Omgquote:Op maandag 1 mei 2006 16:55 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ik vind 't opzekers zielig![]()
maar okee voor de liefhebbers :
http://www.sugababes.nl/:~~AmandA~~:
quote:Op maandag 1 mei 2006 17:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[afbeelding]
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik vind wel dat ze een slank figuur heeft*jaloers*
![]()
Vind ik niet, of ze is echt veel te mager, of ze wordt gewoon zo fucking lelijk omdat ze d'r tieten op wil zitten. Beide mogelijkheden zijn sneu.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[afbeelding]
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik vind wel dat ze een slank figuur heeft*jaloers*
![]()
Als je op je rug ligt zie je al snel botten.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:16 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Vind ik niet, of ze is echt veel te mager, of ze wordt gewoon zo fucking lelijk omdat ze d'r tieten op wil zitten. Beide mogelijkheden zijn sneu.
That's what I said.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:20 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Als je op je rug ligt zie je al snel botten.
Of ook zij heeft door dat die 'slijm berichten' alleen maar worden gepost uit medelijdenquote:Op maandag 1 mei 2006 17:21 schreef ma_jojo het volgende:
Hai mensuh! Ik ben Amanda, bijna 26 jaar.
Nou ik weet niet zo goed wat ik hier allemaal neer moet zetten dus dat doe ik later nog wel.
Niet schrikken als je bij me foto\'s kijkt, ik zit dus in een rolstoel...
Heb je vragen, struur me maar een berichtje!
Mannen die om me msn vragen moet ik teleurstellen.. De meeste hebben toch niets zinnigs te melden!
Ook van die slijm berichten dat er weer 10 kudus zijn gegeven met kusjes etc vind ik erg onzinnig!
XXX
Amanda
En ze snapt het hele principe van Sugababes niet.
ze is niet mager? en volgens mij is ze best mooiquote:Op maandag 1 mei 2006 17:16 schreef Ayaxola het volgende:
Vind ik niet, of ze is echt veel te mager, of ze wordt gewoon zo fucking lelijk omdat ze d'r tieten op wil zitten. Beide mogelijkheden zijn sneu.
zij hoort niet op sugababes..quote:Op maandag 1 mei 2006 17:12 schreef Ayaxola het volgende:
Omg
En dat heeft niks met die rolstoel te maken, gadverdamme zeg![]()
le-lijkquote:
Ze lijkt op een meisje uit m'n klas uit groep 7 en 8quote:
Opgespotenquote:
jaloers? ik vind dr anders behoorlijk lekkerquote:Op maandag 1 mei 2006 18:30 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Opgespoten![]()
... wacht eens, Roxy staat niet meer op 1!
* Eensch isquote:Op maandag 1 mei 2006 18:30 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Opgespoten![]()
... wacht eens, Roxy staat niet meer op 1!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |