vraag het hem zelfquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:15 schreef Hellrazor het volgende:
weet iemand wanneer immortal technique met een nieuw album komt ?
QFT ( quoted for truth )quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:38 schreef Chriz2k het volgende:
Big L is geniaal.
Ik twijfel nog of ik 'm in Tivoli ga bekijken. Dat is binnenkort geloof ik.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:13 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer komt QTip nou met zn album
KRS aankomende zaterdag in Oosterpoort/Groningen, wie gaat?
Vorig jaar was ik ook in Groningen naar KRS geweest. Was wel dope.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:13 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer komt QTip nou met zn album
KRS aankomende zaterdag in Oosterpoort/Groningen, wie gaat?
Cube album is al uit, de rest is nog niet echt 100% bekendquote:Op maandag 12 juni 2006 18:59 schreef Borkydude het volgende:
Wanneer komt Detox? En Doctor's Advocate? En Ice Cube album?
Zeer zeker! Ook wel begin jaren 80.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:13 schreef eL. het volgende:
Ja goeie morgen en hallo. Ik kom net uit Hiphop-nummers met _mooie_ beats en vraag me eigenlijk af of er nog mensen leven die luisteren naar Schoolly D en Just Ice en meer van die halfjaren tachtig hiphop [afbeelding]
Tss, je noemt niet eens Cold Gettin' Dumb in dat topicquote:Op maandag 12 juni 2006 20:13 schreef eL. het volgende:
Ja goeie morgen en hallo. Ik kom net uit Hiphop-nummers met _mooie_ beats en vraag me eigenlijk af of er nog mensen leven die luisteren naar Schooly D en Just Ice en meer van die halfjaren tachtig hiphop [afbeelding]
Jawel toch ? Nee ?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:55 schreef Mar10Segovia het volgende:
Tss, je noemt niet eens Cold Gettin' Dumb in dat topic
Schoolly D, Just Ice, Steady B etc. on steady rotation on my iPod.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:13 schreef eL. het volgende:
Ja goeie morgen en hallo. Ik kom net uit Hiphop-nummers met _mooie_ beats en vraag me eigenlijk af of er nog mensen leven die luisteren naar Schooly D en Just Ice en meer van die halfjaren tachtig hiphop [afbeelding]
Heb je die Classical II cd nou al eens besteld?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:35 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Schoolly D, Just Ice, Steady B etc. on steady rotation on my iPod.
Laters!!
AA
Hee gozer!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:39 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
@Cos:ben jij dat intro?
@AboruAsli zou je Steady B weer eens kunnen plaatsten op jim z'n forum?
Yup, that's mequote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:39 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Welke steady b gaat het om? Ik heb drie albums op mijn hd staan iig.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:39 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
@AboruAsli zou je Steady B weer eens kunnen plaatsten op jim z'n forum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |