net van de vriendin van mijn beste vriend gehoord dat ze mijn vriendin dit weekend met een ander heeft zien zoenen.
GODVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het eerste meisje waar ik echt van houd en dan flikt ze me zoiets. Het ergste is nog dat ik haar nog niet zelf gesproken heb en eigenlijk zo gek op haar ben dat ik haar dit wil vergeven maar weet eigenlijk dat het waarschijnlijk nog een keer gebeurt.
Hoe kan ze me dit aandoen (volgens mij speelt het ook al langer want ze deed al erg raar de laatste maand.)
Wat zouden jullie doen??
quote:Er over beginnen met haar.
Op maandag 10 december 2001 22:05 schreef erikh het volgende:
Verdomme,net van de vriendin van mijn beste vriend gehoord dat ze mijn vriendin dit weekend met een ander heeft zien zoenen.
GODVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het eerste meisje waar ik echt van houd en dan flikt ze me zoiets. Het ergste is nog dat ik haar nog niet zelf gesproken heb en eigenlijk zo gek op haar ben dat ik haar dit wil vergeven maar weet eigenlijk dat het waarschijnlijk nog een keer gebeurt.
Hoe kan ze me dit aandoen (volgens mij speelt het ook al langer want ze deed al erg raar de laatste maand.)
Wat zouden jullie doen??
quote:Omdat zijn vrienden het zeggen?
Op maandag 10 december 2001 22:07 schreef shmoopy het volgende:[..]
En hoezo weet je dat het nog een keer gebeurt?
Zo ja: Dumpen, meteen want je kan het nooit vergeven en vergeten.
Een vos verliest wel zn haren maar niet zn streken zou ik zeggen.
Zo nee: Houden en goed maken met een wip
Laat je NOOIT, maar dan ook NOOIT enige vorm van schuld aanpraten! JIJ hebt NIKS verkeerd gedaan! Als
Tip: lees de rest van de R&P topics over vreemdgaan (dader/slachtoffers) eens door. Daarin staan vergelijkbare ervaringen. En je kan die ervaringen meenemen om een oordeel te vormen. (en in 9 van de 10 gevallen betekent dat slecht nieuws.)
quote:Het goed maken of de wip
Op maandag 10 december 2001 22:10 schreef erikh het volgende:[..]
Nou daar hopen we dan maar op
als ze al een maand raar deed, kan het goed zijn dat het al vaker is gebeurd, en dan zou ik 'r keihard dumpen.
haar gewoon ermee confronteren en ik denk dat je dan vanzelf aan haar gezicht ziet of het waar is of niet.
Een vos kan ze streken dus goed inhouden als de ellende er niet bij afweegt.
quote:Je hebt makkelijk praten, maar als je echt van iemand houdt doe je dat niet zomaar... maar praten is ook al zoiets. Het is volgens mij één van de ergste dingen die je kan gebeuren in een relatie.
Op maandag 10 december 2001 22:19 schreef TrashNSk8 het volgende:
dumpen!
quote:shut up
Op maandag 10 december 2001 22:24 schreef BaggettMan het volgende:
Erover praten, als het klopt eerst een wip en dan dumpen
quote:Met iemand anders zoenen?
Op maandag 10 december 2001 22:54 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Je hebt makkelijk praten, maar als je echt van iemand houdt doe je dat niet zomaar... maar praten is ook al zoiets. Het is volgens mij één van de ergste dingen die je kan gebeuren in een relatie.
Nee,denk het niet.
quote:Vreemdgaan in het algemeen. Zoenen is daar een deel van...
Op maandag 10 december 2001 23:00 schreef shmoopy het volgende:[..]
Met iemand anders zoenen?
Nee,denk het niet.
quote:Verliefd zijn/worden op iemand anders vind ik erger dan een daadwerkelijke zoen danwel vrijpartij die alleen over sex gaat.
Op maandag 10 december 2001 23:09 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Vreemdgaan in het algemeen. Zoenen is daar een deel van...
quote:als je echt van iemand houdt, ga je niet vreemd.
Op maandag 10 december 2001 22:54 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Je hebt makkelijk praten, maar als je echt van iemand houdt doe je dat niet zomaar... maar praten is ook al zoiets. Het is volgens mij één van de ergste dingen die je kan gebeuren in een relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |