Aflevering 8, 9 komt aanstaande donderdag..quote:Op maandag 8 mei 2006 18:03 schreef Ori het volgende:
bij welke aflevering zijn de nederlandse uitzendingen?
een aantal heb ik er al op dvd gekeken, maar ik wil weten of ik het ook al op tv kan volgen
Spoilers staan in spoilertags..quote:Op maandag 8 mei 2006 18:06 schreef Ori het volgende:
[..]
ik ga niet alles lezen ivm mogelijke spoilers. maar bedankt.
Beter nederlands leren jonge.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:16 schreef mustafa_070 het volgende:
BESTE SERIE
PRison Break
NIet Voor onder de 14 kijken Verboden Voor Spoilieren
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:30 schreef Mike het volgende:
Het loopt hier echt de spuigaten uit met het offtopic-geblaat. Er zijn een aantal posts verwijderd en dat gaat ook met elke volgende post gebeuren die niet over Prison Break gaan.
Wees eens lief enzo.
Voor vragen en opmerkingen: [Centraal] Opmerkingen/feedback/tips over FTR
En a.u.b in spoiler tags.quote:En mensen: Spoiler alleen ECHTE spoilers en geen grapjes of andere nutteloze bagger
Eensch, spoileren is volkomen nutteloos. Ik zie het liefst ook een verbod op welke manier van spoileren dan ook. Maar dit heeft niks met PB te maken en dus Off topicquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:26 schreef Nuna het volgende:
Waarom eigenlijk spoilers? Degenen die het in Nederland volgen, kunnen die spoilers toch ook niet weten?
Iets wat je denkt dat er gaat gebeuren kan ik geen spoiler noemen.
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:16 schreef Xurk het volgende:
Nog maar 2 dagen en dan gaan we [hopelijk] weer genieten
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:16 schreef Xurk het volgende:
Nog maar 1 dag en dan gaan we [hopelijk] weer genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |