http://julesperry.com/nurburgring/quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:48 schreef Backhander het volgende:
ik heb die webcam aanstaan met autorefresher zodat ik niet steeds moet refreshen. maar nu geeft ie steeds aan: kan de server niet vinden.
Dat zijn extra grote ambulances dan past je er samen met je motor in, kan-ie daarna operatief verwijderd worden.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:00 schreef Backhander het volgende:
[afbeelding]
dit zal wel niet veel goeds zijn
hij doet het al weerquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:52 schreef peacetaker het volgende:
[..]
http://julesperry.com/nurburgring/
kan je ze nog allemaal bekijken (geschiedenis tot een uur geleden)![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:02 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Dat zijn extra grote ambulances dan past je er samen met je motor in, kan-ie daarna operatief verwijderd worden.![]()
Dat is de Viper van de Nurburgring, dan kunnen mensen met een minder snelle auto ook een tof rondje rijden.quote:Op zondag 30 april 2006 10:41 schreef manny het volgende:
jammer dat dat ding niet streaming is. Moet toch kunnen, lijkt mij. Liefst met geluid erbij !
Dat groen witte ding op de achtergrond, ook een rx-7 ?
ohja, bedanktquote:Op zondag 30 april 2006 10:43 schreef Erosjuhhh het volgende:
MosPos je moet je sig nog ff veranderen btw
Volgens mij is dat een RX-7, aan de vorm te zien.quote:Op zondag 30 april 2006 11:00 schreef Scepsis het volgende:
[afbeelding]
Belgische Toyota Supra MkIV (heb hem nl. eerder via site in Wallonië gezien).
Nee, het is echt een supraquote:Op zondag 30 april 2006 11:04 schreef MosPos het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een RX-7, aan de vorm te zien.
sorry, het is wel degelijk een MKIVquote:Op zondag 30 april 2006 11:04 schreef MosPos het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een RX-7, aan de vorm te zien.
Is het geen Exige?quote:Op zondag 30 april 2006 12:23 schreef Backhander het volgende:
achteraan komt een gele lotus elise aangereden
[afbeelding]
Er staat ook een dikke 205 GTI bij... Dezelfde als bij osmo? (bij de bus)quote:Op zondag 30 april 2006 10:04 schreef MosPos het volgende:
Nurburgring Viper - Alfa - Donkevoort o.i.d. - maar ik heb geen idee wat de auto in de voorgrond is![]()
[afbeelding]
m3 csl denk ikquote:Op zondag 30 april 2006 14:05 schreef osmo het volgende:
Betere foto van de ringtaxi, wat is dat wit ding boven die motoren?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |