Leek mij wel weer leuk om hier een topic over te beginnen....Watch On!!!quote:Op donderdag 27 april 2006 20:05 schreef Toeps het volgende:
Screens maken kan ook gewoon door bij Options in Media Player Video Acceleration op None te zetten.
Nietquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:41 schreef GSMboy het volgende:
Deel 15 ontbreekt...
Rot eens op met je tvp's in een stormloop topicquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:41 schreef Qunix het volgende:
tvp
En wel een real-life soap.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:43 schreef Scepsis het volgende:
[afbeelding]
Locatie van de cam, zet het ff heel gauw in de OP.
Vorig jaar was het wel een stuk spannender. Veel meer GoT vs. Fok! met waterpistolen, emmers water enz.quote:
Zeik niet zoquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:42 schreef Spiller het volgende:
[..]
Rot eens op met je tvp's in een stormloop topic![]()
Dan zal ik die stuiver van jou straks ook wel ff zoekenquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:47 schreef Kiteless het volgende:
pffff zeg, mijn stuiver ligt er nog steeds en mensen beginnen nu al te klonen door er een euro te willen plakken
Een euro pak je eerder op...quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:47 schreef Kiteless het volgende:
pffff zeg, mijn stuiver ligt er nog steeds en mensen beginnen nu al te klonen door er een euro te willen plakken
In deel 14 werd toch echt verteld dat ie daar hing.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:47 schreef Spiller het volgende:
Nee, ook niet dara. 2 raampjes links van je cirkeltje...
darn.. dat zie je niet met het blote oog..quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:47 schreef Spiller het volgende:
een euro is wat aantrekkelijker om op te rapen..quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:47 schreef Kiteless het volgende:
dat zeg ikquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:48 schreef AffenStrudel het volgende:
Tering die brommergozer, is ie eerst een pakje aan het oproken ofzo?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:47 schreef Spiller het volgende:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:14 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Achter de linkse van die twee ramen staat de cam. Net ff gezocht op Tweakers. Daar zit de eigenaar van de cam ook
Hij wil die brommer pikkenquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:49 schreef Gianluca het volgende:
die verdachte NEGER bedoel je
Een dakloze crackhoer.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:49 schreef vamos1 het volgende:
[..]
een euro is wat aantrekkelijker om op te rapen..
ik bedoel maar..een stuiverwelke dakloze crackhoer wil je daarmee lokken
aapies kijken.. en dan nog wel een hele domme aap die een uur doet over het pakken van zijn brommerquote:
oh daar staat ook Fok!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:52 schreef Isdatzo het volgende:
als die neger met z'n brommer eens ophoert want hij verneukt m'n fok![]()
Maja, Spiller woont er vlakbij, dus die zal het wel wetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |