dit is dus meteen de reden dat ik nooit haar voornaam heb genoemd in een van de postst in dit topic of ergens haar foto op internet heb gezet. Om dit soort zieke dingen te voorkomen. Wat jij nu zegt daar walg ik echt van zeg.
Dat pik je toch niet. Al de eerste keer niet.
pak haar terug man...
www.wieisanna.nl en zet daar alle dingen op die je weet van haar, familiegeheimen, schaamtedingen, geslachtskenmerken, echt alles.
Geef die URL aan iedereen die je kent en ziet in een cafe, gewoon kaartje maken, en uitdelen.
Oh en PLOK van een relatie is geen sprake meer hoor. Zelfs geen vriendschap!
Dit is niet goed te maken en ik zal haar ook echt niet meer bellen
[Dit bericht is gewijzigd door erikh op 02-01-2002 11:05]
quote:Mag hopen dat dit sarcastisch bedoeld is?
Op woensdag 02 januari 2002 10:56 schreef Passione het volgende:
Wat ben jij toch een ongelooflijk sneu figuur.
Als ik dit zo lees, nou ja... wat een pussy ben jij.
Echt van eersteklas pussy.Dat pik je toch niet. Al de eerste keer niet.
pak haar terug man...
Voor topicstarter > neem van mij aan : kap alle contacten af met haar. Ook al is het noz zo verleidelijk om dat niet te doen. Je moet hier overheen komen en dat gaat niet zolang jullie nog steeds 'vrienden' zijn.
Iig niet met wat jij nog voor haar voelt (wat ik opmaak uit jouw verhaal)
Sterkte!!
quote:ik vermoed van niet
Op woensdag 02 januari 2002 11:03 schreef r0b1n het volgende:[..]
Mag hopen dat dit sarcastisch bedoeld is?
Sterkte!!
bah!, sommige figuren
Ook sterkte pik!
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 11:01 schreef erikh het volgende:[..]
Wat ben jij een ongelooflijk triest figuur als je zoiets doet. Dit is dus meteen de reden dat ik nooit haar voornaam heb genoemd in een van de postst in dit topic of ergens haar foto op internet heb gezet. Om dit soort zieke dingen te voorkomen. Wat jij nu zegt daar walg ik echt van zeg.
Oh en PLOK van een relatie is geen sprake meer hoor. Zelfs geen vriendschap!
Dit is niet goed te maken en ik zal haar ook echt niet meer bellen
Maar eigenlijk kan zij ook een URL kopen... www.hoe_dom_en_naief_is_erik.nl
quote:rot op!
waarom hou je rekening met haar?!?!? Zij verdient jouw respect niet. Ik snap het niet, zij zet jou hartstikke voor schut, is egoistisch, houdt geen rekening met jou, steekt haar tong in iedereen die ze leuk vindt, berijdt ze ook nog een keer, en zal waatschijnlijk o zo hard hun naam hebben geroepen terwijl ze klaarkwam. Denk je nou echt dat ze rekening hield met jou?
Wordt wakker man! En wees een kerel! Pak haar terug!!
Als ik haar terugpak is dat op mijn manier. Het enige wat ik zal doen als ik ze zie is die nieuwe vriend van haar even vertellen wat er echt gebeurd is want dat wil ze hem absoluut niet vertellen. Daarna moet hij het zelf maar weten. Ik weet dan toevallig dat ze hem niet geneukt heeft dus begin daar niet elke keer over. Ik was haar eerste en wat dat betreft is ze idd geen slet alleen moet ze niet meteen zo belachelijk doen als ze heeft gedaan, dat ben ik wel met je eens.
Oh ja, als ik ze tegenkom is het waarschijnlijk in een stampvol cafe en zijn zijn vrienden en haar vriendinnen er ook bij. Ik vind het ook zwaar onterecht ten opzichte van hem want ze bedriegt hem dus nog veel harder. 3 dagen nadat ze het had uitgemaakt heb ik haar wel nog geneukt terwijl ze dus al met hem had. Dat is nog veel erger. Ik heb mijn eigen manier van wraak nemen maar wat jij voorstelde vind ik veel te ver gaan.
Dat meisje speelt met jou gevoelens, wees een man, en kap ermee. Meisjes genoeg op de wereld.
Lees eerst voordat je een opmerking plaatst
quote:omdat je een pussy bent.
Op woensdag 02 januari 2002 11:54 schreef erikh het volgende:[..]
. Ik heb mijn eigen manier van wraak nemen maar wat jij voorstelde vind ik veel te ver gaan.
quote:Ik zou ermee kappen als ik jou was
Op woensdag 02 januari 2002 11:55 schreef erikh het volgende:
HOE VAAK MOET IK NOU NOG ZEGGEN DAT IK ER MEE BEN GEKAPT ZONDER DAT ER STEEDS VAN DIE KAPPEN REACTIES KOMEN???Lees eerst voordat je een opmerking plaatst
(met die reakties iedere keer)
Oh ja, ik heb zo'n vaag vermoeden dat je de 20 nog niet gepasseerd bent als ik je postings zo lees. Be prepared... het zal je misschien nog vaker overkomen
quote:Misschien omdat je al 10x heb gepost dat je het uitgemaakt hebt, en ook al 10x dat je haar terug genomen hebt!
HOE VAAK MOET IK NOU NOG ZEGGEN DAT IK ER MEE BEN GEKAPT ZONDER DAT ER STEEDS VAN DIE KAPPEN REACTIES KOMEN???
quote:zo klopt ie beter denk ik
Op woensdag 02 januari 2002 12:40 schreef Gaston het volgende:
Misschien omdat je al 10x heb gepost dat je het uitgemaakt hebt, en ook al 10x dat je haar terug genomen hebt!
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 12:54 schreef Herald het volgende:[..]
zo klopt ie beter denk ik
quote:Zonder nu ff lullig te doen, als ik je reactie leest dan krijg ik nog steeds het vermoeden dat je haar wilt hebben. En de andere fokkers dus ook. Je wilt vooral die andere gast gaan vertellen hoe ze is. Hier zal je dus vooral die persoon mee kwetsen, niet je ex. Die neemt zo weer een ander. Dus je pakt het niet helemaal goed aan volgens mij.
HOE VAAK MOET IK NOU NOG ZEGGEN DAT IK ER MEE BEN GEKAPT ZONDER DAT ER STEEDS VAN DIE KAPPEN REACTIES KOMEN???Lees eerst voordat je een opmerking plaatst
quote:Haar eerst zelf vragen of het zo is.
Wat zouden jullie doen??
quote:Ok daar kan ik in komen, en ja ik geef nog steeds erg veel om haar (ik hield dus echt van haar) maar dat is op zich ook niet zo gek na zo'n korte periode dat het uit is. Maar ik wil haar dus echt niet meer terug, mijn gevoel is er nog steeds maar zo'n leugenachtige bitch is niets om een relatie mee op te bouwen. Ik kan haar onmogelijk vertrouwen eb iedereen die zei dat ik haar moest dumpen heeft (helaas) gelijk gehad. Ik zie haar waarschijnlijk nog een enkele keer in de stad als ik uit ben maar zal haar zeker niet op gaan zoeken ofzo.
Zonder nu ff lullig te doen, als ik je reactie leest dan krijg ik nog steeds het vermoeden dat je haar wilt hebben. En de andere fokkers dus ook. Je wilt vooral die andere gast gaan vertellen hoe ze is. Hier zal je dus vooral die persoon mee kwetsen, niet je ex. Die neemt zo weer een ander. Dus je pakt het niet helemaal goed aan volgens mij.
Ik geef toe misschien komt het een beetje verwarrend over maar geloof me op dit punt "Ik moet haar niet meer, ook al geef ik nog steeds om haar zo'n liegende trut kan niet mijn vriendin zijn'. En juist omdat ze mij zo'n pijn heeft gedaan wil ik haar inderdaad terugpakken maar niet door al haar prive dingen op internet te gaan zetten, zo ben ik gewoon niet.
Hoe gaat het nu, erik? (ok, behalve zwaar kloten dan..)
sterkte man, dit is echt een van de laagste dingen die iemand je flikken kan
quote:Eigenlijk gaat het helemaal niet zwaar klote maar best wel goed. Ik ben alleen superpissed op haar, ook omdat zij vrienden wou blijven en ik was de beste vriend die ze ooit gehad had (dat zei ze zelf). Als dat zo is dan moet je niet tegen me liegen. Het is gewoon een gore kutstreek van haar maar ik weet inmiddels dat zij het niet waard is en ik haar moet vergeten. ook al komt die woede steeds op en wil ik haar weer de tering schelden.
Lekker up-to-date, mellowdy?
Hoe gaat het nu, erik? (ok, behalve zwaar kloten dan..)
sterkte man, dit is echt een van de laagste dingen die iemand je flikken kan
Maarruh voor de rest gaat het best oke eigenlijk. Ik voel me prima en had op oudjaarsnacht bijna iemand anders op de bek gepakt zeg maar. Heb heerlijk gefeest en dat was vlak nadat ik haar helemaal de tering heb gescholden en haar effe de waarheid had verteld.
Ze zei wel dat je haar beste vriend bent, maar ze zei wel meer.. ik denk dat het feit dat dat gelogen is, misschien nog wel meer pijn doet dan het feitelijke verbreken van de relatie. Ik denk dat je goed af bent zonder haar!
ps: Lekkere ouders dan, ook niet zo'n wonder dat ze zo is met zulke voorbeelden...
ps2: je hebt mail
quote:Inderdaad, dat doet ook veel meer pijn. Als zij het gewoon had uitgemaakt was het allemaal veel beter gelopen.
Ze zei wel dat je haar beste vriend bent, maar ze zei wel meer.. ik denk dat het feit dat dat gelogen is, misschien nog wel meer pijn doet dan het feitelijke verbreken van de relatie. Ik denk dat je goed af bent zonder haar!
Maar bedankt voor je steun.
Ik hoef haar niet meer, als er nog leuke vrijgezelle Fok dames van een jaar of 20 zijn en in omgeving haarlem wonen.
quote:idd, dumpen!!
Op maandag 10 december 2001 22:19 schreef TrashNSk8 het volgende:
dumpen!
zo iemand kan je niet vertrouwen
quote:Pardon? Speak for yourself! Ik wil haar helemaal niet hebben...
Op woensdag 02 januari 2002 12:55 schreef plok het volgende:...krijg ik nog steeds het vermoeden dat je haar wilt hebben. En de andere fokkers dus ook. ..
quote:En helemaal terecht!!! Iemand die zoiets doet wil je toch inderdaad niet he.
Op woensdag 02 januari 2002 16:56 schreef flipsen het volgende:[..]
Pardon? Speak for yourself! Ik wil haar helemaal niet hebben...
humzzz, zo te zien had masterzipper ook niet even de moeite genomen om de wat nieuwere posts van dit topic te lezen
quote:Die moeite heb ik idd niet genomen
Op woensdag 2 januari 2002 16:59 schreef erikh het volgende:[..]
En helemaal terecht!!! Iemand die zoiets doet wil je toch inderdaad niet he.
humzzz, zo te zien had masterzipper ook niet even de moeite genomen om de wat nieuwere posts van dit topic te lezen
Bijvoorbeeld "op avontuur gaan",
dan heeft je vriendin een leuke tijd gehad, ben jij blij en is het probleem er niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |