en bij de eerste refresh die ik deed na het lezen van dat bericht.....zag ik een Ford Kaquote:Op maandag 1 mei 2006 13:14 schreef Scepsis het volgende:
[..]
En ook zo weer dezelfde belgische Supra MKIV.
Tijd dat er échte bakken langskomen
Het kan nog erger:quote:Op maandag 1 mei 2006 13:19 schreef peacetaker het volgende:
[..]
en bij de eerste refresh die ik deed na het lezen van dat bericht.....zag ik een Ford Ka![]()
Nee, S14... Sylvia... Fairlady... you name it.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 12:16 schreef t0n het volgende:
nee lijkt me 'n s14,5
Ferrari 348 GTSquote:Op maandag 1 mei 2006 12:26 schreef Inorbit het volgende:
[..]
Ferrari 355 f1 SPIDER TVR Tuscan en een 911
ja al sinds zaterdag toen ik het heb ontdektquote:Op maandag 1 mei 2006 14:58 schreef Hugster het volgende:
Bo, jij vermaakt je hier echt de hele dag mee?![]()
Is een Franse kenteken ook niet geel?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:57 schreef peacetaker het volgende:
zie ik het nou goed dat die auto's op NL kenteken staan of ben ik nou gek..
Nee, Blauw met wit toch?quote:
nee een M kijk maar naar de velgen en goed naar het dak (ietsie lichter)quote:
Is die blauwe helemaal rechts met vleugel ook een bmw? Ohhh staat hierboven ook, duidelijk een bmwquote:
een z3. misschien M. ik zou er niet van opkijken. hij lijkt iets brederquote:Op maandag 1 mei 2006 15:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is die blauwe helemaal rechts met vleugel ook een bmw?
Ziet er wel bruut uit![]()
ghehehequote:Op maandag 1 mei 2006 15:19 schreef Inorbit het volgende:
[..]
nee een M kijk maar naar de velgen en goed naar het dak (ietsie lichter)
shit nu een fractie later als peace
Als iedere BMW 3 met motorsport velgen een M3 was dan reed hier bijna niets anders rondquote:Op maandag 1 mei 2006 15:19 schreef peacetaker het volgende:
[..]
ik zie toch echt m6 velgen
[afbeelding]
is idd een speedsterquote:Op maandag 1 mei 2006 15:27 schreef plumbum het volgende:
[afbeelding]
een keer een andere viper. en een speedster, als ik me niet vergis? of is t toch n elise..![]()
jij bent ook traag. mijn foto stond er al eerder en was later genomenquote:Op maandag 1 mei 2006 15:27 schreef plumbum het volgende:
[afbeelding]
een keer een andere viper. en een speedster, als ik me niet vergis? of is t toch n elise..![]()
klopt, ik ben traag.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:30 schreef t0n het volgende:
[..]
jij bent ook traag. mijn foto stond er al eerder en was later genomen
cabrio is er ook alquote:Op maandag 1 mei 2006 15:32 schreef Hugster het volgende:
er is toch alleen maar een Z4 M coupe? geen cabrio?
wel n cabrio volgens mij hoor..quote:Op maandag 1 mei 2006 15:32 schreef Hugster het volgende:
quote:Op maandag 1 mei 2006 15:32 schreef Hugster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |