ik ben dan ook zeer gefrustreerd.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moet het je nageven, het is knap.
Zonder ketchup, met citroen eroverheen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:42 schreef ehqo het volgende:
Vissticks op witbrood met ketchup, trouwens..
Ik hunker..
ketchupquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:42 schreef ehqo het volgende:
Vissticks op witbrood met ketchup, trouwens..
Ik hunker..
Wat is dat voor culinaire ingenieusheid.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zonder ketchup, met citroen eroverheen.
Moeten we je nu alweer het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes uit gaan leggen?quote:
Vis+citroen=quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:44 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wat is dat voor culinaire ingenieusheid.
lijkt me nou echt helemaal nixquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:45 schreef ehqo het volgende:
[..]
Plakje brood, 3 vissticks, ketchup, plak er overheen, aandrukken. Ik zweer.
als dát al ingenieus is...quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:44 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wat is dat voor culinaire ingenieusheid.
Nooit geprobeert, vissticks is naast tonijn dan ook de enige vis die ik met regelmaat eet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vis+citroen=
Visachtige dingen (in dit geval een visstick)+citroen=
Proberen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nooit geprobeert, vissticks is naast tonijn dan ook de enige vis die ik met regelmaat eet.
de enige goede vissoorten zijn:quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nooit geprobeert, vissticks is naast tonijn dan ook de enige vis die ik met regelmaat eet.
Rekel.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:53 schreef Janetje het volgende:
Tegen je supervisor die achter je zit, jokken, zeggen dat je wel Urgent Actions gaat doen terwijl je die al af hebt... om vervolgens te gaan fok!ken is ok...
Ja ik ben een echte deugniet.quote:
en als hij je nu betrapt, kun je zeggen dat je zó hard gewerkt hebt dat je al klaar bentquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:53 schreef Janetje het volgende:
Tegen je supervisor die achter je zit, jokken, zeggen dat je wel Urgent Actions gaat doen terwijl je die al af hebt... om vervolgens te gaan fok!ken is ok...
Snel een paar zweetparels uit je voorhoofd persen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en als hij je nu betrapt, kun je zeggen dat je zó hard gewerkt hebt dat je al klaar bent
Ach als ie me betrapt geeft dat nog niks..quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en als hij je nu betrapt, kun je zeggen dat je zó hard gewerkt hebt dat je al klaar bent
leg hem nog maar ff niet uit hoe de postgeschiedenis werkt!quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach als ie me betrapt geeft dat nog niks..![]()
Hij weet toch al dat ik regelmatig op dit forum zit om de discussie over amnesty te volgen (in nws)
Hehe.. waar ik hem ook weer van op de hoogte hou...
Plakjes brood?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:45 schreef ehqo het volgende:
[..]
Plakje brood, 3 vissticks, ketchup, plak er overheen, aandrukken. Ik zweer.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
leg hem nog maar ff niet uit hoe de postgeschiedenis werkt!
Nou ja, indirect dan. Hij weet er niets vanaf uiteraard.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb wel 's een 1 gekregen voor een SE door Xebro.
Het principe is duidelijk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Plakjes brood?. Hier hebben we sneetjes.
maak hem wijs dat [BeF] de nederlandse afkorting voor "Amnesty International" isquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij spreekt toch geen Nederlands..
Hoewel..[SEX] zal ie nog wel begrijpen..
vraag dat aan C.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:06 schreef Mokster het volgende:
Visstickseks. Hoe werkt dat?
Teruglezen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:06 schreef Mokster het volgende:
Visstickseks. Hoe werkt dat?
Freely translated it says: Friends of Peace...quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maak hem wijs dat [BeF] de nederlandse afkorting voor "Amnesty International" is
"And as a final word, I would like to expres myself to my Dutch colleagues by saying something I learned recently from Janetje: 'BeFen is goed voor de mensheid"quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maak hem wijs dat [BeF] de nederlandse afkorting voor "Amnesty International" is
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
"And as a final word, I would like to expres myself to my Dutch colleagues by saying something I learn recently from Janetje: 'BeFen is goed voor de mensheid"
deel 2x269quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:17 schreef JDude het volgende:
Het volgende deeltje is 538.
Zullen we die overslaan?
ik had een 9,1 voor economiequote:Op vrijdag 28 april 2006 16:19 schreef pc-fr34k het volgende:
Cijferlijst binnen, heb nog 1 kijktoets van Engels te gaan, tentamen GS moet nog nagekeken worden en scheikunde mag ik nog 2 tentamens van herkansen.
Ne:[[url=http://files.vlarp.nl/leegvlakje.gif]afbeelding][/url]7.0
En:[[url=http://files.vlarp.nl/leegvlakje.gif]afbeelding][/url]8.5
Gsv:[[url=http://files.vlarp.nl/leegvlakje.gif]afbeelding][/url]7.7
Wi:[[url=http://files.vlarp.nl/leegvlakje.gif]afbeelding][/url]8.5
nsk1:[[url=http://files.vlarp.nl/leegvlakje.gif]afbeelding][/url]7.4
nsk2:[[url=http://files.vlarp.nl/leegvlakje.gif]afbeelding][/url]5.1
Ec:[[url=http://files.vlarp.nl/leegvlakje.gif]afbeelding][/url]7.3
Cool.quote:
Dan moet je kijken naar iets, stukjes film denk ik ofzo en dan vragen beantwoorden van de toets.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:21 schreef ehqo het volgende:
Wat is een kijktoets?
Vast weer zo'n tweedefase zweeftermquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:21 schreef ehqo het volgende:
Wat is een kijktoets?
quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:20 schreef mcDavid het volgende:
en wat voor profiel doe je dat natuur/scheikunde 1 vak is
Ik heb 10 mei tentamen Bedrijfseconomie A.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:20 schreef mcDavid het volgende:
ik had een 9,1 voor economie
cerror en vissticksex?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sinds de cam-sessie met c. wel.
een luistertoets, maar dan met videobeeld erbij als ondersteuning.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:21 schreef ehqo het volgende:
Wat is een kijktoets?
Maak het nóg makkelijker!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:23 schreef mcDavid het volgende:
een luistertoets, maar dan met videobeeld erbij als ondersteuning.
Jij moest je tieten nog posten he.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb 10 mei tentamen Bedrijfseconomie A.
Helaas snap ik niets wat ook maar enigszins met rekenen en cijfertjes te maken heeft.
Doe jij toevallig aan bijles geven?
-edit-quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb 10 mei tentamen Bedrijfseconomie A.
Helaas snap ik niets wat ook maar enigszins met rekenen en cijfertjes te maken heeft.
Doe jij toevallig aan bijles geven?
Ik wou net zeggen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Maak het nóg makkelijker!
Voor die luistertoetsen had ik al een 9,6.
Volgens mij heb ik sowat alle profielen wel in m'n pakket ziten.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en wat voor profiel doe je dat natuur/scheikunde 1 vak is
dan maken ze de vragen weer moeilijker ofzo. of ze zijn zo smiechterig dat ze je met de beelden op het verkeerde been proberen te zetten!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Waarom onthouden mannen normaal niets, maar dit soort dingen altijd wel?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:23 schreef pc-fr34k het volgende:
Jij moest je tieten nog posten he.
en dat op welk niveau?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik sowat alle profielen wel in m'n pakket ziten..
En tegenwoordig is het altijd natuurscheikunde 1 en 2(1 = natuurkunde, 2 is scheikunde), wordt gerekent als 2 vakken hoor..
Ik had voor m'n mondeling laatst een 9.5, omdat hij geen 10 wilde geven.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:23 schreef JDude het volgende:
[..]
omdat mannen hoofd- en bijzaken wél weten te onderscheiden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Waarom onthouden mannen normaal niets, maar dit soort dingen altijd wel?
quote:
Please, do elaborate...quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sinds de cam-sessie met c. wel.
voor mijn mondeling frans had ik met de herkansing een 5,5 omdat ze het zo zielig vond als ik een onvoldoende kreegquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik had voor m'n mondeling laatst een 9.5, omdat hij geen 10 wilde geven..
Engels..
Leraren redeneren altijd zo leuk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Engels..
VMBO-t. Veels te makkelijk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en dat op welk nivea?
bij mij hadden we echt natuurkunde 1 en 2, én scheikunde!
Ze luisteren als je je tieten post.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Waarom onthouden mannen normaal niets, maar dit soort dingen altijd wel?
Tegen anderen had hij gezegt dat hij niet hoger ging dan een 9, ik deed het blijkbaar wel erg goed.quote:
die camsessies waren ook een fantasietje.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh niets boeiends, ik roep maar wat.
Hij denkt dat leerlingen niet met elkaar praten, ofzo?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tegen anderen had hij gezegt dat hij niet hoger ging dan een 9, ik deed het blijkbaar wel erg goed..
Nee, ik heb het helaas nooit gekund... Engels...quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Engels..
Ik denk dat de beelden volgende week opduiken op Al-Jazeera.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:30 schreef mcDavid het volgende:
die camsessies waren ook een fantasietje.
doen ze toch ook niet?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:31 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hij denkt dat leerlingen niet met elkaar praten, ofzo?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, ik heb het helaas nooit gekund... Engels...![]()
Ze praatten niet tegen jou,quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
doen ze toch ook niet?
of was alleen ik dat?
oh, vandaar dat je ook niet begreep dat je naar het buitenland moest toen je je handtekening onder het stagecontract zette!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, ik heb het helaas nooit gekund... Engels...![]()
Ze heeft haar hand moeten afhakken om naar Ierland te mogen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh, vandaar dat je ook niet begreep dat je naar het buitenland moest toen je je hand onder het stagecontract zette!
Ahhh.. ik snap het..quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh niets boeiends, ik roep maar wat.
Die was natuurlijk ook in het Engels.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh, vandaar dat je ook niet begreep dat je naar het buitenland moest toen je je hand onder het stagecontract zette!
Wat hebben mannen toch met tieten?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:26 schreef mcDavid het volgende:
omdat mannen hoofd- en bijzaken wél weten te onderscheiden.
Vraag het.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
doen ze toch ook niet?
of was alleen ik dat?
het is de pils van gisteravond vanochtend die doorwerktquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze heeft haar hand moeten afhakken om naar Ierland te mogen?
We hebben ze niet, dát is het probleem.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat hebben mannen toch met tieten?
[afbeelding]
Uhuhquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh, vandaar dat je ook niet begreep dat je naar het buitenland moest toen je je handtekening onder het stagecontract zette!
Waarom denk je dat ik nu zo langzaam typ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze heeft haar hand moeten afhakken om naar Ierland te mogen?
tieten zijn tof.quote:
ja heuy, hoe moeten wij nou weten of je die niet gewoon gegoogled hebt? bovendien is er bijna nix op te zien!quote:
Die brievenbus ontvangt bij deze het TPG-keurmerk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:34 schreef Mokster het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We hebben ze niet, dát is het probleem.
Dat werkt natuurlijk niet als ze al gequote staan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
- het was natuurlijk maar tijdelijk -
probleem?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We hebben ze niet, dát is het probleem.
het valt in ieder geval minder op als buitenstaanders dit topic doorscrollen!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat werkt natuurlijk niet als ze al gequote staan.
Zo'n mooie ook meteen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:42 schreef mcDavid het volgende:
mijn eerste kwartet!
Whehehe, scherp!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat werkt natuurlijk niet als ze al gequote staan.
voor de zekerheid ook maar ff gemirrord:quote:
all humans should have the right to post their tits on the internet!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:45 schreef Janetje het volgende:
Doe eens niet... dit is wel weer moeilijk te verantwoorden...
Je eerste, tering, je zit hier langer dan mij toch?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:42 schreef mcDavid het volgende:
mijn eerste kwartet!
Good point.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
probleem?
tis leuk om dr aan te zitten of om naar te kijken, maar laat een ander ze maar meesjouwen!
Except for Janet.. Or: Jaaaanet.. as they call her in Ireland...quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
all humans should have the right to post their tits on the internet!
En anders is het schending van mensenrechten, en daar wilt die man natuurlijk niet aan meewerken!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
all humans should have the right to post their tits on the internet!
niet dat ik weet?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je eerste, tering, je zit hier langer dan mij toch?
no, she's got the duty!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Except for Janet.. Or: Jaaaanet.. as they call her in Ireland...
It's a right, not an obligation.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Except for Janet.. Or: Jaaaanet.. as they call her in Ireland...
nee hoor dit gaat gewoon over het onrechtmatig gevangen zitten van 2 prachtige tieten, heb je al een urgent action uitgegeven?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:45 schreef Janetje het volgende:
Toch wel.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee hoor dit gaat gewoon over het onrechtmatig gevangen zitten van 2 prachtige tieten, heb je al een urgent action uitgegeven?
Ik bedoel op FOk, je hebt toch wekl vaker kwartetten gepost?quote:
http://amnesty.ie/user/content/view/full/5694/quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee hoor dit gaat gewoon over het onrechtmatig gevangen zitten van 2 prachtige tieten, heb je al een urgent action uitgegeven?
niet dat ik me kan herinneren. iig niet in BeF dacht ik...quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik bedoel op FOk, je hebt toch wekl vaker kwartetten gepost?
Gaat over een nieuwsbericht over de seksschandalen in Nederlandse gevangenissen waar onzedelijke foto's van vrouwelijke gevangenen gemaakt worden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:45 schreef Janetje het volgende:
Ach, als ze er niet tegen kan past ze niet in BeF.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:49 schreef ehqo het volgende:
"Was ik maar nooit (blond) geboren."
Zoiets gaat nu allicht in Mokster om, gok ik.
Pics?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gaat over een nieuwsbericht over de seksschandalen in Nederlandse gevangenissen waar onzedelijke foto's van vrouwelijke gevangenen gemaakt worden.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gaat over een nieuwsbericht over de seksschandalen in Nederlandse gevangenissen marineschepen waar onzedelijke foto's van vrouwelijke gevangenen matrozen gemaakt worden.
She's got the duty to hide herself from people that hate her (so everyone) and make sure no one ever has to see her hidious self...quote:
als je toch in burqua gaat, herkent niemand je meer, dus kun je ook wel je tieten posten!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
She's got the duty to hide herself from people that hate her (so everyone) and make sure no one ever has to see her hidious self...
Maar das een probleem.. denk dat ik maar aan de burqua ga...
That plan obviously failed, I call cerror as witness number one to the stand.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
She's got the duty to hide herself from people that hate her (so everyone) and make sure no one ever has to see her hidious self...
Ik las tieten!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als je toch in burqua gaat, herkent niemand je meer, dus kun je ook wel je tieten posten!
Niet spotten met m'n geloof he! Daarnaast, niet zeuren, geil wijf.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
can i be witness number 2quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
That plan obviously failed, I call cerror as witness number one to the stand.
Sure, the more the merier.quote:
Mwah.. voor dat haatgedeelte...quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
That plan obviously failed, I call cerror as witness number one to the stand.
Ik spot met iedereens geloof.. moet jij weer zo nodig een uitzondering zijn?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet spotten met m'n geloof he! Daarnaast, niet zeuren, geil wijf.
wc_czquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet spotten met m'n geloof he! Daarnaast, niet zeuren, geil wijf.
Goed punt!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik spot met iedereens geloof.. moet jij weer zo nodig een uitzondering zijn?
Dat is discriminatie..
daarom negeren we je wederom.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:56 schreef Chowi het volgende:
I'm a nigger.
Ik word graag gediscrimineerd, vind ik fijn.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik spot met iedereens geloof.. moet jij weer zo nodig een uitzondering zijn?
Dat is discriminatie..
Waarom reageer je dan op mijn post, klootviool?quote:
"That's because I'm black... right?!".. heb ik vandaag al 3 keer gehoord...quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik word graag gediscrimineerd, vind ik fijn.
ik zie geen verband tussen reageren op iemands post en katoenplukkenquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan op mijn post, klootviool?
Heb je ook zo'n grote lul?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:56 schreef Chowi het volgende:
I'm a nigger.
Mag ik een negerzoen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:56 schreef Chowi het volgende:
I'm a nigger.
Nou. Eh. Want. Eh. De postbode draagt ook een uniform. Van, eh. Katoen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zie geen verband tussen reageren op iemands post en katoenplukken
Mensen die zich constant gediscrimineerd voelen!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
"That's because I'm black... right?!".. heb ik vandaag al 3 keer gehoord...
Nee. Wel een enorme aarsch en tieten.quote:
Haal maar af.quote:
En niemand mag postbodes, postbodes zijn evil. Honden voelen dat aan, daarom gaan ze altijd achter postbodes aan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou. Eh. Want. Eh. De postbode draagt ook een uniform. Van, eh. Katoen?.
Ligt aan míj.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:58 schreef mcDavid het volgende:
ligt het trouwens aan mij, of zijn de avatars van J en Ch ermee uitgescheden?
Ja, maar JD woont in Breda. Da's sowiesó een uitzondering.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En niemand mag postbodes, postbodes zijn evil. Honden voelen dat aan, daarom gaan ze altijd achter postbodes aan.
JD, uitzondering, bevestigen, regel, enzo.
Ook goedquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee. Wel een enorme aarsch en tieten..
K.quote:
Huge booty.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee. Wel een enorme aarsch en tieten..
Hij zegt het voor de grap.. kom op..quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mensen die zich constant gediscrimineerd voelen!.
True!quote:
Die host is gewoon down. Gratis hosts zijn stom.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:58 schreef mcDavid het volgende:
ligt het trouwens aan mij, of zijn de avatars van J en Ch ermee uitgescheden?
Zwijg.quote:
betaalde hosts nog erger daarentegen!quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die host is gewoon down. Gratis hosts zijn stom.
JA CHOW...quote:
Ok, maar er zijn genoeg die dat altijd zeggen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij zegt het voor de grap.. kom op..we werken voor Amnesty hoor...
Whehehe! Die is keidood!quote:
Ja, nu écht helemaal.quote:
Gabbers hebben geen kam nodigquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ok, maar er zijn genoeg die dat altijd zeggen..
Ook zo grappig, die rap van wat marokkantjes over lonsdale..
Jullie moeten niet iedereen over 1 kam scheren
En zelf scheren ze iedereen die lonsdale draagt/gabber is over 1 kam.!
De combinatie Lonsdale vs kam en scheren is een ietwat ongelukkig...quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ok, maar er zijn genoeg die dat altijd zeggen..
Ook zo grappig, die rap van wat marokkantjes over lonsdale..
Jullie moeten niet iedereen over 1 kam scheren
En zelf scheren ze iedereen die lonsdale draagt/gabber is over 1 kam.!
Nee, haha, het was pc-fr34k's BiFi die tot hier reikt, die mijn caps activeerde.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
OMFG, die site hackt nu computers van de users en zet de caps-lock aan!
hij zit bij je op schootquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, haha, het was pc-fr34k's BiFi die tot hier reikt, die mijn caps activeerde.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:06 schreef pc-fr34k het volgende:
Het voordeel van je icon op Fok hebben is dat als fok down is het niet uitmaakt of je icon het doet of niet.
Hij zit op het toetsenbord!quote:
Ik wel.quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, haha, het was pc-fr34k's BiFi die tot hier reikt, die mijn caps activeerde.
tenzij die image-server dr weer mee uitscheid.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:06 schreef pc-fr34k het volgende:
Het voordeel van je icon op Fok hebben is dat als fok down is het niet uitmaakt of je icon het doet of niet.
quote:
Vlgeons Eglens Odenrezok...quote:
quote:
Ik heb niet zo'n moedervlek in mijn gezicht.quote:
Weet ik, weet ik.quote:
Dat kan een sticker zijn he...quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n moedervlek in mijn gezicht.
Ja, of een vlekje in het beeld.quote:
Hey, dat is grappig, ik kan dat gewoon lezen! Ik ga er een topic over openen!quote:
open anders een topic over het feit dat de copyright datum rechtsonderin niet klopt!quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, dat is grappig, ik kan dat gewoon lezen! Ik ga er een topic over openen!
Och, dat overleeft c_c ook.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:16 schreef Janetje het volgende:
Vanavond even uit.. wat drinken..
En ik mag geen alcohol...!
Krijg nou wat, hij blijft veranderen!quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
open anders een topic over het feit dat de copyright datum rechtsonderin niet klopt!
-edit-
oh die klopt wel! waren ze die topics zeker zat
Ja maar die drinkt uit principe niet..quote:
Ligt aan de template die je gebruikt toch?quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
open anders een topic over het feit dat de copyright datum rechtsonderin niet klopt!
-edit-
oh die klopt wel! waren ze die topics zeker zat
Gewoon drinken, hier in Nederland dronk je toch ook voor je 16e.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja maar die drinkt uit principe niet..![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Gewoon drinken, hier in Nederland dronk je toch ook voor je 16e..
Every human should have the right to drink beer!quote:
oh jaquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik wil niet dood.. ben aan antibiotica...
VERBIED ANTIBIOTICA...quote:
Ik dacht dat je het niet mocht volgens de wetgeving daar. Drink dna amar gewoon niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:20 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik wil niet dood.. ben aan antibiotica...
Sterker dna helpt ook sneller genezen!quote:
Subtiel.quote:
Dóód niet nee.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:23 schreef mcDavid het volgende:
waar is chowi eigenlijk, ze zal toch niet dood zijn?
Stop it!quote:
Hoeren zijn het! Allemaal!quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
vrouwen... bloeden maar niet doodgaan... tssk
... zure SLOOT!!!quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoeren zijn het! Allemaal! [afbeelding]!
Ook dat..quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het niet mocht volgens de wetgeving daar. Drink dna amar gewoon niet..
Dan zijn ze opeens niet meer zo homofoob hoor...quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:32 schreef Chowi het volgende:
Ik zal alle vrouwen op aarde eens uitroeien. Wil ik wel eens zien hoe jullie dan piepen om plaats waar je je zaad kunt lozen..
vrouwen zijn gemaakt om het mannelijk ras in stand te houden, idd.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:32 schreef Chowi het volgende:
Ik zal alle vrouwen op aarde eens uitroeien. Wil ik wel eens zien hoe jullie dan piepen om plaats waar je je zaad kunt lozen..
Tissues, geen verschil met als er wel vrouwen zijn dus.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:32 schreef Chowi het volgende:
Jij bent engquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:35 schreef pc-fr34k het volgende:
Tissues, geen verschil met als er wel vrouwen zijn dus.
precies! beeldmateriaal bestaat er inmiddels genoeg!quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tissues, geen verschil met als er wel vrouwen zijn dus.
Hihi, je zei komt!quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
precies! beeldmateriaal bestaat er inmiddels genoeg!
anyway, de trein komt zo![]()
Stop je m toch gewoon tussen een paar vissticks..quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
precies! beeldmateriaal bestaat er inmiddels genoeg!
anyway, de trein komt zo![]()
2 kipfilets schijnen goed het goed te simuleren.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Stop je m toch gewoon tussen een paar vissticks..
Maar dan krijg je geen aids maar samonela.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
2 kipfilets schijnen goed het goed te simuleren.
Salmonella ook wel.. maar dan mag je je wel veteraan noemen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar dan krijg je geen aids maar samonela..
Dat is in gevangenschap, ik wil weten waar ze origineel vandaan komen.quote:
Volgens mij zijn ze in gevangenschap gekweekt..quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is in gevangenschap, ik wil weten waar ze origineel vandaan komen.
Ik heb sowieso nog nooit een goudvis in het wild gezien.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze in gevangenschap gekweekt..
Genetische manipulatie enzo..
Jij ooit een goudvis met zo'n krokant laagje in het wild gezien?
Daarom.. wie weet...quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nog nooit een goudvis in het wild gezien.
De volgende meet staat in het teken van de natuurlijke omgeving van de visstick vinden!quote:
Ben ik even blij dat ik daar niet bij ben..quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De volgende meet staat in het teken van de natuurlijke omgeving van de visstick vinden!
Zeiksnorquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:35 schreef JDude het volgende:
Ik baal gewoon bijna dat ik morgen niet hoef te werken, nou heb ik helemáál niks te doen dit weekend.
Je hebt dus geen leven?quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:35 schreef JDude het volgende:
Ik baal gewoon bijna dat ik morgen niet hoef te werken, nou heb ik helemáál niks te doen dit weekend.
Wie wel?quote:
Good point.quote:
Wat voor?quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:41 schreef Chowi het volgende:
Pizza. Altijd lekker.
De kaaspizza's van de lidl smaken naar kots.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:41 schreef Chowi het volgende:
Pizza. Altijd lekker.
Salami. Hoe vetter hoe beter.quote:
Ja. Maar ja. Dan noem je ook wat hè.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
De kaaspizza's van de lidl smaken naar kots.
Vet eten.quote:
Volgens mij zijn ze gemaakt van visstickpoep...quote:
Maar vissticks zijn lekker.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze gemaakt van visstickpoep...
TMI, bitch.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze gemaakt van visstickpoep...
Ja Tom Cruise ook, maar zie je mij zijn sheit opeten?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja Tom Cruise ook, maar zie je mij zijn sheit opeten?
Voor jou is dat normaal.quote:
Ik vind tom niet lekker hoor.quote:
Gelukkig.quote:
Heb je wat tegen homo's dan?quote:
Dat is alleen voor mensen die PI's gebruiken!quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:02 schreef Vetrol het volgende:
geen bier?
Nee. Wel tegen Tom Cruise.quote:
Logisch, wat een kwal is dat ook.quote:
nou en ik zuip gewoon meequote:Op vrijdag 28 april 2006 19:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is alleen voor mensen die PI's gebruiken!
Hij moet dood!quote:
Welnee, iemand moet m'n haar doen.quote:
Gebruik een PI of pleurt ff gauw op!quote:
Wat prefereer je, een vrouwelijke kapster of een verwijfde kapper?quote:
Of een stoere mannelijke kapper.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat prefereer je, een vrouwelijke kapster of een verwijfde kapper?.
Die bestaan niet.quote:
hou je bek kutpauper.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Gebruik een PI of pleurt ff gauw op!
Was ook maar een gejatte grap van Guido Weijersquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:10 schreef Chowi het volgende:
Wat prefereer je, een vrouwelijke kapster of een verwijfde kapper?.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Gebruik een PI of pleurt ff gauw op!
Dimmen.quote:
You already told me.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Was ook maar een gejatte grap van Guido Weijers.
En ik heb een vrouwelijke kapster. Ze probeert me de laatste tijd aan een vriendin van d'r te koppelen, maar die moet ik eerst nog eens zien.
Kloon, zeg op, wie?quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:15 schreef Vetrol het volgende:
[..]
hey dat stuk nageboorte zit gelijk agressief te doen.
Als ik me niet op kloons of newbies af mag reageren, op wie dan wel?quote:
Zusjes/Ouders/Huisdieren/Lantaarnpalen/Hangjongeren.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:16 schreef pc-fr34k het volgende:
Als ik me niet op kloons of newbies af mag reageren, op wie dan wel?
Nou, gewoon. Níet. Doe ik ook niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als ik me niet op kloons of newbies af mag reageren, op wie dan wel?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Zusjes/Ouders/Huisdieren/Lantaarnpalen/Hangjongeren computer
/Bejaarden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Zusjes/Ouders/Huisdieren/Lantaarnpalen/Hangjongeren.
Goed plan.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:20 schreef JDude het volgende:
Over afreageren gesproken, daar is Mer.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:20 schreef JDude het volgende:
Grapje he, schat.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:20 schreef JDude het volgende:
En bier. Zelfgebrouwen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:25 schreef Quatertemper het volgende:
Visschticks? nicks daarvan ende!
Forel vers boven eene vuur!
In een schteenen mok!quote:
Die vallen beter te neuken ja.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:25 schreef Quatertemper het volgende:
Visschticks? nicks daarvan ende!
Forel vers boven eene vuur!
Van ongefilterd rivierwater.quote:
En gegist met spuug!quote:
Vast een keer zijn pielemuisje in een pot zoute haring gedaan toen hij stoned was.quote:
Ervaring, me dunkt.quote:
Dat weet iedereen.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:33 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Vast een keer zijn pielemuisje in een pot zoute haring gedaan toen hij stoned was.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:33 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Vast een keer zijn pielemuisje in een pot zoute haring gedaan toen hij stoned was.
quote:
Ik speel graag slachtoffer om jou te vermaken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:35 schreef Chowi het volgende:
[..],
,
. Bedankt dat jullie de moeite nemen mij hedenavond zo kostelijk te vermaken.
.
Fantasie de vrije loop laten is niet zo moeilijk beste kerel.quote:
Goed zo.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed plan, laat ik 's afreageren. Ten eerste moet m'n broertje dood. Ten tweede moet m'n moeder heel snel bijna dood. Ten derde, als je wil cammen kan je dat ook gewoon vragen. Ten vierde, PC, flikker op met je PI-gezeik, tis maar een forum, geen leven, ten vierde, ik heb nog altijd fucking buikpijn en ben niet eens ongesteld, ten vijfde, er zijn godverredomme te fucking veel domme, domme, érg domme mensen op de wereld, ten zesde, m'n supervisor moet ook sterven.
Zoiets.
Ik heb teveel macht.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik speel graag slachtoffer om jou te vermaken.
Ik ben niet écht boos hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ten derde, als je wil cammen kan je dat ook gewoon vragen.
Thats the way uhu uhu I like it uhu uhu.quote:
Je camt altijd?quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:40 schreef Quatertemper het volgende:
Cammen.
Alleen als ik veel bier op heb.
Vlegel!quote:
Slotje.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:44 schreef pc-fr34k het volgende:
Bijna vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |